2.(2)

671 42 10
                                    

*ryta*

Atsikėliau labai lengvai dabar dar tik 8 ryto. Bet aš noriu nupirkti Rokučiui gerą dovaną, pati pasiruošti ir ten nuvygti laiku. Jugi aš gyvenu LA o jie gyvena San Francisk'e.

Taigi nusiprausiau ir apsirengiau paprastai. Nes dabar eisiu tik į miestą, pirkti Rokui dovanos.

 Nes dabar eisiu tik į miestą, pirkti Rokui dovanos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*mieste*

Po miestą jau vaikštau kokią 1h. Niekaip neišrenku Rokui dovanos. Nors palaukit radau tobulą. Juodas mažas BMW markės automobilis. Automatinis. Galės vaikas jį vairuoti. Tobula. Imu.

Pagaliau radau. Dabar einu link mašinos. Pamačiau prie jos stovinti Deividą. Na tiksliau jis atsirėmė į savo mašiną stovi ir laukia kažko.

Priėjau arčiau. Jis manęs net nepastebėjo. Atidariau bagažinę ir ten įdėjau jau supakuotą dovaną. Uždariau gan garsiai. Tik dabar jis mane pastebėjo. Jis man nusišypsojo ir pradėjo eiti link manęs. Jis mane apsikabino. Aš pasimetusi sustingau. Jis atsitraukė ir nusijuokė. O aš jaučiau kaip raudonuoju.

-Na kas yra? Jugi ne pasaulio pabaiga-pasakė ir pradėjau dar labiau juoktis.

Aš pasijutau nejaukiai. Tad ėjau link mašinos durelių. Bet tada. Tada jis pačiu man už rankos ir patraukė link savęs. Prirėmė mane prie mašinos durų.

-Taip negalima daryti su pirma pasitaikiusia-nusišypsojau ir bandžiau jį nustumti nuo savęs. Bet man nepavyko.

-Man atrodo lyg senai tave pažinočiau-jis prisiglaudė dar arčiau. Aš padėjau rankas ant jo krutinės ir bandžiau stumti.

-Jūs maišote kažką-pažiūrėjau jam į akis. Tai tos pačios šlykščios akys kurios mane prievartavo.-Ir prašau nuo manęs pasitraukti arba aš rėksiu.-pasakiau ir jau žiojausi rėkti. Bet jis atsitraukė.

Tada jis nuėjo prie savo mašinos. Ir į jos kapotą stipriai trenkė. Dabar aš galėčiau išvažiuoti. Bet ne.... Turėjau ateiti iki jo..

-Kas yra?-paklausiau

Jis atsisuko į mane. Jo akys buvo juodos. Bet kai pamatė mane tas juodulys po biški blėso.

-Tu man labai panaši į vieną mano merginą.-Jis pasakė. Aš žiojausi sakyti bet jis mane pertraukė.-Jinai pabėgo... O vėliau paaiškėjo kad jinai mirė. Aš ją labai mylėjau. Bet gailiuosi už tai ką jai dariau. Norėčiau jos atsiprašyti.

-Tai atsiprašyk-pasakiau-atsiprašyk manęs. Jei aš esu į ją panaši, įsivaizduok kad aš jinai ir atsiprašyk pasakiau.-aš supratau kad jisai kalba apie mane. Jis atsisuko į mane.

-Aš atsiprašau. Kamile aš atsiprašau už visą žiaurumą.Aš atsiprašau.- Jis pradėjo verkti. Aš jį apkabinau ir tyliai pati pradėjau verkti. Jis mane dar stipriau. 

Jis staiga atsistojo nusivalė akis. Nieko nesakė ir pasišalino iš vietos.

Aš likau nesupratusi. Likau stovėti pati viena.

Apsisukau nusivaliau ašaras ir įlipau į mašiną. Laukia gimtadienis. O Viktorija pažadėjo jog jo ten nebus. Tai tikiuosi jog viskas bus tobula.

*namuose*

Jau užsisakiau bilietus. Na tiksliau užsisakiau jau vakar. Dabar deduosi daiktus į lagaminus. Nes aš pas juos būsiu 2 savaites. Na aš nelabai norėjau bet rokas prašė. Pagaliau susidėjau daigtus. Na kagi laikas važiuoti.

*oro uoste*

Mano liektuvas bus už 10min. Laukdama klausiausi muzikos. 

*liektuve*

Sėdžiu prie kažkokio vyro. Jis miega, bet knarkia. Šalia sėdi jo žmona ir vis žvilgčioja kad aš arba jis manęs neliestu.Na ką laukia įdomi kelionė.

~~~~~

Na štai naujoji dalis. Taigi vasara neužkalnu... Tai diegnostinai pasibaigė tai dalys bus dažniau. Atsiprašau kad šita dalis gal buvo boring.. Kitoje prasidės veiksmas :)

Taigi kitai daliai noriu 10 vote ir bent 5com. Aš -inau jog jūs galit. Okey bye :*

Kidnapped ✔Where stories live. Discover now