2(8)

378 28 6
                                    

Išėjusi iš virtuvės nuėjau į sodą. Atsisėdau ant supynių ir supausi. Ir tuomet prisiminiau visą žiaurią praeitį. Sėdėjau ir galvojau "aš jo net nemyliu, aš jo nekenčiu". Tuomet pažiūrėjau į savo randa.Prisiminiau visus jo daužimus, smeigimus.

Sėdėdama ant supynių išgirdau namuose klyksmus. Greitai nubėgau į vidų ir pamačiau kaip Deividas daužo Mija. Aš pribėgau ir ji nustumiau. Jis norėjo daužyti mane. Bet pamatęs kad čia aš jis atsitraukė.

- Ką ji tau padarė kad tu ja taip daužai? - pasakiau aš rėkdama ant jo.

- Koks tau skirtumas? Tau jugi visvien niekas nerūpi tu rūpi tik pati sau!

-Iš kur tai ištraukiai?- pribėgau prie jo ir apsikabinau - Tu man rūpi.- pati nesupratau kodėl aš jam tai pasakiau jugi aš jo nekenčiu. Aš negaliu jo pakęsti. AŠ JĮ MYLIU.

Jis pradėji verkti. Tuomet aš ji nustumiau ir nubėgau į savo kambarį. Užsirakinau duris. Nuėjau į vonia ir nusirangiau. Ilipau į dušą.Staiga kažkas mane palietė.Atsisukau o prieš mane Deividas.

- Kaip tu pa.

Norėjau paklausti bet jis pradėjo mane bučiuoti. Nežinau kodėl bet atsakiau į jo bučinį. Nuo bučinio viskas perėjo daug imtimiau. Jo prisilietimai buvo tokie švelnus ir jausmingi. Kad nesugebėjau atsispirti. Jo rankos buvo visur. Jis buvo visur.

Atrodė kad ši akimirką galėtų nesibaigti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Atrodė kad ši akimirką galėtų nesibaigti. Bet kas gera greitai baigiasi.

Staiga į kambari įbėgo Mija pradėjo rėkti ant jo. Aš į nieka nekreipiau dėmesio tiesiog apsivilkau halata ir išėjau.

Išėjau į lauką.Staiga pribėgo Deividas. Norėjo mane bučiuoti. Bet aš ji nustumiau.
Nusišypsojau ir pasakiau:

- Buvai pamiršęs mane pamirši ir vėl. Nebenoriu turėti tavęs savo gybenime.Tiesiog noriu ramaus gyvenimo. Kodėl daugiau galvoji aš pakeičiau viska savo gyvenime?

Nusišypsojau ir išėjau išėjau ir nebenirejau ten grįžti bet reiks.

~~~~~~~

Taigi, atsiprašau visu pirma kad ilgai nekeliau. Bet mokykla, kontroliniai, egzaminai.
kitai daliai norėčiau 30 ⭐ ir 10 com. Ko norėtumėte kitoje dalyje.

Kidnapped ✔Where stories live. Discover now