Λίζας POV*
- Ο,τι και να ειμαι, δεν θα σκοτωνα ποτε την κόρη μου, είπε, άνοιξε την πορτα κι εξαφανίστηκε.
Είχα μείνει να κοιτάζω την μισανοιχτη πορτα. Δεν μπορουσα να πιστέψω αυτο που μόλις είχα ακούσει. Δεν πίστευα οτι μπορούσε να το πει... Οτι μπορούσε να νιώσει ετσι...
Τις σκέψεις μου διακόπτει η τρεμαμενη φωνη του Λευτέρη...
- Λ...Λίζα! Τι... τι είπε; Ο, ο Σμιντ ει... ειναι ο π...πατερας σου; λεει και πέφτει στο πατωμα.
Τρεχω κοντά του και τον αγκαλιαζω σφιχτα κλαίγοντας. Σταματάω και τον κοιταω. Εχω χάσει πολυ αίμα και το πουκάμισο του εχει γίνει κατακοκκινο.
Σηκωνομαι απο το πατωμα και κάλω ασθενοφορο...
Λευτέρης POV*
Νιωθω ενα μικρο τσίμπημα στο χερι και ανοιγω τα ματια μου. Βλεπω μια νοσοκόμα απο πάνω μου να μου περναει τον ορο. Σφίχτηκα λίγο, γιατι ενιωσα εναν πόνο να με διαπερνάει. Το δεξι μου χερι ειχε μουδιασει και δεν μπορουσα να το κουνησω.
Η νοσοκόμα με κοιταξε και βγήκε εξω. Μετα απο λιγο μπήκε μέσα ο γιατρός...
- Κύριε Καραμανο! Πως αισθανεσθε;
- Εχει μουδιάσει το χερι μου γιατρε. Δεν... δεν το νιώθω σχεδόν. Σαν να μην ειναι μέρος του σωματος μου.
- Αυτο ειναι απόλυτα φυσικο. Δεύτερη σφαίρα στο ίδιο σημείο.
- Ναι γιατρε, αλλα δεν ένιωθα έτσι την πρώτη φορά.
- Ναι... Ειναι φυσική η αντίδραση του σωματος. Ξεκουραστειτε τωρα, και θα σας δω σε δύο ώρες, μου λεει ευγενικά και βγαίνει εξω.
- Η Λιζα!; ρωταω ανησυχα πριν προλάβει να βγει εξω.
- Λέτε για την κοπελα που σας έφερε; Ηταν εξαντλημένη και την πήρε ο ύπνος στον προθάλαμο.
- Μαλιστα. Οταν ξυπνήσει πειτε της οτι θέλω να την δω. Σας ευχαριστώ πολυ.
Οι μνήμες αρχισαν να ξυπνούν στο κεφάλι μου. Οι σκηνές με τον Σμιντ να λεει πως ειναι ο πατερας της Λιζας τριγύριζαν στο μυαλό μου. Δεν μπορεί. Δεν γινεται! Η Λιζα μου. Η δική μου Λιζα μπλεγμένη με αυτον τον ανθρωπο. Οχι! Δεν το πιστεύω...
Λίζας POV*
Ανοιγω τα ματια μου και κοιτάζω γύρω μου. Αντικρυζω μια γνώριμη αίθουσα.
Νοσοκομειο, σκέφτομαι και σηκωνομαι όρθια.
Προσπαθω να βαλω σε τάξη τις σκέψεις μου και να συνειδητοποιησω
αυτά που έγιναν τις τελευταίες ώρες.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μέχρι το τέλος...
RomansaΈνας καινούριος καθηγητής Θρησκευτικών, και μια ανώριμη μαθήτρια της δευτέρας Λυκείου, γνωρίζονται... Το πάθος φουντώνει αμέσως ανάμεσα τους. Ο καθηγητής όμως κρύβει ένα μεγάλο μυστικό. Όταν η Λίζα το μάθει, θα συνεχίσουν να είναι όλα όπως πριν, ή α...