6.

886 38 1
                                    

Atsikėliau, vėl prirakinta.Kada jie spėjo?Apsidairiau.Pastebėjau kad čia ne toks kambarys kaip tie kuriuose buvau.Čia buvo gražu.Plati lova(kurioje gulėjau prirakinta),didelė spinta ir 2 durys. Staiga pro vienas duris įėjo Deividas.

-Jau atsikėlei-nusišypsojo.

Aš nieko neatsakiau tik gulėjau,ir stebėjau jo judesius.Jis nusimovė marškinius ir kelnes. Tuomet šypsodamasis velniška šypsena ėjo link lovos.

Aš bandžiau išlaisvinti savo rankas iš antrankiu. Bet manęs kaip kitų nemokė išsilaisvinti. Nebeturėdama ką daryti sulenkiau kojas.jis priėjęs nuplėšė mano liemenuką ir kelnaites. O pats nusimovė bokserius ir staigiu judesių įėjo į mane. Kai jis įėjo į mane aš grasiai suklykiau. Jis užčiaupė mano burną. Ir toliau judėjo. Jo judesiai buvo greiti ir skausmingi.

Kai jis baigė nusirideno nuo manęs.

-Dink.-pasakė su 0 emocijų- DINK!!-dabar užriko.

Man skaudėjo visą kūną. Aš pabandžiau atsisėsti bet nugriuvau ant žemės. Pasižiūrėjau į lovą. O ten buvo pilną kraujo. Į kraują žiūrėjo ir nustebęs Deividas.

-Biškutėli per stipriai-pasakė ir nusijuokė.

Aš keturiomis išropojau iš to kambario. Išropojus atsiguliau ant pilvo ir gulėjau. Tuomet pradėjau dar labiau verkti.

Tuomet pajutau rankas kurios mane pakėlė ir nešė. Atsimerkusi pamačiau Deividą.

-Negalėjau tavęs palikti gulint prie mano kambario. Iškruvinsi kilimėli.-Nu jo... jam svarbesnis kilimėlis...

Pagaliau atnešė į  ''mano'' kambarį. Jis mane kaip kokį daikta numetė ant kilimo esančio viduryje kambario. Aš gulėjau visa kruvina. Radusi kažkokią paklodę ją greitai paėmiau, nes man pasidarė šaltą.

Aš taip pragulėjau 10min bet staiga atėjo Tomas ir atitempė kažkokia mergina.

~~~~~

Šita dalis buvo trumpiausia kitai daliai norėčiau jūsų paprašyti 3 vote ir 3 komentaru apie šią dalį.

p.s vel sr už klaidas

Kidnapped ✔Where stories live. Discover now