După ce am aflat adevărul despre Marco și agenția lui,am început să facem planuri pentru repararea motocicletelor,au trecut 3 zile
-Pentru început,întru-un atac asupra voastră,primul lucru ochit sunt roțile ,nu ?
-Da,fără roți nu mai pleci nicăieri,decăt în plasa lor,de ce ?
-Văd că aici aveți și încăpere de vulcanizare,cu puțină chimie am o idee genială , cauciucuri blindate.
-Chiar poți face cauciucuri blindate? asta ar fi uimitor !
-Cât eu voi afla formula și reacțiile chimice,voi începeți să dezmembrați ușor motocicletele, și revenim la cauciucuri.Căt despre motor,mă ocup eu,bine ?
-Sigur,răspund împreună cei 3
După ce am rezolvat cu cauciucurile,cu înfățișarea motocicletelor ,băieți m-au lăsat să repar motoarele și să le fac câteva ajustări .
Arătau uimitor,cauciucurile aveau o nuanță argintiu mat, forma era complet diferită ,mai aerodinamică,și m-au rugat să le pun și lor sistem ca al meu alcătuit din boxă și MP3,erau foarte mândri de munca noastră.-Băieți,arată uimitor,dar le lipsește ceva ,cine își dă seama ?
-Sunt cam lipsite de viață
-Atunci hai să le dăm viață , alegeți o culoare fiecare !
Marco a preferat culoarea albastru închis,Dominik : verde , iar Dimitri : portocaliu,iar eu albastru deschis.Ne-am schimbat în salopete și ne-am pus măști de protecție,după ce am terminat de vopsit motocicletele,am început o bătaie cu vopsea,noroc de costume,de nu,nu vreau să știu cum aveam să scot culorile din haine,piele și păr.-Gata,gata,spun eu,uitați ce ați făcut,suntem plini de vopsea, bine că nu am murdărit și motocicletele,ar fi arătat ciudat în 4 culori.
-Are dreptate,haideți să ne schimbăm de salopete,eu în două secunde am dat jos salopeta , rămânând în golanți mei negri și topul meu,mi-am luat repede ghetele cu ținte în picioare și geaca de piele.Am terminat prima iar băieți se uitau șocați în gol
-Băieți,ce aveți,parcă ați văzut o fantomă !
-Cine e tipa aia pe motocicletă ?
-Tipă pe motocicletă,ooo...nu , am dat de naiba,spun și mă întorc spre ieșirea din servis,rahat, Ramona se uita la mine cu casca pe cap,am încurcat-o. Își dă casca jos și se uită la mine
-Ramona,strig eu și fug spre ea să o iau în brațe dar mă oprește și se uită urăt .
-De când preferi mafioți în locul meu? ar fi trebuit să mergem la plimbare cu motocicletele !spune vizibil supărată
-Mafioți !? pe asta de unde ai scos-o ?spun și mă uit la Marco care ridică din umeri
-Nu vă prefaceți !eu i-am văzut pe ăștia 3 de mai multe ori în port,uneori terminăndu-se cu focuri de armă !
-Șșștt,nu trebuie să afle toată lumea,spun și îi pun măna la gură,nu te uita așa la mine,abia azi am aflat și eu.
-Tu ce cauți aici ?
-Aici lucrez,nu am mai ajuns la întălnirea noastră,deoarece când am ieșit de la facultate,trei tipi au încercat să mă răpească și am venit aici,aici am avut de lucru, am reparat motocicletele lor și am uitat să te sun,spun lăsând capul în jos.
-Nu are nimic,acum că ai terminat cu noul tău job,putem merge cu motocicletele !
-Nu,nu putem,motocicleta mea e vopsită,nu pot pleca nicăieri cu ea așa !
-Rose are dreptate,intervine Marco și ar trebui să vorbim despre ce ști tu despre noi,poți să nu mai spui nimic nimănui ?
-Dacă eram o pârâciosă,până acum știa tot L.A.de voi,da ?
-Marco,spun eu,rușii nu o vor căuta și pe ea ?
-Ba da,Ramona am o idee,vrei să devii una dea noastră,dacă motocicletele tot sunt ude , putem merge să ne antrenăm ?
-Vorbiți serios,pot sta cu voi ?
-Da , desigur !
-După putem face o plimbare cu motocicletele ,e abia ora 15:35, spun și mă uit la ceasul telefonului,deci,după ne putem distra,nu ?
-Ești genială,hai la antrenamente până la 17:35,după mergem la o plimbare.
Antrenamentele au fost cam intense,am reușit să o învățăm pe Ramona să tragă la țintă cu pistolul,dacă ați fi văzut ce față a făcut când i-am arătat cum se face ,iar după i-am pus pistolul în mănă.-Ce ? ia chestia asta din mâna mea până nu nimeresc fără să vreau pe cineva,se uita cu ochii ațintiți la mine,cu frică,se cunoaște că nu a mai pus mâna pe vreun pistol.
-Haide,nu te mușcă !doar îndreaptă-l spre țintă și apasă pe trăgaci !
După mai multe rugăminți,a tras în sfărșit și a început să îi placă .-Știu că a început să îți placă, o spun din proprie experiență,dar hai să trecem la karate și box.
Acolo,băieții au luat-o mai ușor, iar mie mi-au îmbunătățit loviturile.Eu și Marco am început să ne spunem frate și soră și am observat că o place pe Ramona, ceea ce e un semn bun,pariu că în două luni,ăștia sunt împreună !
Ceasul indică ora 17:30 și am hotărât să tragem mai întăi o fugă până acasă,să ne schimbăm și să fac și un duș.
Am ajuns în apartamentul meu , am făcut un duș,m-am îmbrăcat și am coborât , toți am căzut de acord să ne întălnim în fața blocului meu,dar când am ieșit pe ușa de la intrare ,au apărut cei 3 ruși,rahat,am nevoie de un plan!-Surprize,surprize,noi ne găndeam să îți facem o vizită,dar se pare că ai venit singură la noi
-Cine sunteți și ce treabă am eu cu voi ?
-Nu cred că te afli în postura în care să pui întrebări ! veneau spre mine și unul din ei avea întro mână scoci iar în cealaltă funie rahat,cum să scap eu de aici ? băieții ar trebui să ajungă din clipă în clipă,dar cum să trag de timp ?băga-mi-aș ! atunci mi-a venit o idee,chit că mă vor împușca o iau la fugă,fug prin parcare ca o bezmetică și nici nu îmi dau seama când sunt pusă la pământ,vreu să strig dar nu pot, simt două măini mari care mă țin străns la pieptul tare,una era pusă pe talia mea iar alta la gură, privesc spre ieșirea din parcare și observ că băieți tocmai au ajuns,se pare că rușii nu i-au observat.Încerc să mă zbat,dar înzadar,un alt tip vine spre mine și mă leagă de picioare și de mâini,mă aruncă pe umărul lui și apuc să strig doar un ajutor, că palma unuia face contact cu obrazul meu.
-Libidinoșilor ,scărbe, nenorocitule ....vreau să îi mai spun vreo două dar simt o cărpă pusă la gură și observ cum ploapele mi-se îngreunează și cum toată energia se scurge din mine. Simt cum lacrimile își fac loc pe obrajii mei.Liniștea este tulburată cănd se aud două focuri de armă...simt cum sunt zdruncinată,dar somnul căștigă și nu mai țin minte nimic.
O durere de cap își face simțită prezența,încerc să mă ridic în coate și să deschid ochii.
Privesc în jur și nu observ nimic care să îmi pară cunoscut .
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomanceRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...