Gyžusi namo nieko neradau.Apsidžiaugiau nereikės vėl jam tarnauti.Dabar dar tik 15h pažiūrėsiu savo serialą ir eisiu sutvarkyti namus, nes tėvas sakė grįš 19h nes jam pasitarimas.
17.30h VELNES VELNES VELNES!!! Kodėl užmigau bežiūrint televizorių. Dabar reiks pasiskubinti tvarkytis nes čia visur tikras jovalas. Nes tėvas tyčia jaukia namus kad aš niekur neišeičiau...
18.50h P-A-G-A-L-I-A-U Spėjau viskas blizga...
Girdžiu kaip jau rakina duris.Greitai nubėgau į savo kambarį ir užsidariau.Girdžiu kaip jis apvaikšto visus namus. Turbūt apžiūri kaip sutvarkiau...
-Kamile!!!Ateik čia tuojau pat!
Nulipau laiptais ir pamačiau tėti su kostiumu pirma karta aš ji matau su kostiumu.
-ko?Jugi viska sutvarkiau, kas blogai?
Jis priėjo prie manos ir užkišo plauku sruoga man už ausies ir staigiai ir skausmingai trenkė per veidą.
-T-A-I-S-Y-K-L-Ė-S!!!-pradėjo rėkti o aš susiėmusi už žando stovėjau priešais jį-tu gal jas pamiršai?-aš papurčiau galva-jeigu ne tai visas pakartok!
-1.Ne-nemeluok. 2,Nek-k-kelti-i balso prieššš tave. 3. P-padaryti tau v-vakariene ir pu-pusričius 4.Nekalbė-ėti apie mama. 5.Ne-neklausinėti durnų klausimų. 6.Paklusti tau 7.Atei-eiti kai kvieti 8.Ne-nesirodyti tau aky-yse kai yra sve-večiu 9.Vi-visiems sa-sakyti kad tu geriau-ausias tėtis 10.Tvar-varkyti namus.-sukukčiojau nors žinau kaip jam tai nepatinka.
-Šaunuolė. Šiandien ateis svečiu. Jie atsives savo sūnų buk maloni.
-Tai aš-š galėsiu būti kartu?-paklausiau su dirbtinė šypsena.
-Taip bet jei nedingsi dabar man iš akių nebegalėsi.
-O gal galėčiau geriau nakvoti pas Viktorija?
-NE! DINK!
Išėjau.Nuėjus į savo kambarį pirmiausiai parašiau Viktorija.Mūsų pokalbis:
(k-aš V-vika)
K: Vyka!! esi?
V: Ko?
K: Žie šiande atvara kažkokie žmones su sūnum man reiks apsimetinėt.
V: nu ir?
K: Nu palauk dar nebaigiau rašyt -_-
V: nu tai rašyk... ir beto tu mane pažadinai...
K: Jezzz tigi dar galėsi miegot neverk...Tėvas sakė pasipuošt tiks juoda?
V: tiks tik foto atsiusk
K: ok einu rengtis ate :*
V: bye :*
Nuėjau susiruošiau rūbus. Nuėjau nusiprausiau.Apsirengiau.
K: Nu aš jau.
V: nu siusk.
V: eee ar užmigai?
K: Nu palauk siunč -_-
V: nu ir tava lievs tlf kad taip ilgai siunč.
K: nu va tiks?
V: gerai yra.
K: tu visada sakai kad gerai -_-
-Kami! Ateik jau jie greit ateis!
-Tuoi!
K: nu ok dawai
V: davai
Nulipau laiptais ir nepatikėjau savo akimis.Prieš mane stovėjo mano matematikos mokytojas.Jaučiau kaip raudonuoju. Greitai nusiėmiau akinius ir numečiau kažkur.
-laba diena-išlemenau
-labas mergaite-pasakė kažkokia moteris stovinti šalia mano tėčio jinai buvo jo metu.
-tai einam sėstis-Tėvas pasakė
Aš atsisėdau prieš ta moteri šalia jos mano tėvas o prie manęs mokytojas.Tėvas kažką kalbėjosi su ta moterimi o tuo tarpu mokytojas man pasakė.
-Tai koks tavo vardas?
-Kamilė.Bet draugai vadina Kami.
-Taip puiku Kami-nusišypsojo.
-O kaip man jus vadinti?Pone mokytojau?-pasakiau sarkastiškai ir nusišypsojau.
-Tomu-pradėjo juoktis Tomas. Kaip keista savo matematikos mokytoja vadinti Tomu.
Man daugiau pasidarė nuobodu. Su tomu nieko nebekalbėjau. Tai suvaidinau kad man bloga. Ir nuėjau į savo kambarį.
~~~~~~
Taigi tikiuosi patiko ši dalis.Kitoja dalyje pasistengsiu kad prasidėtu viskas kaip pavadinime kidnapped (pagropta) taigi spauskit vote ir komentuokit :) myliu jus kas skaitot istorija :*
YOU ARE READING
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...