1.

1.6K 64 13
                                    

Guliu ant minkštasuolio... Dabar dar tik 18h... Namuose nieko nėra. Mamos jau neturiu 6 metus. O tėtis... Tėčiui visai nerupiu aš jam tik vergė... Kiekviena diena vis tas pats padaryk ta padaryk ana...Staiga į namų duris kažkas pasibeldžia. Tikiuosi ne tėvas. Atidarau duris o ten... Nepažystamasis...

-Labas?-pasakiau, bet nuskambėjo kaip klausymas.

-Labas norėjau paklausti, ar čia Kolinsu namai?

-Taip, o ko reikia?-paklausiau

-Tėvas namuose?

-Ne jis išėjas "darbo reikalais"-pasakiau

-Na gerai,tada užeisiu vėliau.-Mirktelėjo ir išėjo.

Aš nuėjau į virtuvę ten viską sutvarkius nuėjau į lovą.Ir greitai užmigau.

,,trrrr Trrrr" Vėl į mokykla... Išjungiu žadintuvą ir einu praustis. Nusipraususi ateinu iki spintos pasiimti drabužius. Pasiėmiau plėšitus šviesius džinsus juoda maikutę ir odine striuke... Kaip gerai kad lauke šilta, Liko tik 1 mėnuo ir pagaliau pabaigsiu ta sumauta 12 klasę.

Nulipau laiptais žemyn užkasti. Virtuvėje jau sedėjo tėvas.

-Pasiskubink valgyti noriu-pasakė.

-Aš katik nulipau laiptais ar negalėjai pats pasidaryti?-paklausiau-ar kaip visad tingėjai ir manęs laukiai?

-Ar pamiršai taisykles?-ak taip taisyklės..- o šiaip kam man darytis pačiam kai namuose yra tarnaitė?

Iškepiau jam kiaušiniu ir padariau kavos. O sau tik arbatos nes man nepatinka su juo valgyti jis dėl visko kabinėjas o jai kas nepatiks tai primuš.

Pagaliau ,,pavalgiusi" užsimoviau juodus conversus ir išėjau. iki mokyklos nuo namų 10min kelias. Tai kiekvieną ryta nereikia su tėvu važiuoti. Įsidėjau ausinukus ir klausiausi man tobulo dainos ,,Shawn Mendes- Stitches"

Pirma matematika. Negaliu pakęsti matematikos.Ir be to eidama į mokykla pastabėjau kad kažkas mane seka.Kaip visad nuėjus į klasę atsisėdau prie lango paskutiniame suole.Sėdžiu su savo geriausia drauge Viktorija. Aišku kur su ja ką nors veiksi kai jinai man visa sąsiuvini pripaišo o kai bandau ką nors užsirašyti man pradeda ką nors pasakoti...

-Labas rytas mokinei-atėjo kažkoks naujas jaunas mokytojas visos panelės pradėjo alpti. Tai aišku kur jos nealps ir nerodys savo iškirpčių.-Panelė Morgan nebus susirgo tai kuri laiką ja pavaduosiu aš.Mano vardas Tomas Aidoras.

PALA, PALA!! Čia jugi tas pats vyras kur sakiau kad mane sekė ir kuis buvo atėjas pas mus vakar. Pamatęs mane jis labai nustebo.Ir greitai kažkam parašė žinutę.

-Eiii Kami vėl nesiklausei?-pertraukė mano galvojimus Vika-Tai ar eisim šiandien apsipirkti?

-Ne negaliu turiu gryšti ankščiau už tėvą...

-na gerai bet jei kas skambink.

Tada nuskambėjo skambutis ir aš išėjau į chemija o Vika į Biologija.

~~~~~

Na štai pirmoji dalis.Tikiuosi jums patiko. Spauskite Vote ir komentuokite ar kelt kita dalį ar skaitysite. Bėja atsiprašau už klaidas.








Kidnapped ✔Where stories live. Discover now