Alfonzo Vicenzi

1.5K 76 1
                                    

Sunetul motocicletei se auzea din ce în ce mai aproape.Și nu reușeam să îmi dau seama cine ar putea fi . Toți ne uitam in zare și așteptam să apară motocicleta vinovată de stricarea momentului dintre noi. Gata, a apărut ,o motocicletă,model italian,nu cunosc pe nimeni cu un așa motor,ajunge la 2 metri de noi și se oprește,coboară și vine spre noi,tipul are pe braț tatuajul mafiei italiene și o coroană deasupra.Se oprește în fața mea.

-Salut ! o caut pe Principessa della Mafia,care dintre voi este ? se uita spre mine și spre Kamelia

-Depinde cine o caută ? După tatuaj ești capul mafiei italiene ? Martini Vicenzi ? întreabă Marco

-Nu,sunt fiul lui !

-Care dintre ei ? se trezește Dominik

-Moștenitorul mafiei, Alfonzo Vicenzi !

-Și ce dorești ? întreabă Dimitri

-Să înțeleg că voi sunteți papagalii care vorbesc în locul ei ? Da ce ? Are și ea gură, și una frumoasă ! zice și se uită la mine făcând cu ochiul .

-Da, eu sunt Principessa ! spun serioasă și mă ridic de jos . De ce ai venit până aici ? Și cum ne-ai găsit ? întreb și mă uit în ochii ăia albaștri care am senzația că mă înghit cu totul . Termin din a mă holba și mă las relaxată cu mâinile în sân .

-Am venit cu ajutorul lui Marco, i-am pus un sistem de urmărire, și am venit să o văd și eu pe vestita Principessa , Kamelia și Cristi nu știau de mafie,credeau râd de ei, acum au ocazia se convingă cu ochii lor. Dar am rămas dezamăgit,tu , să îl ucizi pe Belikov !? Imposibil !
Până aici i-a fost !

-Și eu am confundat-o cu o curvă pricăjită,până ...dar Dimitri nu a mai apucat să continue,deoarece în căteva secunde i-am luat pistolul lui Alfonzo,care era prins de curea,părea bine camuflat,dar mie nu îmi scapă nici un detaliu și am tras fix în paharul care el îl ducea la gură . Glonțul a trecut prin pahar și printre degete. A avut noroc ! Mă uitam la el urât ,iar restul la mine șocați ,până și pe Alfonzo l-am luat prin surprindere.

-Până era să te las fără moștenitori ! continui fraza lui. Iar data viitoare îmi va reușii ! îi spun și mă uit la Alfonzo

-Bun,deci știi să tragi cu arma , și atât !?

-E și prietena noastră,un mecanic excelent și l-a ucis pe Belikov ! Ce trebuie mai mult de atât ? se trezește Marco

-Păi, trebuie să fie și bună la pat ! What ? Gata,până aici ! mă întorc spre Alfonzo iar palma mea face contact cu obrazul lui

-Cine te crezi ? strigă Alfonzo și mă prinde de mână strângându-mă tare

-Ai vrut să o vezi pe Principessa della Mafia ? Uite-mă ! spun și pun mâna liberă pe pistol, Marco a înțeles ideea și m-a tras din strânsoarea lui Alfonzo

-Ce faci ? mai devreme m-ai intrebat dacă l-am văzut pe "criminalul cu cei mai frumoși ochi care i-a văzut omenirea", și ridică degetele în aer semn de ghilimele ,iar acum vrei să îi zbori creierii ? țipă Marco la mine.

-Degeaba ochii ăia superbi,și arăt spre Alfonzo , dacă are gura aia proastă ! mă întorc spre Kamelia care mă privea îngrozită
Scuze,Kami,nu aș fi vrut să mă vezi niciodată așa,dar din cauza cuiva anume,trebuie să îți dau niște explicații,întreabă-mă ce vrei ?

-Ce s-a întâmplat cu acest Belikov ?

-Îți spun povestea de la cap la coadă ,bine ? și mă așez lângă ea
Am ajuns în L.A.,la apartamentul cumpărat,și m-am gândit să mă angajez la un servis,unde îmi place,acolo am dat de Marco și Dominik.La facultate am aflat că Dominik și Dimitri sunt în ultimul an la facultate cu mine, ne-am certat când ne-am cunoscut

-Daa,certat,mi-ai dat un șut între picioare,se bagă Dimitri în seamă

-Pentru că erai în călduri ! Ai uitat că te-ai dat la mine ?

-NU !

-Ei făceau parte din mafie dar eu nu știam,în fine,atunci eram urmăriți de ruși și m-au văzut cu ei,și s-au găndit să mă răpească, au încercat o dată în ziua aia,iar încă o dată după 2 zile când ieșeam afară m-au luat prin surprindere. Igor,ăla,zic și mă uit la Marco , m-a amenințat și am luat-o la fugă,m-au prins,n-am avut nici o șansă,eu contra 3 băieți bine făcuți. În ascunzătoarea asta a lor ,m-a pus să iau masa cu Belikov,mi-a pus căteva întrebări,după Igor s-a scăpat că e o capcană și nu scapă nimeni.M-am dus în camera mea și am ieșit pe geam,nu știam unde sunt și am ajuns să fiu iar în casa lui încuiată în camera mea,a doua zi am pornit spre locul unde trebuia să aibă loc schimbul,dintre mine și o sumă de bani,dar cât el se tocmea cu Marco,l-am pus pe Igor la pământ și l-am ucis pe Belikov ! Dar nu înainte să încasez un glonț în abdomen,am stat o săptămână în spital !

-Dar două lucruri mi-au atras atenția ,spune Marco : 1) tu nu ai voie două săptămâni să conduci din cauza glonțului iar 2) ultimele cuvinte ale lui Belikov înainte să îl împuști în cap au fost că te lasă pe mâna lui Igor,tu i-ai spus că l-ai omorât cu mâna ta dar el te-a contrazis,a spus că e imposibil căci voi vă iubeați reciproc și tu te-ai enervat și l-ai împușcat mortal, Alfonzo se uita șocat la mine

-1) de când ascult eu ce îmi spui tu sau un doctor,frate ? 2) Iar începem cu chestia asta cu eu și Igor,Belikov vroia să mă cupleze cu Igor căci i-am ținu piept și l-am jignit pe față,i-am spus verde în față că e regele bădăranilor plus multe altele cadou.

-1) am cea mai căpoasă soră, de ce nu asculți ce îți spun 2) știi tu ceva de Igor dar nu te mai întreb, că nu ies nicăieri cu tine !

-Știu că sunt cea mai căpoasă fată din câte ai văzut ,știi că te iubesc,frățioare și știu că și tu ții la surioara ta ,spun cu o voce de copil mic în timp ce îmi flutur genele.

-Încep să cred că ea e capul mafiei, zice Dominik

-Oficial e Marco,eu sunt mai din umbră ! zic și zâmbesc larg la Marco

-Ce am făcut de m-am ales cu tine,mai bine îmi trimiteai un drăcușor spune și privește în sus

-De ce un drăcușor când poți să îl ai pe dracu în persoană,spun și mă prind de gătul lui.

-M-ai ții minte când ai venit să te angajezi și erai așa timidă și speriată ?

-Da,și aproape te dădeai la mine și ți-am spus că nu am venit să îmi fac un iubit !

-Ți-ai făcut un frate !

-Da și unul care îmi strică cheful ! spun și îi scot limba.

-Daa ce !? Vrei să te las să îi zbori creieri lui Alfonzo sau să îți dai numărul de telefon unui puști din anul doi !? Alfonzo mă măsura din cap și până în picioare.

-Păi,de aia ești fratele meu ! spun și fac fața mea de cățel plouat.

-Marco,las-o moartă,cu ea nu ajungi nicăieri ! zice Dominik,iar eu îl arunc o privire plină de sictir și îi fac semn să se care,el își dă ochii peste cap iar eu îi arăt " semnul păcii ".

-Hai la pensiune ! Mâine mergem la lac ? zice Marco și se uită la mine

-Da,dar plecăm așa de repede !? mă bosunflu eu

-Nu îți merge ! Mie unul mi-e somn .

-Dar nu facem o cursă cu motociclete ?

Destinul și iubirea ( Vol. 1 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum