Stáj u Felixe

24 1 0
                                    

Dojeli jsme na místo "Stáj u Felixe", byla to velká stáj s rozlehlými loukami.

KLÁRA:
Hned jsem se tu cítila jako doma. Posmutněle jsem si vzpomněla na svoje dětství, plné radostí.

Došli jsme k jednomu pánovi...

"Dobrý den, nevíte kde bysme si mohli půjčit koně na projížďku?"

PÁN:
"Tady za rohem, měla by tam být jedna slečna, ukáže vám koně." doprovodil jsem je radši. Ukázal jsem na konkrétní slečnu.

KLÁRA:
"Děkujeme! ......Prosím, chtěli bysme se projet..." otázala jsem se na slečnu.

SLEČNA:
"Prosím". Ukázala jsem na boxy...
" Vyberte si..."

Šli jsme první koníky omrknout. Uběhlo 10 minut už jsme měli vybrané koně. Já jsem měla vraníka, Fríského koně. Brad si vybral bělouše Andaluského koně.
Konečně po dlouhé době jsme se projeli, chybělo mi sedět na hřbetě. Cítit tu vůni koní. Bohužel mi to taky připomnělo dětství....

Přijeli jsme ke stájí u Felixe... Zaparkoval jsem co nejblíže od vchodu.....

TRISTAN:
"Tak pojď"..... Pobídnul jsem Dynama aby hnul svým tělem ven z auta, konečně tak učinil. Dynamo se postavil poslušně vedle Tristana.
"Tak jdeme najít ty dva." Pohnul jsem se dopředu, Dynamo šel se mnou.
" Connore ty zkus neudělat blbost. " věděl jsem, že to nepomůže. Aspoň jsem mu to připomněl.

CONNOR:
"Ok, zkusím to." následoval jsem je.
Došli jsme do hlavní budovy. A heleme se..."krávy".

TRISTAN:
"Connore, nenadávej těm holkám." Proboha, co si o nás budou myslet. Pobídnul jsem Dynama, aby si lehnul.

CONNOR:
"Ale to...a můžu si půjčit koně?"

TRISTAN:
"Žádný ale....a ne.......takhle je neoslovujeme... Zkus to říct a letíš." šel jsem hledat Brada a Kláru.

CONNOR:
"Já tam ale vidím krávy....." vážně tam ty krávy stály. Holky se na mě divně podívali... A já už asi tušil jedno.....radši jsem se už klidil pryč. Šel jsem se radši podívat na krávy.

Stojím u plotu....nikdo mě nesleduje.... A mě napadl jeden šílený nápad......když ne koně, tak krávy, přeskočil jsem plot. Mlaskl jsem na jednu krávu... Přišla až ke mě...nechala se pohladit........ Než jsem se vzpamatoval.... Kráva už mě nabrala na svůj hřbet, a běžela se mnou celou louku...vypadá to na pořádný malér........

TRISTAN:
"To bude pro Páju fajn, že bude mít zase vedle sebe parťáka," pohladil jsem Dynama. Ten štěknul.
"Copak kámo?" kouknul jsem směrem k pastvině.
"Connor? To je....? Connor?" podíval jsem se pořádně.... Ano byl to Connor.
"Já ho varoval,..... neposlechnul." Postavil jsem se k plotu a díval jsem se na Connora....najednou mi to docvaklo..... Connor říkal, že tu jsou krávy......on asi myslel tyhle krávy.... Ou.....a já myslel, že to bylo na ty holky...
"Dynamo... Aport...a ukázal jsem na krávu.... Hlídej...pustil jsem Dynama...Dynamo se rozběhnul, postavil se před krávu a začal divoce štěkat a hlídat krávu.....kráva se zastavila....
" Ty ses chtěl projet na krávě? " ihned jsem pochválil Dynama, připnul jsem ho na vodítko.

CONNOR:
"No...ono to bylo v podstatě jinak..." rychle jsem slezl z krávy.
"Ta kráva nabrala mě a ne já ji."

TRISTAN:
"Aha....ok. No já si půjdu sednout na chvíli. A varuju tě, zkus něco provést."

CONNOR:
"Ok." Debilní kráva.

..........

BRAD:
"Jezdí se ti pořád dobře?" zeptal jsem se Kláry po 15 minutách. Už mě tlačila zadnice ze sedla. Furt jsem se sebou vrtěl.

KLÁRA:
"Ano, tobě ne?" zeptala jsem se spiklenecky a koukla jsem na něho... Zase je zpátky ten kluk do kterého jsem se zamilovala, pohled na něho byl úžasný, bavila jsem se.

BRAD:
"Tohle není žádná sranda." zasmál jsem se.
"Víš, jak mě bolí záda?" a v ten moment bělouš poskočil a já jsem sletěl že sedla na zem.

KLÁRA:
Zasmála jsem se.
"Chápu, sedíš poprvé co?" znovu jsem se zasmála.

BRAD:
"HAHA....." zpátky jsem nasednul do sešla a pobídnul jsem bělouše.
"Tohle ti jen tak neprojde." snažil jsem si nasadit mistrovský obličej.

KLÁRA:
"Bavíš mě, víš to?" založila jsem ruku v bok.

BRAD:
"Já?......ten co zlobí?...divím se, že si to se mnou vydržela...."

KLÁRA:
"Já vydržím všechno.." pobídla jsem frísaka ke klusu.
"Mám toho víc za sebou, než si myslíš."

Večer jsme se vrátili zpátky ke stájím. Vrátili jsme koně, kluci na nás už čekali.

TRISTAN:
"Konečně...." zvedl jsem se z lavičky.

KLÁRA:
"Kde je Connor?" podívala jsem se kolem sebe.

TRISTAN:
"Nevím..... Teď tu před chvíli byl.....já ho roztrhám jak hada."

Šli jsme ho hledat, Dynamo ho nakonec našel, bavil se s jednou holkou....

KLÁRA:
"Jak typické...." my tři jsme se zasmáli.

TRISTAN:
"Že by už konečně našel rozum?"

BRAD:
"To je ještě brzo..." stále jsme se na něho dívali..... Dokud si nás nevšiml...... My jsme dělali jako, že nic.

CONNOR:
"Už jedeme?" zeptal se.

BRAD:
"Ano, nasedej."

Za 5 minut jsme už opouštěli Stáj u Felixe..... Brzo se tu zase vrátíme......

Domů jsme dojeli bylo před devátou večer.

PÁJA:
Vstala jsem z pohovky, slyšela jsem auta, oni už budou zpátky. Podívám se z okna.......v autě jsem viděla psa.....
"Že by?......" doufala jsem nahlas.
"On mi dovezl psa?" Tristan mě uviděl v okně a usmál se. Já jsem zčervenala.
On mi dovezl psa. Mého milovaného Dynama. Rozbrečela jsem se......radostí.

.................POKRAČOVÁNÍ......................................................PŘÍŠTĚ.............................

Přátelství na zkouškuKde žijí příběhy. Začni objevovat