Po 1 savaitės.
Deividas pasidarė švelnesnis, malonesnis ir manęs nebeverčia per prievertą kažko daryti. (Šeip aš nesuprantu kodėl jis taip pasikeitė, bet man patiko)
Jis man prisipažino meilėje, kelis kartus. Aš jam pasakiau jog irgi jį myliu bet tai tik mano plano dalis.Pagaliau man leido vaikščioti po visus namus. Dabar aš einu link virtuvės nes užsimaniau pavalgiti. Priėjau prie durų ir išgirdau tylias aimanas. Truputi atidariau duris. Ką pamačiau mane šokiravo. Ogi virtuvėje ant stalo, Tomas su Viktorija. Praradau apetitą. Mane sujuokino šis vaizdas.Nes prisimenu kai buvome mažos mes su Viktorija žiūrėjome nuo tėvų pasislėpusios kažkoki suaugusiu filmą. Visada prisimenu tą Viktorijos žvilgsni kai pamatėmė dirty vietą. Jinai užsidengė akis ir man liepė išjungti. Po to sakė jog gyvenime taip nedarys. O dabar tai daro ir dar viešoje vietoje.
Kadangi praradau apetitą tai nusprendžiau nueiti iki Deivido pažiūrėti ką jis ten taip ilgai daro. Nuėjau tyliai pasibeldžiau į duris ir jas atvėriau. Ką pamačiau mane šokiravo. Jisai buvo į stalą atrėmęs blondinę ir bučiavo jos kaklą, jinai jau buvo nuoga o jisai tik su marškiniai. Kiek supratau kad jie netgi dabar prieš mano akis tai daro.
Garsiai užtrenkiau duris ir bėgau laiptais.Akimis bėgo ašaros kurios nesiliovė, jos buvo skausmingos. Šeip nesuprantu kodėl aš verkiu, jugi aš jam nieko naujaučiu. Bet nejaugi kažką jaučiu? Aš nubėgau iki rūsio. Atidariau duris. Ir įėjau į vidų. Išgirdau kaip kažkas artinasi.Nusivaliau ašaras ir pasislėpiau už kažkokių dėžių.
Staiga kažkas pravėrė rūsio duris ir pradėjo aplinkui vaikšioti.
-Princese jei tu čia prašau išlįsk,-supratau kad čia vaikšto Deividas, bet aš net nesiruošiau išlįsti-aš labai labai atsiprašau kad tave įskaudinau. Bet kai sakiau kad tave myliu sakiau nuoširdžiai.
Tada nebesulaikiau ašarų. Pradėjau kūkčioti. Deividas išgirdo jis patraukė dėžias ir norėjo mane apsikabinti. Bet aš jam trenkiau per veidą ir atsistojau.
Jisai pažiūrėjo į mane su gaileščių akyse.Jis pradėjo eiti link manęs. O aš ėjau atgal. Atsirėmiau į sieną. Jis priėjo prie manęs ir jau norėjo būčiuoti, bet aš patraukiau veidą. Ir išėjo taip kad jis pabučiavo orą ar sieną gerai nemačiau nes buvo tamsu.Jis susinervinęs trenkė kūmšti į sieną, ir pasitraukė nuo manęs ir dabar pats rėmėsi į sieną. Aš radusi progą išsilaisvinau iš jo "nasru" ir pradėjau bėgti.
Išbėgau iš rūsio uždariau ir užrakinau duris.Girdėjau kaip jis dar kažką šaukią.Aš bėgdama jam surėkiau:
-PAPRAŠYK IŠ SAVO PARANKINIU KAD IŠGELBĖTU TAVO SUBINĘ!!!-mačiau kaip keli žmonės juokias o kiti bėga jam padėti.
Supratusi kad prisidirbau nubėgau į mūsų kambarį ir užsirakinau. Po kelių minučių jis pabandė atidaryti duris.Bet jam neišėjo.
-Atidaryk duris arba bus blogiau.-su pilnu pykčiu balsu ištarė jis.
Aš nuėjau prie durų nes nenorėjau daugiau nemalonumų.Atidariau duris ir pamačiau jo visą raudoną veidą iš pykčio.
~~~~~
Na štai naujoji dalis tikiuosi patiks :))) spauskite vote ir komentuokite :)) myliu jus <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...