7.

770 36 2
                                    

Viktorijos pov.

Mes su Kajum ieškojom kokių užuomenų kur galėtu būti Kamilė... Kajus įsilaužė į Policijos archyvus. Mes negalėjom patikėti savo akimis. Viktoras(Kamilės tėvas) yra kaleimę sedėjąs 10 kartų bet jį kaskart paleisdavo po savaitės. 

Eidama namo pastebėjau kad jis kažkur eina. Nusprendžiau jį pasekti. Ėjau per mišką, kokius 5km. Daėjome kažkokį namą. Tik dabar pastebėjau kad čia senas kaleimas, 3 aukštu ir rusis. Ėjau taip kad manęs nepastebėtu. Staiga pajutau servetėlę prie nosies, prieš nugriuvant ir užmiegant pamačiau kad čia mūsų maematikos mokytojas.

Kamilės pov.

Ne ne ne!!! Čia Viktorija! Kuo jiems jinai užkliuvo???Apžiūrėjau ją ar jie ją mušė. Bet mėlyniu nemačiau.

-Kamile?-jinai pamačiusi mane, apkabino ir pravirko.

-Vyka?-Apsiverkiau, ir suspaudžiau ja delnuose.tada per ašaras paklausiau-Ką tu čia darai? Ar jie tavę irgi pagrobė?

-Ne aš tavęs ieškojau.

-Ką? Nejaugi tu rizikavai savimi dėl manęs?

-Taip nes man kai dingai viskas atrodė itartina?-jinai paglostė mano žandą-Mano gyvenimas be tavęs ne gyvenimas...Be savo se...-jinai užtilo ir apsikabino mane.-Tu kruvina, ką jie tau darė?-pamačiusi kraują paklausė.

-Nieko aš užkliuvau, taip užkliuvau.-katik supratau kad iš manęs nekokia melagė...

-Nemeluok.-reikėjo suprasti ji per daug protinga-kraujas jis.. Jis tave išprievartavo???-aš palinksėjau galva.-Jis miręs.Mes iš čia ištrūksim aš pažadu.

-O kodėl jis tave čia atvedė?Nieko nesakė?

-Sakė tik tiek kad už slapukavima busiu nubausta. Ir sakė kad galėsiu būti su tavimi tik dėl to nes kad po kankinimu kas nors galėtu tave paguosti.Aš jiems nesipriešinau tik todėl nes sakė jai priešinsiuos nebe pamatysiu tavęs gyvenime.

Mes apsikabinome. Prakalbėjom visą vakarą. Galvojom kaip iš čia ištrūkti.

~~~~~ 

Atleiskit už trumpas dalis. Kadangi ši trumpa tai šiandien ikelsiu 2 dali :)

spauskite vote ir komentuokite.

p.s sr už klaidas ir kas skaitote šia istorija pridėkit mane į snapchata amsiukas15




Kidnapped ✔Where stories live. Discover now