2.(3)

653 37 8
                                    

Pagaliau nusileidau į oro uostą. Laukiau kol kas nors atvažiuos pasiimti. Jau sėdžiu čia kokias 10min, su 3 dideliais lagaminams ir viena didele įpakuota dėže. Pagaliau prie durų išvydau Viktorija su Tomu. Priėjau prie Viktorijos ir apsikabinom. Tomas paėmė lagaminus ir dar kažkaip sugebėjo paimti ir Roko dovaną.

*Viktorijos ir Tomo namuose*

paaiškėjo kad jie išsikraustė iš anų namų kai Vika pagimdė Roką. Mes atvažiavome į didelį, prabangu namą. Mane prie durų pasitiko Rokas.

-TETA TETA!!!-pradėjo šaukti mane pamatęs.

Jis pribėgo prie manęs ir apkabino.

Rokas mane palydėjo iki svečių kambario ir pasakė kad po 2h būčiau jo šventėje.

Susidėjau daiktus į spinteles, o rūbus į spintą. Kai viską susitvarkiau atsiguliau pailsėti.

*po 1h*

Pradėjau ruoštis. Apsivilkau juodą sijoną, dryžuotą maikutę ir džinsinį švarkeli. Plaukus susisukau i didelias garbanas. Na atrodžiau maždaug taip:

 Na atrodžiau maždaug taip:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*laikas šventei*

Kažkas pasibeldė į duris. Atvėrus jas išvydau pasipuošusia Viktorija ir kostiumuotą Toma.
Jie atrodė taip:

-Gražiai atrodai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Gražiai atrodai.-pasakiau ir nusišypsojau.

-O aš?-paklausė verkšlendamas Tomas.

-E. O tu kaip visad.-pasakiau ir nusijuokiau. Tomas apsimetė piktu o Viktorija šypsojosi.

-Na nenustebk kad taip pasipuošiau į sūnaus gimtadieni.Man Rokas išrinko šią suknelę.-pasakė ir nusišypsojo Viktorija- Sakė kad jisai nori kad atrodyčiau kaip princesė.

Aš nusišypsojau ir pasiėmiau į rankas Roko dovaną.
Nulipusi į apačia pamačiau jau išpuošta svetainę.

Padėjau savo dovaną prie kitų dovanų ir nuėjau prie Roko.Suradusi Roką apkabinau ir pasveikinau su gimtadieniu.

Kai paleidau Roka iš savo glėbio jis paėmė mano ranka ir pradėjo manę vestis į svetaine.

Įėjus į svetaine jis paleido mano ranka ir nubėgo pas sėdinčia ant sofos Viktorija.
Greitai peržvelgiau visus sėdinčius svetainėje ir mano žvilgsnis sustojo ties rudaplaukio vaikino, per kurį prieš metus labai kentėjau. Per jį nebegaliu būti senoji Kamilė.

Supratusi, kad stoviu ir neatitraukiu žvilgsnio nuo Deivido. Greitai nusukau pikta žvilgsni į Viktorija, nes ji man tvirtino, kad jo nebus Roko gimtadienio šventėje. Ji pamačiusi mano tokį pikta žvilgsnį,suprato apie ką aš galvoju ir atsiprašančiai šyptelėjo. Užmušiu aš ja,kai turėsiu progą.

-O Kamila, pagaliau atėjai,- Manę pamatęs Tomas pasakė.

Nespėjus man nieko atsakyti prakalbo Deividas.

-Tomai, taigi tadien kavinėje tu sakei, kad jos nepažysti,- susiraukęs pasakė.

Tomas pasimetė. Mačiau tai iš jo akių, bet jis to akivaizdžiai neparodė ir iškarto kažką sugalvojo.

-Aš su ja tik šiandien susipažinau,- dirbtinai šypsojosi jis,- Ji yra Viktorijos draugė iš LA.

-Nesvarbu,- sumurmėjo Deividas ir nusisuko žvilgsni nuo manęs.

Nieko nesakiusi atsisėdau į laisva vietą ant sofos.

Visa laiką sėdint svetainėje, nekalbėjau tik jei manęs konors paklausdavo-atsakydavau.

Per visa laika jutau Deivido žvilgsnį ant savęs. Iš ties tai labai nejauku. Pati stengdavausi nežiūrėti net į jo pusę.

Gimtadieniui einant į pabaiga visi pradėjo skirstytis namo.

Kai Viktorija su Tomu išėjo paguldyti Roką į lovą, svetainėje likau tik aš ir Deividas.

Atsisukau į jį ir pamačiau, kad jis stebi manę. Šyptelėjau jam.

-Norėčiau, kad niekam nepasakotum apie tą mūsų susitikima mašinų aikštelėje,- kalbėjo jis beveik piktu balsu.

Iš karto prisiminiau, kai jis verkė kalbėdamas apie manę. Manau jis nenori,kad kasnors sužinotu koks jis būna silpnas kai kalbama ta tema.

-Žinoma, nematau prasmės kažkam apie tai pasakoti,- šyptelėjau.

Jis laimingai atsiduso ir visas jo pyktis išgaravo.

Nebenorėdama ir net nežinodama apie ką šiuo metu su juo kalbėti, nutariau išeiti.

Atsistojau ir žvilgtelėjau į jį ir jis žinoma jau žiūrėjo į manę.

-Manau aš jau eisiu miegoti, gal dar susimatysime kokia dieną,- jau norėjau atidaryti svetainės duris, bet jo balsas sustapdė manę.

-Kiek laiko tu čia būsi apsistojusi?- paklausė jis ir aš atsisukau į jį.

- Savaite,-atsakiau.

-Puiku, kaip tik aš irgi šiuo metu esu apsistojęs pas juos,- šypsojosi jis.

Iš karto po jo žodžių, atrodo mano širdis minutei sustojo. Aš negaliu su juo gyventi vienuose namuose. Tai per daug viską primins,kai jį matysiu kiekvieną dieną. Aš užmušiu Viktorija ir Toma.

-Taip, turėsime proga labiau susipažinti,- dirbtinai šyptelėjau apsimesdama,kad man tai patinka.

-Žinoma,- nusišypsojo jis.

-Labos nakties,- greitai pasakiau ir nelaukusi jo atsakymo pasišalinau iš svetainės.

~~~~

Taigi ačiū visiems kas skaitot myliu jus 😍 taigi spauskit vote ir komentuokit 😍😍😍

Kidnapped ✔Where stories live. Discover now