-Dar nu facem o cursă cu motocicletele ?
-Daa...hai,Marco,nu am mai făcut de când am cunoscut-o pe împielițata asta,spune Dominik și arată spre mine
-Împielițată-i mă-ta ! mă încrunt la el
-Da,facem o cursă dar tu nu ai voie,nu te mai doare abdomenul ?
-Mă doare inima când spui că faceți o cursă și eu să stau pe margine. Poc ! Îmi vine o idee minunată !
-Nu te preface ! Nu îți merge !
-Tura asta ai cââștigat ! dar îmi ești dator vândut ! spun și mă pun pe motor. Eu stau aici și vă aștept ! lui Marco nu îi venea să creadă , a câștigat el cearta cu mine.
S-au așezat în poziție de start,toți până și Cristi,care știu că înghite praf încă de la start.Am hotărât că facem 5 ture de teren după care urcăm dealul din fața noastră până la intrarea în pădure. Au pornit toți,după care și eu,cât ai zice "pește"eram în fața tuturor,ultima tură ,după care bag viteză să ajung la linia de finish care acum era drept în fața mea. Italianul era după mine,Marco,Dominik,Dimitri, Kamelia și Cristi ,eram sigură !
Mă dau jos de pe motocicletă și îi aștept și pe ceilalți. Italianul rămâne pe motor,dar Marco vine spre mine supărat. Să vezi acum scandal !-Parcă m-am făcut înțeles când ți-am spus clar că nu ai voie 2 săptămâni să conduci !
-Defapt,eu nu am înțeles ceva, când mi-a spus de două săptămâni se referea și la cea care am petrecut-o în spital !?
-Ești culmea,fără cea din spital !
-Atunci m-ai am o săptămână!
-De unde !? O săptămână și 4 zile fără asta ! Ai uitat când ai ieșit din spital !?
-Mie una mi-se pare o veșnicie ! Oricum,tu,acum,mă cerți mai mult pentru că te-am bătut la cursă,vrei să acoperi faptul că ai pierdut în fața surioarei tale dragi ! spun cu un zâmbet până la urechi.
-Nu o întoarce ! Îți place să te joci cu mințile bărbaților ! Te alinți și asta mă enervează ! spune supărat Marco
-Știu că ții la mine , frățioare ! și ridic mainile în semn de predare
-Cum m-am pricopsit cu tine ?
-Dacă chiar eram așa de afurisită , mă lăsa-i pe mâinile rușilor !
-Și aș fi venit la nunta ta cu Igor!
-Dacă era vorba de nuntă , aș fi devenit văduvă înainte de nuntă!
-Nu ai fi vrut mai întâi să treci prin așa zisa "noaptea nunții " ?
-Nu ! spun serioasă , am auzit de vampirii din Transilvania,iar eu una sinceră să fiu,aș vrea o idilă cu un vampir,dar e o problemă, ei sunt atrași doar de virgine,deci așa vreau să rămân ! După o excursie în Transilvania,poate voi încerca ! spun și fac cu ochiul
-Off ... fetele și ideile lor idioate
-Mai bine visez la prințul pe cal alb decât la ce visați voi seara când mergeți în club ! L-am văzut pe Dominik cum flirtează , sinceră să fiu , se cunoaște de la o poștă că e în călduri ! râd și mă uit la Dominik
-Hey,te-am auzit !
-Scuze,dar când te vâd cum flirtezi,nu știu dacă e de bine sau de râu,nu știu dacă să mă bucur, însemnă că nu semăn cu pipițele alea ale tale sau că îmi vine să îmi schimb orientarea cu 180 °
-După cum te-ai legat de ochii lui Alfonzo,e clar că ești pe drumul cel bun , comentează Marco iar eu îmi dau ochii peste cap iar Alfonzo se uită cruciș la mine.
-Apropo,mă întorc spre Alfonzo, ai ținut bine pasul cu mine pe motocicletă,mai bine decât frățiorul meu ! spun și mă uit cu coada ochiului la Marco.
-Mersi ! Conduci foarte bine pentru vârsta ta !
-Am 21 de ani ,arăt chiar așa de tare ca o puștoaică !? Dar tu câți ani ai,maturule ?
-Eu am 26 de ani și vroiam să o luăm de la capăt, îmi pare râu de predica mea porcoasă !
-De acord, și mie imi pare rău pentru palma aia ! Uneori cam exagerez ! spun și las capul în jos rușinată .
-Nu-i nimic ! Eu am început !
-Hai să strângem pătura,e seară ! Vor apărea liliecii !
-Sigur,aș pleca dacă motocicleta mea ar funcționa ! strigă Dominik. Mă duc la el și mă uit la motocicletă
-Iar ai băgat-o direct în ambreiaj !? spun și mă uit la el supărată .
-În câteva clipe,motorul va toarce ca o felină ! zic și merg la motocicleta mea,și iau din atașamentul special trusa de unelte. Mă pun pe spate pe iarbă și mă uit la piesele importante ,două din ele au slăbit legâtura.-Dămi cheia de 8 și sârmulițele din cupru ,și arăt spre trusa mea. După câteva ajustâri curentul circula iar pe unde trebuie. Mă ridic și mă așez pe ea și o pornesc . Evrica ! . Motorul torcea ca o pisicuță !
Privesc spre cer și văd cum norii negri își fac loc pe cer.-Hai la pensiune ! Furtuna asta nu sună bine deloc !
-De unde știi ? întreabă Marco
-Norii vin dinspre pădure,deci nu v-a trece imediat !
Am plecat in viteză și am pornit spre pensiune,băieții să se relaxeze,s-au dus imediat în camerele lor ,lâsăndu-mă cu Alfonzo la recepție . Ghinionul, lovește din nou ! Nu mai aveau nici o cameră liberă . Am o idee, sper să nu regret !-Nu îți face griji,vi la mine acasă ! Hai, până nu începe furtuna !
-Sigur ! se uită la mine ca pisica în calendar.
-Da ! Ai mei nu sunt acasă ! Nici dacă erau nu se supărau ,dar ți-ar fi pus o groază de întrebări stupide ! spun și zâmbesc .
Nu stau foarte departe de pensiune,deci am ajuns imediat, după a început să plouă . L-am condus sus și l-am pus să doarmă în camera părinților mei, sufrageria avea patul ăla 2 în 1 și nu am nici o idee să îl desfac,deci v-a sta acolo,nu deranjează pe nimeni .
-Asta e camera ! Îți place !?
-Da ! E ok !
-La cină pregătesc o friptură !? E ok ? Nu ești vegetarian sau altceva de genu ?
-Nu,nu o friptură e foarte bună ! îmi zâmbește cald iar eu cobor la bucătârie . După o cină tăcută, am plecat fiecare în camera lui.
Nu-mi vine să cred că stau sub același acoperiș cu Alfonzo,care are o reputație de criminal fără mustrări de conștiință . Stau în camera mea,întinsă pe pat și mă gândesc la bărbatul care stă o cameră mai încolo,dar găndurile mele sunt evaporate de un tunet și un fulger puternic . Rahat ! Mi-e frică de fulgere și tunete ! O să fie o noapte lungă !
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomanceRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...