Kamilės pov.
Šianakt blogai miegojau.Atsikėlusi pamačiau Viktorija, kuri dar miegojo.Nusišypsojau apsidžiaugusi ja pamačius.Bet staiga šypsena dingo, prisiminus kur mes esame.Išgirdau rakinamas duris.
-Bosas tavęs laukia.-Mirktelėjo Tomas ir išėjo.
Aš likau nesupratus. Man niekas nieko nesakė...
-Čia buvo Tomas?Mūsų matematikos mokytojas?-paklausė atsimerkus. Aš linktelėjau.-Tai dabar aišku kodėl jis per matematika tave taip nužiūrinėdavo.Ir išpaskos vaikščiodavo...
-Iš paskos?-paklausiau primerkus akis.
-Na taip...Aš tau nenorėjau nieko sakyti nes... Tu ir taip buvai išsiblaškiusi...
Staiga pro duris įlėkė Tomas su dar vienu vyru. Aš aš ji atsimenu jis prisidėjo prie mano prievartavimo.Tomas pagriebė už mano plauku ir pradėjo vilkti žeme.
Aš pradėjau rėkti spardytis.Viktorija irgi rėkė bandė prie manęs pribėgti.Bet vos nulipo nuo lovos prie jos atsirado tas nepažystamasis ir jei trenkė, ir laikė ją.
Kai išėjome iš kambario jis mane paėmė į rankas.Pradėjau cypti. Jis pridėjo ranką man prie burnos.Aš jam įkandau pirma net nesuregavo. Antra karta kandau iš visų jėgu jis pradėjo keiktis ir mane paleido. Aš jam spyriau į tarpkoji.Ir bėgau kažkur net neatsimenu kaip čia atėjau. Noriu nubėgti iki savo kambario ir padėti Viktorijai. Bėgau kiek akys matė. Pamačiau duris kurios turbut veda į lauką.Bet staiga susidūriau su kieta siena. Pakėliau akis ir pamačiau Bosa . Iš arti jis gražus net labai.Jo rudos akys tobulos. Jei jis nebūtų manęs ir mano geriausios draugės pagrobęs ir jei aš ji pamatyčiau mieste tikrai kabinčiau.
Palaukit ką aš čia šneku.Jis mane pamatė ir nustebo kažką pasakojo.Bet man buvo nusispjaut.Jis buvo vien su kelnėmis. Jis turbut manęs jau laukė.
Staiga net nepajutusi atsiradau jo kambaryje.Plati lova, spinta, juodi tapetai, langu čia nebuvo ir dvejos durys. Vienos į vonia turbūt.
-Jau baigei nužiūrinėti mano kambari?-tarė piktai.
-t-taip-išlemenau išsigandusi nes aš pati net nežinau kodėl čia esu.-kodėl aš čia esu?-paklausiau biškutėli atsikvėpus.
-Kur?-jis ką idiotas?-Mano kambaryje, ar apskritai kodėl čia?
-Kodėl apskritai esu jau tą supratau, dėl pas jus kambaryje?
-Na jei neatsimeni,-jis priėjo arčiau ir užkišo mano plaukų sruogą už ausies.-mes susitarėme jog kai tu prarasi nekaltybę, tu man atsiduosi su malonumu-nusišypsojo pedo šypsena.
-aš nepasirašiau-pasakiau, bliamba mergyt tau blogai baigsis jei taip ir toliau draskysi akis.
-Bet aš pasirašiau.-nusišypsojo velniškai karšta šypsena. PALA KĄ? Kas tau Kamile dedasi nusiramink. Tavo planas kaip tau ir Viktorijai iš čia pasprukti.-rengis-paliepė
-Bet aš nenoriu-pasakiau tvirtai.
-Tu žinai man visiškai p* tu to nori ar ne.-Pasakė piktai-Aš noriu ir to užtenka.-Bet nebijok jeigu busi gera tai kita karta aš busiu švelnesnis
Jis priėjo prie manę ir grubiai numetė ant lovos. Norėjo prirakinti bet, pažiūrėjo į manę ir į antrankis tadar nusijokė.Nuėjo užrakino duris ir gryžo. Nusirengė,o jo draugužis tikrai didelis.Pala ką? Po to nuėjo prie stalčiaus išsitraukė apsauga ir ją užsidėjo. Aišku visos dabar galvoja kokia aš durna kad nebėgau iš kokios vazos netrenkiau jam į galvą.Bet aš buvau sustingus tik stebėjau jo judesius, ir jis už mane yra 100 kartų stipresnis... Atėjo prie manęs ir sušnabždėjo į ausi.
-Dabar pažaisim princesę.
Jisai viską darė grubiai. Suplėšė mano marškinėlius, juos kažkur numetė.Tada grubiai nuėmė mano kelnes. Tada pats nusirengė. Ir staigiai įėjo į mane. Judėjo labai greitai...
Viktorijos pov.
Jau jau nėra kokias 2 valandas.Aš jau nerimavau. Tikiu jus galvojat kas man nutiko kai ją išsinešė? Ogi nieko. Kaip bebūtų keistą. Jis tik pasakė kad paprašys bosos kad leistu jam su manimi pasismaginti.
Išgirdau kaip rakinamos durys pro jas įnešę Kamilę.Ji buvo visa kruvina.
Kamilės pov.
Pagaliau viskas pasibaigė. Čia buvo pati blogiausia dieną iš visų.
Bosas pakvietė Tomą kad mane išneštu.Kai jis mane paėmė leisgivę aš padėjau galva ant jo paties ir į ausi tyliai pasakiau.
-Kodėl?
Ir užmerkiau akis.Bet nemiegojau nes baisiai skaudėjo apačią.Pramerkiau akis kai pajutau kad guliu lovoje.Man Viktorija kažką sakė nes aš nesiklausiau. Tik jutau kaip viskas liejasi ir aš užmerkiau akis.
~~~~~
Na štai soriukas kad ilgai neikeliau.Taigi kaip visad komentuokit bet ši karta komentuokit kaip galvojate kas nutiks Kamilei. Nauja dalis bus kai bus 3 vote ir bent 3 komantarai ;)))
ESTÁS LEYENDO
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...