Jis priėjas prie manęs, staigiai pačiupo už sprando ir staigiai pakėlė nuo kėdės. Tuomet pradėjo rėkti ant manęs:
- Kodėl nesakiai?? Kodėl nesakiai jog tu esi Kamilė???
-Iš kur ištraukiai??- Atsistojus nuo žemės pradėjaj rėkti ant jo.
-Aš jam pasakiau- atėjo Tomas. -Jam jau reikėjo sužinoti jug jis tave mylėjo!
-Ko tu kišiesi į kitų reikalus?!- atėjo Viktorija ir išsivedė jį į kitą kambarį.
Aš su Deividu likau dviese. Aš norėjau jau eitì bet jis priėjo prie manę, ir pasakė tai ko nesitikėjau:
-Kodėl nepasakiai? Aš ieškojau tavęs po visą pasauli, o net nenutuokiau jog esi šalia manęs.- jau ramesniu tonu pasakė.
Tuomet priglaudė mane prie sienos ir pabūčiavo į lūpas labai švelniai ir trumpai. Aš negalėjau pasiduoti todėl jį nustūmiau nuo savęs.
Greitai užbėgau laiptais į savo kambarį ir užsirakinau.
Pasiėmiau savo seną nuotrauką kurioje esu as su Deividu.
Aš paėmiau tą nuotrauką ir sudeginau.
Atsiguliau į lovą ir pradėjau visa drabėti. Tuomet išgirdau silpną beldėsi į duris. Galvojau jog ten Deividas todėl toliau gulėjau.
-Teta?-išgirdau Roko balsą.
Greitai nubėgau prie durų ir jas atrakinau.
Rokas staigiai apsikabino mane ir paklausė:
-Kodėl čia visi rėkauja?
Aš nieko neatsakiau tik apsikabinau jį dar stipriau. Paėmkau jį į rankas ir nusinešiau į lova ir paguldžiau, apkamšiau jį ir išėjau.
Nuėjau į Viktorijos kambarį nes galvojau jog jie dar pykstasi nenorėjau jog jie pyktusis.
Nuėjusi į jų kambari nenustebau nes jie mylėjosi.
Nuėjau iki Deivido nes norėjau pažiūrėti kaip jis reaguoja.
Nuėjusi į jo kambari nustebau ką išvydau...
Ant lovos gulėjo jis ir mano mokyklos geriausia draugė Mija. Bet mes 12 klasėj labai susipykom... Net susimušėm.
Senoji aš ir mija:Pamačius juos supratau jog Deividas man kerštauja.
Nutariau nenutraukti savo keršto.
Nuėjau į savo kambari ir atsisėdau ant lovos. Ir šypsojaus. Jis greitai įbėgo į mano kambari vos prisidenges savo drauguži pagalvę. Aš atsistojau, nuėjau prie jo ir patraukiau pagalvę. Nusišypsojau ir nieko nesakius isisiurbiau į jo lūpas. Jis labai aistringai atsakė į mano bučini.
Nustūmiau jį prie lovos ir paguldžiau. Prieš jo akis nusirengiau nuogai, ir užlipau ant jo. Pradėjau jį bučiuoti.
Jis mus apsuko ir bučiavo. Pradėjo bučiuoti kaklą ir slinko toliau kai jau buvo prie mano bambos, aš paėmiau jo galvą ir prisitraukiau prie savęs. Tuomet pasakiau:
-Pradėkim žaidimą.
Pasakiusi nusišypsojau ir nustūmiau jį nuo savęs. Nuėjau į tualetą ir užsirankinau.Išgirdau kaip jis keikėsi ir užtrenkė duris. Toliau išgirdau Mijos šauksmą tik supratau kad jai skauda. Bet vėliau tas šauksmas perėjo į aimanas.
Susinervinau ir trenkiau iš visos jėgos į veidrodi.
Vėliau nuėjau į kambari ir atsiguliau į lovą ir užmigau.
Kitą ryta atsikėliau ir apsirangiau labai trumpus šortukus ir užsimečiau laisvą maikute, bet buvau be liemenėlės noriu kad Deividas mane vėl pamiltu.O tuomet aš vėl dingsiu.
Nulipau į virtuvę ir ten sutikau Deividą sėdinti ant kėdės o jam ant kelių sėdinčia Mija.
-Labas rytas-pasakiau ir nusišypsojau.-Labas-piktai į mane pažiūrėjo Deividas.
-Girdėjau vakar turėjot gerą nektelę.
-Ne nereikalas.
-Gerai gerai bet žinokit jei pisates bent langus užsjdarykit.
Pasakiau ir pamačiau kaip Deividas susierzina o Mija paraudonuoja.
Su šypsena išėjau nors norėjau nužudyti tą kalę.
Batman'o ir Sumerman'o kova prasideda.
~~~~~~~
Taigi naujoji dalis. Soriukas kad 3 mėnesius nekėliau bet vasara... Labaj atsiprašau tikiuosi patiks šioji dalis. Kitai daliai noriu 15 ☆
Bye 😙
YOU ARE READING
Kidnapped ✔
RomanceBAIGTA 1 sezonas: Visos istorijos kai pagrobtoji įsimyli pagrobėja, o kas jei pagrobėjas įsimyli pagroptaja? O pagroptoji, už viską labiausiai nori laisvės.... Ir yra pasiryžusi viską paaukoti kad ištrūktu. 2 sezonas: Pagaliau jinai ištrūko. Bet kas...