Visą vakarą jis buvo mielas ir geras man... Aš džiaugiausi tuo. Diana klausėsi ką jis pasakojo apie save, savo darbą o retkarčiais ir apie mane užsimindavo.
-Na ką laikas namo-pasakė Deividas - ten dėl tavęs nerimauja Viktorija-pasakė.
-Kamile nueik pasiimk daiktus-maloniai pasakė Diana
-Jei nereikia, jinai turi viską ten.
Jis paėmė už mano rankos ir nusivedė iki durų.Aš apsivilkau kožą ir jau norėjau eiti. Bet Diana paėmė man užrankos.
-Deividai tu eik, o aš noriu su Kamile pasikalbėti.
Deividas paliko mus dvi.
-Kamile, žinok atsargiai su Deividu. Kai buvo mažas jisai matė daug smurto šeimoje.Ir jis yra beširdis, net nemirktėlėjęs gali nužūdįti kiekvieną kuris maišosi jam po kojomis.Todėl brangioji saugokis.
Tai pasakius Diana mane apkabino ir pabučiavo į kaktą. Aš pradėjau verkti ir stipriai ją apkabinau. Man taip trūko tos mamos šilumos...
-Ar jūs greitai? -atėjo susinervinę Deividas.
-Taip mes tik atsisveikinom-pasakiau
Tada dar kartą ją apkabinau. Ir jinai man tyliai į ausį pasakė.
-jeigu kas skambink, visada padėsiu.
Tada Deividas pagavo man už rankos ir išsitempė.
Mes važiavome tyloje.Aš net nežinau ar mes važiuojame ten kur reikia. Nes aš net nežinau kaip iki to namo nusigauti.
Staiga jis sustojo į kažkokią stovėjimo aikštelę.Aš su baimė akimis pažiūrėjau į jį tadar į lauką. Laukę buvo tamsu, nebuvo nei vienos mašinos.Pažiūrėjau į jį o jis be jokių emocijų žiūrėjo kažkur toli net nemačiau kur.Jis stipriai suspaudė vairą.Atsisuko į mane. Ir staigiai trenkė.Aš susiėmiau už žando.
Jis nusisuko į kelia ir daugiau nei karto į mane nepažvelgė.
Kai gryžome namo jis išlipo iš mašinos atidarė dureles, ir staigiai pagavo už mano rankos.Jis mane tempėsi į namus.Kai įėjom į vidų Viktorija prie manęs prilėkė ir apsikabino bet tada Deividas kažką parodė savo pakalikams ir jie nutempė Viktoriją nuo manęs.Tada jis toliau manę tempė.
Mes atsiradome jo kambaryje.
Jis mane numetė ant lovos.Aš atsistojau norėjau eiti, bet jis mane pastūmė ir pargriovė ant žemės.Tada spyrė į pilvą, į šonkaulius.
-Po šio karto nedrįsi niekur bėgti-pasakė, ir trenkė man į veidą.
Jis mane pakėlė ir metė ant lovos.Atropojo iki manęs ir nuplėšė marškinėlius.Aš stūmiau jį nuo savęs, bet man nieko neišėjo.Toks jausmas lyg stumtum sieną.Tada grubiai nutempė žemyn mano timpas.Jis nuėjo iki spintos nusirengė ir užsidėjo sargi.Priėjęs prie manęs iš pradžių buvo švelnus.Bet tada... Jis greitai įėjo į mane visu gyliu ir judėjo labai šiurkščiai ir greitai.
Pagaliau jis baigė.Jis nusirideno nuo manęs, ir pabučiavo į kaktą.O aš gulėjau apstulbus. Nejaugi man tai patiko? To negali būti... Nors aš jį pamilsiu aš turiu iš čia ištrūkti ir baigti vidurinę mokyklą.
-Einam,-jis paėmė man už rankos ir kažkur vedėsi.
Mes ėjome miško takeliais.Jų buvo tiek daug kad aš nežinočiau kaip gryžti atgal.
Pagaliau mes daėjomę kažkokią daržinę.Jinai buvo sena ir apšiurusi.
-Žinok, už tai ką čia pamatysi manęs negalėsi teisti nes čia kabo tik 2 mano darbai.-jis tai sakė su baimę akyse.
Jis po lėta atidarė duris ir nuspaudė šviesos migtuką. Tai ką aš ten pamačiau mane supykino. Čia kabėjo žmonių kūnai.
Aš pradėjau verkti. Tada atsisukau į Deividą ir paklausiau.
-Ar manęs irgi toks likimas laukia?
Kai išgirdo mano klausimą, jis nusijuokė.Ir apsikabino mane per pečius.
-Princese,-kaip senai jis mane taip vadino-čia kabo tik tie kurie trugdė mums, nesijauding čia nėra nei vienas mylintis žmogus.Kaip aš tau ir sakiau čia kabo tik 2 mano nužudyti žmonės, o daugiau čia tėvo, prosenelio.Čia galima sakyti yra tradicija, kuri man nepatinka.Bet pagal tradicija čia turi kabėti nors vienas žmogus kurį tu nužudei, arba tu ne mafijos bosas.
Kai jis viską paaiškino aš apstulbau.Bet tada jis į manę atsisuko ir pabučiavo į lūpas. Man patiko bučinys bet mano jausmai nieko nereiškia. Pakartosiu mano planas pabėgti iš čia bet kokią kainą.
Daugiau mes gryžome namo. Kas vėliau vyko neatsimenu. Kitą rytą pabudusi galvojau kad visa tai buvo sapnas todėl apsidžiaugiau.
~~~~~
Na ką štai laukta dalis :) tikiuosi ji jums patiko spauskite vote ir komentuokite kaip mano kaip toliau elgsis Kamilė :))
ESTÁS LEYENDO
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...