Au trecut 8 ani, eu și Alfonzo ne-am căsătorit după un an de la incidentul din Florența. Să începem cu schimbările majore. Acum suntem la o nuntă, ca nași, iar proaspății însurăței sunt chiar Marco și Ramona. Șmecherul meu frate a reușit să o cucerească pe amica mea, cu greu dar a reușit,chiar a făcut mai mult de atât, Ramona e însărcinată în 3 luni jumate. Vestea a venit ca o bombă de fericire, în sfârșit sunt mătușă.
Marco a devenit unchi acum 7 ani. Raluca, fata noastră ca o rază de soare, e pur și simplu iubită de toți, e și încăpățânată, seamănă cu mine. Îi place să îi spunem Ralu, are părul în două nuanțe, șaten și la vârfuri blond, o combinație naturală, eu în schimb m-am decolorat. Să fiu în ton cu soțul și fata mea.
Giovani a dat ochii cu amândoi, a fost încântat de " pereche mea ", dar cel mai repede s-a atașat de Ralu. Puștoaica are lipici la toți, Alfonzo și Giovani, au depus un jurământ să o apere de băieți când va fi mai mare. Amândoi sunt foarte protectivi, cu Ralu dar și cu mine. Giovani nu s-a putut abține și a pus multe întrebări, legate de când ne-am cunoscut și până în prezent. El știe că ne-am cunoscut la facultate și nu are habar de mafie, și așa vreau să rămână.
Danilo și-a găsit o iubită, chiar drăguță, era și timpul să aibă o relație serioasă.
Roberto are și el o iubită, curând vor face nunta. Martini e extaziat , datorită insistențelor lui, am rămas în conac, vrea să o aibă cât mai aproape pe Ralu. O adoră , și ea la fel, zilnic îl plimbă prin grădină.
După ce am terminat facultatea, am deschis o afacere, de avocatură, Alfonzo e șef peste birouri alături de mine, și s-a retras din mafie, în mare parte. Roberto e acum capul mafiei italiene, noi încercăm să stăm cât mai departe de pericole.
Vrem ca Ralu să fie în siguranță, să aibă parte de toată iubirea noastră și vom face totul pentru asta.
......................................................
Mulțumesc mult că ați citit cartea mea ! Îmi cer scuze pentru greșelile de scriere care apar în text ! Am încercat cât de mult am putut ca totul să fie în ordine. S-ar putea ca să îmi fi scăpat câteva, câteva mai multe. Mulțumesc încă o dată ! ;-) .
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomanceRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...