Afaceri de familie

1.1K 51 0
                                    

M-am trezit puțin cam înțepenită și fără Alfonzo lângă mine. Dar a lăsat un bilet pe pernă.

Îngeraș,am plecat cu tata la depozit.Nu e nimic grav. Vin imediat înapoi.
Alfonzo ;-)

Îngeraș ? Îmi place ! Mă dau jos din pat,ar trebuii să mă apuc de aranjat hainele în șifonier și restul. Dar mai întâi verific telefonul,indică ora 10:05. Am dormit de ieri de la ora 20 până la 10. Doamne ! De aia mă simt atât de bine,dar am chef de muzică. Când fac curat,ascult muzică,fără mă plictisesc și nu mai fac nimic. Iau telefonul și aleg câteva melodii preferate : Marco Mengoni - Ad occhi chiusi , Linkin Park - Castle of Glass , One Republic - I lived , Baby K - Killer și Kiss Kiss Bang Bang, Giulia - Ochii tăi , Ciudala Bien, Junto a Ti , Indila - Derniere Danse , Tourner Dans le Vide , Speak ft. Alex Velea și DOC - Îmi pare rău , Hawk Nelson - Words , Me Enamore de mi mejor amiga și Living Louder - The Cab. Am reușit să le ascult pe toate, fix atunci a intrat pe ușă Ricardo.

-Ai pierdut ceva ? Poate bunul simț ,de intri așa fără să bați la ușă ! spun eu

-Nu,nu am pierdut nimic ce n-am avut ! Dar vroiam să știu câte limbi cunoști ?

-Engleză,Româna,Italiană, Franceză,Spaniolă . De ce ?

-Cum de știi atâtea limbi ?

-Până la liceu am învățat în România,unde engleza și franceza e obligatorie, spaniola am învățat-o online și italiana forțată de unchiul meu. Româna e limba natală. Am mai prins câteva înjurătiri în germană , dar nu se pun ! Acum de când stai în ușă ?

-De când te-ai trezit ! Am ascultat melodiile tale . spune Ricardo relaxat.

-Aaa haa, data viitoare o să închid ușa ! E bine de știut ! spun încercând să stau calmă

Îmi venea să îi dau un pumn în moacă și să îl scot afară, când mă pregăteam să îl scot pe ușă, leptopul meu care era deschis pe masă începe să sune,înseamnă că am un apel video,mă uit la ecran și văd că sună Danilo .

-Dacă nu vrei să pleci din cameră, așează-te pe fotoliu și jură că nu scoți o vorbă , orice ai auzii . Jură !

-Bine !

-Așează-te acolo căci nu te vede și nu scoți un sunet ! spun,iar el se duce,se așează și ridică mâinile în semn de predare.
Trag aer în piept și răspund la apel.

-Ciao , bella ! strigă Danilo

-Nu mă lua cu bella, treci la meniul engleză,m-am săturat să vorbesc în italiană . spun printre dinți.

-Cineva e prost dispusă ! Facem cum spui tu !

-Lasă lingușeala,Danilo ! Treci la subiect !

Destinul și iubirea ( Vol. 1 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum