9.

885 39 10
                                    

Viktorijos pov.

Kamilė jau neatsikelia 2h.Buvo atėjusi kažkokia daktarė. Tik pasakė kažko moksliško sakė... Tiesa sakant nieko nesupratau tik supratau jog jis jai leido narkotikus ir buvo perteklius ar kažkas tokio. Tai dabar jinai guli su lašalinę.

-Viktorija, eik su mumis.

Aš atsistojau.Nenorėjau palikti Kamiles vienos bet teko nes kitaip jie ne mane muša už mano klaidas, o Kamile.

Kamilės pov. 

Atsikėliau kai buvo tamsu apsižvalgiau. Niekur nemačiau Vikos. Bandžiau pajudėti, bet buvo labai sunku.Nes galva buvo labai skaudėjo ir skaudėjo visą kūną.Pažiūrėjau į kairę ranką, o joje kateteris ir lašėjo lašalinė. 

Po ~10min atėjo kažkokia moteris. Jinai išėmė kateteri.

-mergaite jugi žinai kad tavo metuose yra blogai vartoti narkotikus?-paklausė ta moteris-o ypač kai esi nėščia...

-Nė-nėščia??

-Taip brangute,-nusišypsavo moteris maloniai.-bet tu tokia jauna kodėl nesisaugai?

Pasakius išėjo.

AŠŠ NĖŠČIA???To negali būti bet tik ne nuo jo...

Staiga atsidarė durys ir pro įeinant tikėjaus pamatyti Viktorija bet tai buvo Deividas(bosas).

-Tai ką brangioji sužinojai puikiąją naujiena?-šypsodamasis įėjo.

-Man nei džiugu nei ką.

-Bus džiugu nes jis bus mano, o kai jį pagimdysi galėsi dingti iš čia-piktai pasakęs išėjo, ir užtrenkė duris.

Aš apsiverkiau ir nuėjau iki spintos nes norėjau persirengti. Atidarius pamačiau ant pakabos (vielinės) pakabinta sijoną. Paėmiau tą sijoną ir jį numečiau kažkur į kambarį.Pasiėmiau tą pakaba ir ją išlanksčiau kad butų vientisa. Tadar ją perliankiau pusiau. Nuėjau į tualetą,ten užsirakinau duris. Atsiminiau kad mačiau savo seriale ,,Amerikietiška siaubo istorija" kai moteris  bandė pasidaryti persileidima. Bet jai nepavyko bet aš turiu butinai pabandyti, nes man tik  17 (po 2mėn bus 18..)... Pasiemiau tą pakaba ir ją įkišau į klitorių(ar kaip jis ten vadinasi). Rėkiau iš skausmo. Po keliu įdurimo pajutau kaip išbėga daug kraujo. Girdėjau kaip kažkas bando įsilaužti į tualeta, man neberupėjo.Pajutau rankas apsiviajančias manę.Praradau samonę.

Viktorijos pov.

Vaikšiojau po lauką nes man leido išeiti nors trumpam.Aplinkui vien aukšta tvora.Bet pastebėjau kad aš jau kitoje vietoje.Ne toje kur atsekiau Kamilės tėvą. Ėjau link vartų kai išgirdau kad kažkas pradėjo rėkauti kažka panašaus į: "Deivido princesė kažka sau pasidarė,,

iš pradžių nekreipiau dėmesio, bet paskui prisiminiau kad princesė tai Kamilė.

Greitai nubėgau iki "musu" kambario.Ir pamačiau kaip iš kambario išnešama Kamilė.Pamačiau kad jinai visa kruvina.Už jos ėjo Deividas. Jo rankos buvo kruvinos. Aš pribėgau prie jo ir pradėjau jį daužyti ir rėkti per visą koliduriu.

-KĄ TU ASILE PADARIAI KAMILEI?-aš jį trankiau ir vis kartojau tuos žodžius.Jis pagavo mano rankas ir prisitraukė ir pasakė.

-Jinai pati kažką sau bandė pasidaryti, prie jos radome tik šitą-jis parodė sulankstyta pakabą.

O NE NE NE. Mes kartu žiūrėjom AHS ir tą vietą. Nejaugi jinai bandė sau padaryti tą pati???

Kamilės pov

Kidnapped ✔Where stories live. Discover now