10.

799 39 6
                                    

Nuvažiavome ne į kokį prabangu restoraną bet į karuseles. Pamačius apstulbau. Aplinkui pilna žmonių, jugi aš galiu papasakoti kam nors...

-Būk gera.Žinok čia pilna mano žmonių. Tai jei pabandysi bėgti, geruoju nesibaigs-pasakė Deividas.

Aišku jis man liepė šypsotis ir apsimesti laiminga, bet man tas nepavyko. Nuėjome prie kažkokios rungties kur reikia šaudyti su ginklu.Aišku jis laimėjo pingviną ir man jį davė. Aš jį paėmiau ir nešiausi. Tikiu dabar daug kas  galvoja, kodėl jinai nebėga ar kažkas tokio... Na aš bandžiau kai jis kalbėjosi su kažkokiais žmonėmis, aš jau nusisukau ir norėjau bėgti bet staiga prieš mane atsirado vyras ir paklausė kur susiruošiau....

Po kokių 10min mes sukomės ant apžvalgos rato. Norėjau nušokti ir nebeatsikelti. Bet buvau prirakinta, su kažkokiu diržu...Staiga pajutau jo rankas ant savo šlaunų. Įsitempiau kaip styga.

-Ko įsitempiai princese?-paklausė su didžiule šypsena.-Žinau kad buvo nutikę šis bei tas  per šį mėnesį...

-NUTIKĘ????-Nutraukiau jį susinervinusi-TU MANE IŠPRIEVARTAVAI KIEK SYKIU!!! LIEPEI SAVO PAVALDINIAMS LIEPEI MANE KANKINTI!!!IR  TU SAKAI KAD TIK ŠIS BEI TAS!!!???-susinervinusi pradėjau rėkti bet nusiraminau kai pamačiau kad visi žiūri į mus.-tiesiog,aš jau nebegaliu pakęsti tave prisilietimu.Man jie šlykštus-staiga jo šypsena dingo-tiek daug prievartos buvo kad mane jau visi vaikinai vemti verčia,o ypač tu.

Jis pačiupo už mano rankos, ir nusivedė į kažkokį sandėli.Tada jis susinervinęs priėjo prie manęs.

-Tu sakai aš tau šlykštus.... Bet tu nesupranti aš tave myliu-ką?! negali to būti jis mane? MYLI?

Bet gal tai mano šansas pabėgti iš čia?Na ką gi vaidinimas prasideda.

Aš priėjau prie jo su rankomis apsivijau jo kaklą ir įsisiurbiau į jo šaltas lūpas.

Aš priėjau prie jo su rankomis apsivijau jo kaklą ir įsisiurbiau į jo šaltas lūpas

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jis sutriko nuo tokio mano elgesio.Bet jis mane grubiai prispaudė šalia esančio stalo ir aš atsisėdau ant jo.Jis numovė mano megztini ir stipriai suspaudė krutinę.Aš aiktelėjau. Tada aš numoviau jo marškinius.Ir ratus apsukau per jo presą. Tik dabar supratau kad aš jį nužiūrinėju, bet pirma karta viskas ne per prievartą.Po ~4min mes jau buvome nuogi.

Jis švelniai įėjo į mane.Pirma kartą jis buvo švelnus, ir man tai patiko. Bet aš turiu laikytis savo plano pasprukti iš čia. Dar kelis kartus įėjęs pajutom orgazmą.Jis pabučiavo į mano kaklą ten palikęs žymę.

Netrukus mes apsirengėm.Ir atsisėdom ant kažkokio fotelio.

-Matai kai tu gera ir aš geras.-Nusišypsavo savo šelmiška šypsena.Jis lenkėsi mane pabučiuoti, bet kažkas pabeldė į duris.

-BOSE! Jūsų jau laukia.

Mes išėjom į lauka o jis nepaleido mano rankos.

-Kur tavęs laukia?

-Susitariau dalyvauti lenktynėse.

Mes įsėdom į jo bmw ir kažkur važiavome miškų keliukais.Privažiavom dideli aledromą. Jis išlipo ir pasisveikino su visais.Aš spėjau pamatyti kiekvienas vaikinas yra su mergina. Bet jos atrodė kaip kekšės.Visos su joms mažais rūbais.

-Tu palauk manęs prie tų merginų ir laikyk kumščius už mane.-Pabučiavęs man į kakta nuėjo.

Aš nuėjau prie kažkokių merginu. Jos visos mane nužiūrėjo .Turbut joms keista kad  pas mane dideli rūbai.Bet man tai nerūpėjo. Aš pamačiau kad prieš mane yra neaptvertas miškas.O aplinkui nėra Deivido pakalikų. Nusprendžiau kad bėgsiu. Bet pirma reikia palaukti starto.

-PASIRUOŠTI! DĖMESIO! MARŠ!-sušuko ir šautuvo šūvis.

Pamačiau kaip Deividas pirmauja. Ir jie visi užsisuko už kažkokio kampo.Aš pradėjau bėgti.Bėgau į mišką kiek tik galėjau. 

Bėgau nežinia kur.Man dabar buvo svarbiausia ko toliau nuo aledromo. Jau bėgu kokią valanda.Pavargau, išalkau, ištroškau.

Atėjo naktis.O aš žiauriai bijau tamsos.Kad ir kaip buvo baisu ėjau toliau gal nors ką nors surasiu, koki nors keliuką.

~~~~~

Sweiki! Soriukas kad taip ilgai nekėliau dalies. Na bet tikiuosi patiks ;) Spauskit vote ir komentuokit :) 

P.s DĖKUI JUMS UŽ 440 PERŽIŪRŲ GAL KAM NORS TAI NEDAUG BET MAN TAI ŽIAURIAI DAUG MYLIU JUS  <3







Kidnapped ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora