În sfârșit am ajuns în L.A.,zborul a fost destul de scurt,am adormit rezămată de umărul lui Alfonzo, și nu a vrut să mă trezească,deci Marco m-a adus acasă în brațe. M-am trezit singură în camera mea,restul bagajelor erau lângă pat,măcar mi-a lăsat un bilet prin care mi-a explicat clar faptul că am ațipit,iar Alfonzo m-a sărutat pe frunte și l-a rugat să îl țină la curent ,căci vroia să vorbim ceva ,iar el ca un frate bun i-a dat numărul meu de telefon,deși m-aș mira să nu îl aibă deja,cât am dormit sub același acoperiș,oare nu și-a băgat nasul în agenda mea ? Așa că m-am hotărât să mă apuc de despachetat,după un duș am mers la culcare,mâine am ore la facultate.
Alarma telefonului meu sună de zor,abia am auzit-o,m-am ridicat ca arsă din pat și am început să alerg prin apartament,nu îmi găseam cămașa preferată,am uitat unde mi-am pus hainele când am despachetat,nici eu nu știu de ce erau pe canapea în sufragerie.Am luat geanta și cheile și mi-am dat sema că plecam fără telefon,dar unde l-am pus ? Era sub cearșaf,m-am uitat la ceas și am împietrit, arăta ora 7:45. OMG,nu m-ai am timp de cafea sau de o gustare, am ieșit pe ușă panicată,direcția, motocicleta mea,am ieșit din parcare în trombă.Semaforul nu ținea deloc cu mine,dat mă bucuram de aerul cald din oraș, mă bucuram că nu purtam cască, doar m-ar încurca.Număram secundele uitându-mă la semafor, când aud un claxon,mă uit în spate și observ un BMW alb superb,nu îmi era cunoscut, deci îi fac semn dacă îl deranjează ceva,dar șoferul stătea nemișcat după geamurile fumuri,doar motorul mașinii torcea ușor,liniștit,chiar plăcut. Mă uit la semafor,care era în sfârșit verde,ambalez motorul și plec de pe loc direct spre școală. Intru pe porțile facultății,iar toată lumea se holba la mine. Ciudata s-a întors ! sigur așa gândeau,dar pe mine una,mă doare undeva ! Cobor de pe motor și fug spre clasa mea, am mate,după 2 ore de drept,cum îmi place mie să le spun : Ora de drept pornită cu stângul,ora cea mai creață ( adică relaxantă, proful e tânăr și are simțul umorului ).Am intrat în clasă ca un țunami în Japonia,am avut noroc,profu' întârzia,așa că m-am așezat relaxată în a doua bancă,bancă de trei persoane dar liberă mereu,dacă nu mă pui la calcul și pe mine.Cât îmi căutam cărțile,Ramona a venit și m-a luat în brațe,era bucuroasă și a naibi de curioasă cum a fost în România,i-am povestit pe scurt după s-a întors în banca ei,deși bune prietene,la ora de drept aveam ghinion,prin faptul că fiecare era așezat unde vroia profu',deci stau singură,dar primesc un bilețel de la Ramona
Hello,tot eu,am uitat să îți spun ceva,avem doi colegi noi , dar vin abia ora următoare,ei sunt înscriși la cursuri ca la un fel de " meditații "Sunt elevi ,dar fac doar o oră de drept,pe când noi 2. Primul e rus,chipeș, al doilea,italian,dar nu a venit deloc până azi,pe motive personale.O să îți placă de tip, e de treabă ! În pauză mergem afară,Marco mi-a promis că îmi trimite prin Dominik,un DVD cu muzică.Pupici !
Am și uitat cât de energică e Ramona,până și biletul ei m-a zăpăcit de cap,colegi noi,mare chestie !,tip chipeș, hai,lasă-mă, probabil e la fel de bad boy ca Marco,încă un înfumurat ! un italian, sună drăguț din start ! Lăsând la o parte tipi noi,ora s-a terminat iar Ramona merge sărind pe lângă mine,parcă ar avea chef să danseze,dar ceva nu o lasă.Uneori e chiar haioasă ! Am ajuns în curte și ne-am așezat pe o bancă,așteptând să apară Dominik cu DVD-ul ăla și să plecăm în clasă.Am ridicat marfa de la furnizor( adică DVD-ul de la Dominik ) și ne pregătim de plecare,dar liniștea din curte este întreruptă de un Mercedes negru superb care intră în viteză și aproape se urcă cu roțile pe motocicleta mea,așteptam inpactul mașini cu motorul meu dar nu se mai auzea nimic, deschid ochii și închid gura care era deschisă de la șoc.Simt cum furia mea ajunge la cote maxime ,mă ridic de pe bancă și merg furioasă,călcând apăsat spre Mercedes,ajung lângă el și bat în geamul fumuriu. Îi fac semn să dea geamul jos.Să vezi acum scandal ! Ce ipocrit și plin de sine trebuie să fie ăsta de face pe acrobatul în curtea facultății !
Acesta începe să dea geamul jos, dar nu mai aveam răbdare să îi văd chipul și încep prima scandalul .-Ce e în capul tău ? Suntem în curtea unei facultăți,nu la o cursă ilegală ! Era cât pe ce să îmi izbești motocicleta,dacă grădina era plină de studenți,intrai tot ca un cocalar pe poartă ? E așa de greu să vă purtați normal ? Lăsați golăniile acasă,nu impresionezi pe nimeni dacă ai mașină de fițe ! strig eu la el, după care rămân încremenită atunci când mi-am dat seama cine era la volanul Mercedesului.
-Nu mă așteptam la primirea asta ! zice Alfonzo șocat de "primirea" mea călduroasă .
-Alfonzo ! încă eram în stare de șoc. Ce cauți aici ? Nu-mi spune că tu ești noul nostru coleg "italian" .spun și mimez ghilimelele în aer.
-Deci ai auzit deja de noul tău coleg de clasă ? întreabă el zâmbind el ștrengărește.
-Ramona,hai la oră ! Tu presupun că ai treabă la secretariat , deci, grăbește-te ! spun și mă îndrept spre ușa de la intrare,dar Ramona se uita urât la mine.
-Îl cunoști pe noul nostru coleg, iar mie nu îmi faci cunoștință cu el ? întreabă ea nervoasă, își pune mâinile în sân și face o față de cățel plouat.
-Degeaba te uiți așa,nu îți merge ! spun și pășesc spre ea și Dominik,Alfonzo stătea lângă ea și se uita când la mine când la Dominik
-El e Alfonzo Vicenzi,noul nostru coleg,șeful mafiei italiene și tipul de care ți-am povestit în clasă,în România.spun și ea apucă să scoată doar un CE de uimire,căci i-am pus mâna la gură.
-Hai la oră ! Imediat se sună,și nu știu de ce,dar nu vreau să aflu cine e celălalt coleg nou,prea mult pentru astea 5 minute.
Ajunsă în clasă,mă așez în banca mea,banca în care stau singură. M-aș bucura enorm,singura bancă liberă din clasă,e banca mea,dar nu pot să mă bucur acum,dacă se trezește profu să mă mute ? Așa că stau cu sufletul la gură,parcă aș fi un copil mic care așteaptă să primească înghețata promisă
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomanceRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...