4.

979 45 5
                                    

Kaip tomas mane nešė net nepastebėjau kaip atsimerkiau ir žiūrėjau į jo akis.Kai jis pamatė kad aš jau pabudau mane padėjo ant žemės jau buvau pasiruošusi bėgti bet pajutau stipru smūgi į galva.

Atsikėliau kambaryje kuriame nieko nebuvo.Jaučiausi kaip kaleime čia smirdėjo drėgme aš gulėjau ant labai kietos lovos.Palaukit.Aš prirakinta.Pakėliau akis ir pamačiau duris.Šarvines. Nejaugi jie galvoja kad aš būdama 17 galėčiau pabėgti iš užrakinto kambario?Kvailiai.Prie durų buvo spintelė prie jos kėdė ir ant spintelės stovėjo išjungta lempa.Čia nebuvo nei vieno lango.Palaukit aš rūsyje .Aš P-A-G-R-O-P-T-A! Taip aš esu sušiktai pagrobta .Ko jiems iš manęs reikia?

Po 10min tylos išgirdau rakinamas duris.

-O!-kažkoks vyras sušuko-Mano princesė atvyko.

Jis priėjo prie manęs ir trenkė man į veidą.Aš staigiai pramerkiau akis.

-O!-vėl užriko-mano princesė atsikėlė.

Čia tas pats vyras kuris mane sekė kai, Tomas nebesekė.

-A-aš ju-ums ne ne princese- sumikčiojau

-Žinai-jis paėmė už mano žando-kai tave parduoda tavo tėvas už skolas-ką??!! negaliu patikėti- tu priklausai man-ir su šiais žodžiais trenkė man.

-Pone.-kažkoks vaikinas stovėjo prie durų-jau atvyko.

-Gerai princese man reikia eiti-jis norėjo man pabučiuoti į lūpas bet aš staigiai nusukau-na nieko išmokysime tave gražiai elgtis-pasakęs man trenkė ir išėjo.

Viktorijos pov.

Atsikėliau anksti apžiūrėjau kambarį, niekur neradau Kamiles.Prabėgau pro visus kambarius.Skambinau koki milijoną sykiu į jos telefonas.Niekur jos nėra. Nuėjau į virtuvę ir radau raštelį:

,,Viktorija, aš išėjau anksti nes man reikėjo neskambink man ir nerašyk aš busiu ne ryšio zonoje. Tiesiog pamirš mane. Kamile"

Čia ne Kamile rašė,aš atpažinčiau.Čia ne jos raštas, jin nebūtų...palikusi rašteli ir kaip jin butu išėjus jei durys užrakintos...Aš išsiaiškinsiu kur mano draugė.

Kamilės pov.

Nuo gulėjimo ant nugaros man paskaudo nugara ir labai noriu gerti.

-Eiii!!! Ar kas nors mane girdit?!!-pradėjau rėkti kiek galėjau bet mano burna buvo per daug išdžiuvusi.-Prašau atneškite man kas nors gerti...-pasakiau taip tyliai kad pati vos girdėjau...

Staiga atsidarė durys ir tarpduryje pamačiau Toma.Jis man atnešė atsigerti.Pakėlė mano galvą ir pagirdino. Paskui atrakino mane.

-Bosas liepė atrakinti.-pasakė su 0 emocijų-sakė pasiruošti žiaurumui.

Žiaurumui???

~~~~~ 

Na šiandienai užteks tų dalių prašau spauskit vote ir komentuokit !!! ir dėkui labai tiems kas skaitote myliu jus visus :*

p.s soriukas kad trumpa dalis kita pasistengsiu ilgesne ikelti :)

Kidnapped ✔Where stories live. Discover now