Κεφάλαιο 27

415 29 0
                                    

- Μπορώ να σας εξηγήσω, λέω ενώ σπαω το κεφάλι μου να βρω μια αξιόπιστη δικαιολογία.

- Σας ακούμε κύριε. Αν και δε νομιζω πως υπάρχει κάποια λογική εξήγηση, μου λέει κοιτώντας με με υπεροπτικό ύφος.

- Καταρχάς θα ήθελα να μάθω ποιος σας έδωσε αυτές τις φωτογραφίες, διότι πρόκειται για παραποιημενες εικόνες.

- Δε νομίζω να πιστεύετε πως θα πούμε κάτι για τον συνάδελφο που μας τις έδωσε. Εν αντιθέτως περιμένουμε να ακούσουμε την δική σας άποψη.

Πρέπει να σκεφτώ. Ποιος ήταν μαζί μου χτες; Ποιος μπορεί να μας είδε και να μας πήρε φωτογραφίες; Μα ναι! Η Νικολλετα! Αυτή πρέπει να μας είδε!

- Μάλιστα. Οφειλω να σας δώσω μία σοβαρή εξήγηση. Η κύρια Σταύρου, η οποία σας έδωσε της φωτογραφίες, και μην το αρνηθειτε, μου εστησε μία κακοφτιαγμένη παγίδα. Η κύρια Σταύρου, με παρενοχλουσε πολλές φορές και μέσα στο σχολείο, με απώτερο σκοπό να γίνει κάτι παραπάνω από τη συναδελφικη ζωή... Εχθες το βράδυ λοιπόν με πήγε σε ένα μπαρ για τα γενέθλιά της. Είχε καλέσει κι άλλους συναδέλφους, όμως εντελως τυχαια, κανένας δεν φανηκε. Μόνο εγώ κι εκείνη. Δεν σας φαίνεται περίεργο; Όταν εγώ βγηκα έξω για να πάρω καθαρό αέρα, διότι δεν μπορώ τους καπνούς που υπάρχουν εκεί μεσα, η κύρια Σταύρου με ακολούθησε και με φίλησε. Εγώ την απομακρυνα και της είπα πως αυτό δεν είναι σωστό, και ότι εγώ την βλέπω μόνο συναδελφικά. Εφυγα την ιδια κιολας στιγμη. Όπως φαίνεται δεν μπόρεσε να το αποδεχθεί, έτσι έστησε όλο αυτό το σκηνικό...

- Λέει ψέματα! Δεν έγιναν έτσι τα πράγματα! λέει εκείνη μέσα στα νεύρα της.

- Οι κατηγορίες είναι πολύ σοβαρές! Κύρια Σταύρου, πείτε μας κι εσείς την δική σας άποψη.

- Μάλιστα. Εχθες προσκαλεσα όντως τον κύριο Καραμανο να πιούμε ένα ποτό. Εκείνος δέχτηκε και έτσι πηγαμε. Όλοι ξέρετε πως τα γενέθλια μου είναι τον Αυγουστο. Εκεί ο κύριος άρχισε να πίνει και κάποια στιγμή έφτυσε όλο το ποτό πάνω μου. Πηγα στην τουαλέτα να καριστω και όταν βγηκα τον είδα πάνω από έναν νεαρό. Χτυπιοντουσαν μεταξύ τους. Προσπάθησα να τους χωρισω, όμως ήταν αδύνατο. Τον άνθρωπο τον πήρε ασθενοφόρο. Βγήκε έξω και τους είδα την Παπαγεωργιου να τον ακολουθεί. Τους είδα να τσακώνονται και στο τέλος φιληθηκαν με πάθος. Δεν αντεξα τέτοιο σκάνδαλο. Ήξερα πως ήταν ανάρμοστο. Έτσι τους τράβηξαν φωτογραφίες και τις έφερα εδώ. Η κατάσταση έχει ξεφυγει! οριοταν μπροστά μας.

Μέχρι το τέλος...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora