Pamačius jo raudoną veidą išsigandusi paėjau atgal. Jis įėjo į vidų ir užtrenkė duris. Jas užrakino ir raktą įsidėjo į kišenę.
Jis priėjo prie manęs ir stipriai pastūmė.Aš labai skaudžiai atsitrenkiau į sieną. Suklupau,nes skausmas perėjo per visą kūną. Jis priėjo prie manę ir nieko nesakęs spyrė man į pilvą, tada paėmė man už kaklo ir pakėlė. Jo tokio įsiutusio nemačiau.
-Aš tau sakiau jei tu gražiai elgsies ir aš busiu geras, o jei ne...-pasakęs jis pabučiavo man į lūpas. Būčinys buvo švelnus bet staiga....
Staiga jis mane pakėlė nuo žemės ir taip sakant įmenė į lovą. Aišku nekaudėtu jei jis būtų pataikęs į lova. Bet jis nepataikė ant lovos todėl kritau stipriai ant žemės.
Jis net nesivargino man padėti atsistoti.Tik priėjo spyrė man į šoną ir apspjovė. Ir tada išėjo. Bet dar girdėjau kad jis sušuko: ,,Paprašyk Viktorijos kad tau padėtu!" ir išėjo.O dabar labiausiai norėjau šilto apkabinimo ir koldūnų...
Ant žemės gulėjau tol kol praėjo šono skausmas. Atsistojau norėjau eiti. Dariau duris bet jos buvo užrakintos.Patempiau dar kelis kartus bet nieko.Tada sušukau:
-Eii!! Kas nors! padėkit!!!-staiga po durimis išvydau pakišama raktą.
Aš jį čiupau ir greitai atrakinau norėjau pamatyti kas mano išgelbėtojas bet jau jo ar jos nebebuvo.
Viktorijos pov.
Vaikšiojau lauke.Visdar ieškodama pabėgimo Kamilei. Man jau viskas aš iš čia nebepabėgsiu. Nes pamilau Toma. Todėl mes suitarėm kad kai padėsim Kamilei mes iš čia išvyksim. Mane supykino tai greitai nuėjau iki medžio ir pasirėmiau į jį. Staiga pajutau gumulą burnoje kuris tuoj išlys. Tai pasilenkiau už medžio ir apsivėmiau. Staiga prie manęs prisistatė du apsauginiai. Jie mane nuvedė į mano ir Tomo kambarį. Aš atsiguliau į lova nes buvau labai pavargusi. Ir užmigau.
Staiga pajutau šaltas lūpas ant savūjų. Atsimerkiau ir pamačiau prieš save Tomą.
-Važiuojam pas daktarus.
-Ne aš nenoriu man viskas gerai.-pasakiau bet pati nepatikėjau.
-Tu visa išblyškus ir kelias savaitęs vemi.
Aš pagaliau sutikau su juo kad mums reikia nuvažuoti pasitikrinti pas daktarus.
Nuvažiavome pas Tomo seserį.Man padarė visus tyrimus net kardiograma. Prie ko čia širdis ir vemimas?
Mes susėdė laukėm kol atneš tyrimus.Tuo tarpu mes šnekučiavomės.
Pagaliau po kokių 10min mums atnešė tyrimų atsakymus. Daktarė paėmė juos iš seselės ir skaitydama šypsojosi. Tada atsistojo priėjo prie manęs ir Tomo.
-Sveikinu,-pasakė su didžiausia šypsena -netikėjau kad mano jaunesnesis brolis ankščiau nei aš taps tėveliu.Sveikinu jūs būsite tėveliai!-sušuko iš laimės.
Aš atsisukau į Tomą jis stovėjo su plačia šypsena. Tada aš dar kelis kartus sau po nosimis pakartojau tai ką pasakė daktarė. Ir staiga sušukau.
-Aš būsiu Mama!Aš būsiu Mama!!!-sušukau ir apsikabinau Tomą.
~~~~
Tai vat soriukas kad vėlai keliu...Vote ir komentuokite :))
YOU ARE READING
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...