Kai jis išėjo aš atsistojau ir nuėjau atsitupiau į kampą. Nes buvau per daug išsigandusi.Tada stipriai užmerkiau akis ir bandžiau prisiminti mama, kaip buvo gera kai jinai buvo gyva...
-Mama-parbėgau namo vergdama-mamyte!
-Kas Kamilyte,kas atsitiko?-paklausė mama
-Man pilvuką skauda-apsikabinau mama.
-parodik pilvuką-jin pakėlė mano maikutę, ir pamatę mėlynęs.-kas tau taip padarė?-paklausė mama.Aš neišlaikiau ašarų ir pradėjau verkti.
-ma-an sa-sakė jei p-pasakysiu vėl muš.
-Nagi dukrele aš niekam neleisiu tavęs skriausi.
-Ma-mane mu-mušė...-tada į kambarį įlėkė tėvas.
-Kamile einam su manimi!-aš nepaklausiau ir prisiglaudžiau prie mamos.
-Ar jis tave mušė?-paklausė mama, bet taip tyliai kad aš neišgirsčiau.Aš palinksėjau.Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kada jis prie mamos mane mušė.
Mani mintis išblaškė durų rakinimas.Į kambarį įėjo kažkoks vyras. Aš jo niekur nemačiau.
-Taigi ar tu Boso princesė?-paklausė.Aš nieko nesupratau.Bet tada prisiminiau kaip jis mane vadino princese.
-Ta-taip-Pasakiau, bet daugiau pasigailėjau kad pasakiau tiesą.
Jis su dar vienu vyru staigiu judesiu priėjo prie manęs.Tas kitas vyras mane parkėlė sau per patį ir kažkur išnešė.Aš nesipriešinau nes jis sakė jei priešinsiuos bus blogiau.Kai mane nešė aš viską mačiau.Supratau kad aš čia ne viena.Nes už kai kuriu durų girdėjau šauksmus, o už kitų aimanas.Mane atnešė į kažkokį kambari kuriame nieko nebuvo tik viena kėdė.Mane prie jos pririšo.
Po 20min tylos atėjo Bosas jis priėjo prie manęs ir paėmęs už veido tarė:
-Dabar pasilinksminsiu-ką? pasilinksmins?
-Ar tu kalta?-jis priartino savo veidą.aš papurčiau galvą tikėdamasis kad jis nieko tokio nedarys.
Jis patraukė savo veidą ir susimastė
-Reikia tai ištaisyti-pagaliau prabilo
-aš turiu tau viena klausima, galiu paklausti?-jis linktelėjo-Koks tavo vardas?
-Deividas-tiesą sakant nesitikėjau kad jis man atsakys...
-Ko-kodėl jūs mane čia laikote?
-ARGI NESAKIAU KAD TAVE TĖVAS UŽ SKOLAS ATIDAVĖ?!!!! -jis pradėjo rėkti kadangi aš esu labai jautri pradėjau verkti.Jis tai pamatęs,priėjo,ir trenkė-NEVERK!Man nepatinka kai mano princesė verkia!
Priėjas prie manęs jis mane apkabino. Nustebau.
Viktorijos pov.
Nesuprantu jau kaip savaitė kaip nėra Kami, o aš išsiaiškinau tik tai jog ją pagrobė.
-Vika kas tau?-manes paklausė bendraklasis Kajus
-Ne, nieko-greitai išlemenavau.
-Kažkokia tu keista pirma kai ėjo į valgykla vos neatsitrenkiai į duris, biologijos mokytojas buvo prie tavęs bet tu net to nepastabėjai kaip greit tavo svajonė praėjo pro akis...-man dabar ne tas galvoje man dabar rupi tik Kamile.
-Tiesiog...Noriu tavęs paprašyti pagalbos.
-kokios?-paklausė Kajus
-Noriu išsiaiškinti kas atsitiko Kamilei...Visi galvoja kad jinai išvyko pas senelius, bet aš žinau kad taip nėra prie šio ivikio yra prisidėjas ir jos tėvas...-buvo nemalonu jam to sakyti bet norėjo kokios nors pagalbos.
-Vika, žinau tau dabar sunku tavo geriausė draugė dingusi, nesusisekia su tavimi bet nereikia kaltinti tėvo...
-JIS JA NAUDOJOSI!-neiškentusi surikau tik dabar pastebėjau kad visi žmonės žiūri į mus-jis ja laikė tarnaitę, po jos mamos mirties jis ją mušė,tai geriau tylėk kad nereikia jo kaltinti.-pasakiau bet tyliau, žinau pažadėjau Kamilei šito nepasakoti niekam, bet man reikia kad man kas nors padėtu.O Kajus mokosi vien 10-ais ir jam patinka programuoti.
-Na jei jau taip...Pasistengsiu padėti-jis nusišypsavo ir išėjo į chemija o aš į technologijas.
Kamilės pov.
Jis mane apkabino ir paleido. Mačiau jo akyse gailesti, išgasti. Atrodė jog jisai gailėjosi jog mane apkabino.Jis išėjo ir pasakė jog eičiau į kambarį. Aš ėjau ne viena mane lydėjo Tomas.
Po 20min į kambari įėjo Deividas.
-Princese,aš noriu kuo greičiau kad prarastum nekaltybę.
-k-ką?K-kodėl?
-nes, tada man nebebus baisu.
-Kodėl tau turėtu būti baisu?-paklausiau.
-Nes, man bus jaukiau žinoti kad princesė ne su kokiu bomžu praras nekaltybe o su manimi.-Jis pažiūrėjo į mane ir išėjo.
Negali būti kad taip greitai prarasiu nekaltybe. Žinau gal kam nors keista kad man 17 ir aš nepraradusi nekaltybes... bet užtat aš nebuvau ta kekšė mokykloje kuri su visai duodavosi už kampo...
Dėl to patyriau patyčias. Bet aš nekreipiau dėmesio nes man buvo geriau su nekaltybe negu būti kekšei.
~~~
nu ka dėku visiems kas skaitot. Ypač dėkui kas nepatingite ir spaudžiate vote ir dar komentuojate.
Myliu savo skaitytojus :***
p.s sori kad yra daug klaidu...
YOU ARE READING
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...