2. (1)

664 41 9
                                    

Po 1 metu 

Taigi ką galiu papasakoti apie šiuos metu: nieko gero kaip ir nenutik. Įstojau į universitetą. Aišku Tomo dėka. Su Viktorija bendrauju dar iki šiol.Jinai sakė kai aš dingau Deividas ieškojo manęs. Jisai laužėsi į visų policijų nuovadų įslaptintas bylas. Bet nerado. Dabar visi galvoja kad aš mirus. Dabar mano naujasis vardas: Kamila Rudenko Norėjau nors kiek panašaus vardo į savo senaji. Pasikeičiau išvaizda. Pasišviesinau plaukus, nešioju rudus lešius. Pakeičiau veido kelias detales. Nenoriu kad kas nors mane atpažintu. Tai pasidariau plastinę operacija.Pradėjau daugiau sportuoti.

Dabar atrodau maždaug taip:

Universitete buvau sutikusi tėvą

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Universitete buvau sutikusi tėvą. Jisai manęs neatpažino nes aš universitete jau atrodžiau kitaip. Paaiškėjo kad jisai mano matematikos mokytojas. 

Mano gyvenimas dabar tobulas. Tik be to kad tėvą matau kiekvieną dieną. Bet jau susitaikiau su tuom. Apie Deividą viska pamiršau pirmuosius mėnesius buvo sunku priprasti be jo... Aišku buvau pasiilgusi kai jis buvo mielas, bet viskas praeitis.

Viktorija pagimdė berniuką. Jo vardas Rokas. Po ryt jam sueis metukai.Jis labai mielas. Viktorija su Tomu ir Roku vis dar gyvena su Deividu. Viktorija sakė jog jisai labai mielai elgiasi su mažuoju Rokučiu.

*suskambo telefonas*.

-klausau.-pasakiau.

-Labas Diana-kalbėjo viktorija-žiūrėk rytoj Rokučio gimtadienis, ir mes tave kviečiame.-pasakė norėjau jau sakyti ne negalėsiu bet tada išgirdau- Teip tetia atvaziuokit as jusu pasiilgiau.- Rokučiui neimanoma atsispirti.

-Atvyksiu, bet-nespėjau pabaigti kaip Rokas pradėjo rėkauti.-o jo nebus?

-Di mes pasistengsim kad jo nebūtu. Jis sakė tada negalės būti, jam reiks išvygti.-pasakė. Toks jausmas lyg nuo širdies akmuo nusirito.-Ir beto Gimtadienis prasidės 17h neveluok.

-Gerai  iki-pasakiau.

-iki-pasekė ir atmetė.

Na jei eisiu vadinasi turiu nusipirkti naujų drabužių.Paskambinau savo universiteto draugiai Justei. Ir pasiūliau apsipirkti jinai sutiko.

*Po 2h apsipirkinėimo.*

 Pagaliau gryžome namo. Nebejaučiau kojų. Pamiršau pasakyti kad Justina žino visą mano istorija nes aš ja pasitikiu todėl papasakojau.

-Kavos,arbatos?-paklausiau

-Ko nors šalto, nes baisiai karštą.-(dabar vasara)

-Turiu... hmmm nieko.-pasakiau ir mes predėjome juoktis.

-Tad einam į kavinę?-pasakė.

-Tai taip-nusišypsojau ir mes išėjome i starbuksą.

*starbukse*

Sėdėjom lauke. Laukėm užsakymo. Justina pažiūrėjo labai itartinai kažkur toli už manęs. Aš apsisukau ir pamačiau už mūsų sėdinti Deividą su Tomu. Deividas sėdėjo nugara į mane bet aš jį atpažinau. Tomas pamatęs mane pasimetė. 

Tada aš sugalvojau planą. Kad naujajai man reikia susipažinti anksčiau nei per gimtadieni.Pasakiau Justinai ką sugalvojau. Bet jinai manė jog tai blogas sumanymas. Bet aš atsistojau ir apsisukau. Pamačiau kaip Tomas žiūri į mane lyg sakydamas nedaryk to ką sumaniai. 

Aš nuėjau ir atsisėdau šalia Deivido.Jis pažiūrėjo į mane lyg būtų atpažinęs. Aš pamačiusi jo rudas akis, pamiršau ko atėjau. Jau norėjau stotis bet jisai sustabdė mane ir nusišypsojo.

-Ko tokia graži panelė atėjo?-Paklausė ir mirktelėjo akį. Aš pasimečiau ir pamiršau ką norėjau sakyti. Tai tikrai buvo blogas sumanymas.

-Atsiprašau susimaišiau. Galvojau kad jūs mano pažįstamas.-Nusišypsojau ir atsistojau. Jau norėjau eiti bet jisai sučiupo mano ranką.

-Nieko tokio.-Jisai nusišypsojo-Nereikia iš karto bėgti.-O taip reikia dar ir kaip nes jei jis ko nors dar manęs paklaus aš nebeturėsiu ką atsakyti.Bet aišku jis paklausė.-Mes niekur nebuvome susitike panele...-jis užtesė laugdamas kol aš pasakysiu savo vardą.

-Diana-nusišypsojau.-Ne nemanau kad kur nors susitikome nes aš jus matau pirmą kartą.-Nusišypsojau ir ištraukiau savo ranką iš jo gniauštu.

Nuėjau prie Justinos. Pagriebus jos ranką ištempiau ją iš ten. Parvežiau ją namo. Papasakojau jai kas ten nutiko.

*namuose*

Gryžusi namo nusirengiau. Ir nuėjau po dušu. Prausiausi ir tik dabar supratau kaip stipriai norėjau jį apkabinti kai pamačiau. Bet aš ir gailiuosi kad nuėjau prie jo. Tikiuosi per gimtadieni jo nebus...

Nusipraususi nuėjau iš karto miegoti. Rytoj eisiu pirkti Rokučiui dovanos.

~~~

Tai kagi meiles nauja dali <3 atsiprašau kad jos taip ilgai nebuvo... Na žinot diegnostiniai ir t.t....

Tikiuosi ji jums patiko tai spauskite vote ( kam nesunku) <3

Kidnapped ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن