3.

1.2K 55 8
                                    

Atsikėliau labai anksti...Pasižiūrėjau į telefoną, dabar dar tik 3.24h ryto. Nulipu į apačia nieko nėra.Pasižiūriu ant tėčio lėkštės padėtas lapelis. jame parašyta ,,Kad iki tol kol atsikelsiu viskas butu sutvarkyt" visai neblogai... Tobula tėvą turiu.

Viska baigiau tvarkyti kai jau buvo 5.00h. Išsimaudžiau.Užlipus į savo kambarį pastebėjau kad dar turiu 30min tai dar pagulėjau.Tiksliau užmigau.

,,trrrrrr trrrrrrrr" Skambutis... tingiu keltis....Nuėjau nusiprausiau. Apsirengiau ir atrodžiau maždaug taip:

 Apsirengiau ir atrodžiau maždaug taip:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Šiandien šilta diena atrodo.Nulipusi į apačia nustebau neradusi tėčio tik rašteli.

,,Tai aišku ką daugiau jei te tėvas tai raštelis.Ką dabar lieps padaryti-pagalvojau"

Bet kai perskaičiau nustebau.Netikėjau kad mano tėvas galėjo taip rašyti.

,,Kamile vakar mačiau kad apsimetinėji kad tau bloga-tai aišku jis viska supranta..- bet kai išėjai viskas be tavęs buvo tobula taigi leidžiu miegoti tau pas Viktorija kad nesirodytum man akyse. Tėtis"

Man buvo nebesvarbu ar čia tėtis rašė ar ne jis.P-A-G-A-L-I-A-U galėsiu nakčiai išeiti iš šių namų.Įsidėjau lapeli į kuprinę ir išėjau.

Mokykloje.

-Kamile-išgirdau iš nugaros artėjant viktorija.

-Labas. Turiu nuostabiu naujienu.

-Kokiu???-nekantraudama klausinėjo vika

-Kaip bebūtųkeista....-užtęsiau tyčia kad ją paerzinti

-Kamile Kolinskyte sakykite man tučtuojau arba per matematika sėdėsite viena.-ak taip jugi pirma pamoka matematika.

-Na gerai gerai nesinervuok-pradėjau juoktis iš draugės-man tėvas leido pas tave miegoti.

-KĄ?!!!-pradėjo cypti per visą mokyklą-pagaliau!!

-Nagi baig cypauti arba nebemiegosiu.-bandžiau būti pikta bet žiurint į Viktorija to neimanoma padaryti.

Matematika praėjo greitai.Bet aš kai ko nesuprantu kodėl Viktorija pasirinko matematika ir biologija jugi jinai šių pamokų nemėgsta.

-Vika

-Ką?

-Kodėl tu pasirinkai matematika ir biologija jugi jų nekenti??-paklausiau

-Matematika nes tėvai liepė sakė be matematikos niekur neįstosi,-aiškino draugė-o biologija nes mokytojas TOBULAS.-Tai aišku tipinė mano draugė..Pradėjom juoktis iš jos pasakymo.

-O kas tau Kami yra?-paklausė

-nieko kodėl klausi?

-nes visą diena tu kažkokia keista lyg kažko bijotum...

-yra vienas dalykas bet jo čia nenoriu pasakoti, per daug ausų.

-nu okey bet namie turėsi būtinai papasakoti.

Išsiskyrėm pusiaukelėje jin išėjo į muzika (nors nemokai nei dainuot nei grot) o aš į dailę (nors nemoku piešti)

Pas Viktorija namuose

Man pas viktorija namuose visados patinka labai jaukus dviejų kambariu butas.

Viktorija pov.

Kami visą kelia buvo kažkokia keista.Vis dairėsi aplinkui. Na nieko kai grįšim jin man turės paaiškinti.

Už 5min jau buvom pas mane.

-Kami.

-ko?-paklausė pilna burna čipsu

-Papasakok ką sakiai papasakosi.

-na gerai-pagaliau suvalgius tarė-mane jau savaitė seka kažkoks vyras.Pirma man pasirodė jog tai musu naujas matematikos mokytojas, bet dabar jau visa savaite kitas vyras.

-tau gal veidenasi?-pradėjau juoktis

-Ne jis mane seka rytais iš mokyklos iki namų mokykloje kalis kartus esu ji mačiusi ir kai einu namo.-po šiu žodžiu jin pradėjo visa drebėti dar jos tokios nesu mačiusi.

-Nebijok viskas bus gerai-nusišypsojau ir ją apkabinau.

Jin pradėjo verkti man į patį ir po kokių 10min užmigo.

Kamilės pov. 

Atsikėliau vidurnakti ir nuėjau iki tualeto.Išėjusi išgirdau virtuvėj krebždesius.Visa drebanti nuėjau kai nespėjus įjunkti šviesos...Mane kažkas staigiai pagavo per liemenį ir apsikabino.

-Tylėk arba čia bus paskutinė tavo naktis pas tavo draugę.-jis man tyliai pasakė į ausi.

Tada jis man pridėjo servetėlę prie nosies ir aš užmigau.

Atsikėliau mašinoje.Kiek supratau kad visureigis nes bagažinė(kur aš gulėjau) labai plati .Išgirdau kaip keli žmonės kalbėjosi.Stengiausi apsimesti kad aš dar miegu kad man nebūtų dar blogiau.Per langą pamačiau kad važiuojam mišku.Kadangi jau buvo pradėję šviesėti aš viska puikiausiai mačiau.

-Atvažiavom-pasakė vienas iš vakinų-Tomai paimk ją ir nunešk bosui.-Pajutau vyriškas rankas keliančias mane.Palaukit jugi mane neša mano matematikos mokytojas!

~~~~~

Naštai šiai dienai jau pakaks rašykit nuomones ir spauskit vote ir pasiulikit gal ką nors pakeisti kas jums nepatinka :)) laukiu nuomoniu myliu :*



Kidnapped ✔Where stories live. Discover now