Κοκκαλωνω στη θεση μου επι τοπου. Γυριζω διαστακτικα και τον κοιταω.
Αφου βγηκε και το τελευταιο παιδι απο την ταξη, εκλεισε την πορτα. Με πλησιασε αργα και σταθηκε απεναντι μου.
- Λοιπον... Εμεις, γνωριστηκαμε λιγο νωριτερα απο την σημερινη μερα. Και ισως, οχι με τον καλυτερο τροπο. Θελω σε παρακαλω πολυ, να το ξεχασουμε.
- Ν... ναι. Φυσικα. Και... και συγγνωμη για... για το χτεσινο, καταφερα να πω μετα απο πολυ προσπαθεια.
Ζαλιζομαι! Η αποσταση μεταξυ μας, το αρωμα του, τα ματια του...
- Εισαι καλα; τον ακουω να με ρωταει και συνερχομαι καπως.
- Ναι. Ευχαριστω. Μπορω να φυγω;
- Εννοειται. Σ' ευχαριστω που με ακουσες.
Δεν απαντησα. Απλα βγηκα απο την ταξη.
Λιζα! Τι εχεις παθει; Ο Μιχαλης; Τον ξεχασες; Κι επειτα, σιγα τον ομορφο... Ενας συμπαθητικος κυριουλης ειναι!
Ναι τωρα! Περιμενε εσυ... Ενας ΚΟΥΚΛΟΣ κυριος ειναι! Εμπειρος, καλος, ευγενικος! Ο Μιχαλακης, απλα ειναι πιο νεος. Τι εμπειριες μπορει να σου προσφερει!;
Δεν ειναι! Λοιπον εσενα πρεπει ή να σε φιμωσω, ή να σε σκοτωσω! Δεν θελω ρε παιδακι μου να μιλας.
Δεν θες να μιλαω, επειδη ξερεις οτι αυτα που λεω ειναι σωστα! Αλλα! Δεν θες να τα παραδεχτεις.
Δεν το πιστευω οτι μιλαω μονη μου! Ειναι αδ...
- ΛΙΖΑ!!! Δεν ακους που σου μιλαω τοση ωρα!
- Εε;! Ε ναι. Σ' ακουω... Μη φωναζεις.
- Τι σε ηθελε ο Καραμανος;
- Να... να με ρωτησει... γιατι αρ... αργησα σημερα.
- Γιατι; Τι τον ενδιαφερει αυτον;
- Ε δεν ξερω. Δεν τον ρωτησα κιολας.
- Ωραιος δεν ειναι;
- ΟΧΙ!
- Εμενα μου αρεσει. Ειναι γοητευτικος, ωραιος, γυμνασμενος! Αχ αυτο το εφαρμοστο μπλουζακι!
- Ξεκολλα! Ειναι γερος!
- Τι λες καλε! 40 χρονων ανθρωπος.
- 45!
- 40 ειναι. Μας το ειπε.
- Κι επειδη σας το ειπε;
- Δεν θα ελεγε ψεματα ποτε!
- Και παλι! Ειναι μεγαλος! Εσυ εισαι 16 με 17 χρονων! Ξερεις τι ειναι 23 χρονια διαφορα;
YOU ARE READING
Μέχρι το τέλος...
RomanceΈνας καινούριος καθηγητής Θρησκευτικών, και μια ανώριμη μαθήτρια της δευτέρας Λυκείου, γνωρίζονται... Το πάθος φουντώνει αμέσως ανάμεσα τους. Ο καθηγητής όμως κρύβει ένα μεγάλο μυστικό. Όταν η Λίζα το μάθει, θα συνεχίσουν να είναι όλα όπως πριν, ή α...