V sobotu se všichni probouzeli brzo. Ross a Johny jeli zpátky domů, oba měli koncerty někde jinde. Měli jsme směr na další hotel a ten byl v Miami. Zítra máme premiéru na jejich koncert. Než jsme dojeli do Miami, tak jsme měli jednu přestávku na benzínce. Dojeli jsme do hotelu, už jsme měli objednané pokoje, takže jsme mohli rovnou na pokoje. Všichni usli.
BRAD:
"Hej! Vstávejte musíme jít na zkoušení, jsou 3 odpoledne."
Budil jsem kluky, holky ještě spali.JAMES:
"Ježíš, teprve spím 2 hodiny." hodil jsem po něm polštářem, že má vypadnout.BRAD:
"A zpívat za tebe bude kdo? Ten polštář?" zeptal jsem se pobaveně.JAMES:
"Klidně...na!" hodil mu polštář do ruky.
"Můžeš jít." zasmál jsem se.TRISTAN:
"Volal mi producent!" mluvil jsem rychle a zděšeně.
"Máme tam byt do dvaceti minut, jinak máme po koncertu." oblékal se, všichni v rychlosti blesku už stáli u dveří.Za 15 minut byli vzhůru zbytek.
KLÁRA:
"Nathane...Jestli nechceš jít?..." podívala jsem se na něho.NATH:
"To je dobrý, já to přežiju." podíval jsem se na holky.PÁJA:
"Přinejhorším zavoláme ochranku." zavtipkovala jsem.KLÁRA:
"No nebo...." zasmáli jsme se.NA PREMIÉŘE....
BRAD:
"To je?......" podíval jsem se na Twitter.
"Hej!" ukázal jsem to ostatním.CONNOR:
"Hej?! On napsal že chodím s Charliem?!! Já ho zastřelím!" udělal výhrůžný pohled.
"Tady je i fotka!!?" a posunul jsem prstem po displeji.
"Hehe." zasmál jsem se.
"Jamesi, prý chodíš s Lukem...?" všichni se zasmáli, jenom holky za námi se na nás divně dívali.BRAD:
"No nic, myslím, že potom." zasmáli jsme se. Film začal.PO FILMU....
KLÁRA:
"Tak co kluci? Užili jste si to?" Brad mi dal pusu.JAMES:
"Nebylo to špatný..." usoudil.Všichni se odebrali do místnosti pro hosty.
Nálada nebyla nejlepší, napětí, které mezi Connorem a Nathem panovala, se dotkla i ostatních.
NATH:
(Zvonil mobil) "Ano prosím." odebral jsem se vedle do další místnosti.
"Aha, kdy mají přijet?" zeptal se smutně.
"Dobře...." vypnul jsem mobil. Neměl jsem chuť jít vedle. Odešel jsem do zkušebny.Za půl hodiny...
PÁJA:
"Nathe? Kde jsi...? Tady jsi...my už jdeme jo, tak pojď." usmála jsem se na něho.NATH:
"Jojo," odložil jsem kytaru.PÁJA:
"Umíš hrát?" zeptala jsem se zvědavě.NATH:
"Eh....ne." odešel jsem k autu.PÁJA:
"Počkej...! Ehm....co to s ním je?" Přišla jsem k Tristanovi.TRISTAN:
"Co se mu stalo?" nechápal jsem.PÁJA:
"Já.....já nevím...." šli jsme taky.Kluci se šli balit a my jeli napřed do hotelu, jel s námi i Connor. Jak jsme přijeli, Nath okamžitě běžel do koupelny a zamknul se.
KLÁRA:
"Nathe! Connor to tak nemyslí!" třískla jsem do dveří.
"Můžeš prosím tě otevřít?"Spadla sklenka......
ČTEŠ
Přátelství na zkoušku
FanfictionPříběh o důležitosti přátelství Když Klára dostane k narozeninám svého vysněného pejska je radostí bez sebe. Její plán, že bude se svým novým pejskem závodit na agility se však rychle začíná bortit. Ukáže se, že zvládnout Alex bude docela oříšek. Je...