Mă urmărești ?

1.2K 57 0
                                    

Ce caută Igor aici ? Nu înțeleg absolut deloc ! Ceva e putred la mijloc ! Dar o să aflu ! Mă tot gândeam ce se petrece,dar sunt scoasă din gândurile mele de Marco .

  -Alooo,Rose ! Ai de gând să tragi odată cu pistolul ăla !?

  -Aaaa,da ! Imediat ! mă dau în spate doi pași,fixez ținta,dar în fața mea îl vedeam doar pe Igor . Apăs pe trăgaci și ratez,am nimerit geamul din spatele țintei, noroc că suntem la etajul 2, dacă eram la parter,nu vreau să mă gândesc la victime conlaterale.

  -Ce e cu tine,nu te cunosc de o viață,dar nu ai ratat niciodată la antrenamente .

  -Nu știu ! Dar sunt atât de îngrijorată ! I-am explicat clar să dispară din preajma noastră,din L.A.,iar el vine la facultatea mea, în bancă cu mine ! E nebun ! Vreau să îl împușc fix în inimă ! iau un cuțit de pe măsuța de lângă mine și arunc în țintă chiar în mijloc.

  -Ți-ai revenit !

  -Nu zău !? zic eu
Doar 1 oră am avut de liniște,atât ,tot cheful meu s-a evaporat când pe ușa de la intrare apare Igor, locul ăsta era destul de populat , era ca un poligon de trageri, până și câțiva polițai mai exersau aici,pe lângă alți, din câte văd, și mafioții. Dar problema mea nu erau " curcanii " și rusul asta băgăreț.

  -Oooo! Ce coincidență să vă văd aici ! spune Igor zâmbind cu superioritate.

  -Aș vrea să te pot crede, ceea ce e cam imposibil ! spun și mă întorc la sacul meu de box

  -Bine ! Bine ! Dar eu acum nu vă rețin,mă antrenez și eu puțin, după care plec ! Am o întâlnire cu capul mafiei italiene ! Scuzați- mă ! se întoarce pe călcâie și pleacă,mă întorc spre Alfonzo și mă uit mijiș.

  -Nu te uita așa ! Tata se ocupă de partea cu celelalte mafii ! zice și ridică mâinile în semn de predare .

  -Deci nu tu l-ai chemat pe ăsta aici ?

  -Nu ! Nici nu l-am mai văzut în viața mea !

  -Fie cum spui tu ! Înapoi la lucru ! spun și bat din palme

  -Ce ai de gând ? mă întreabă Marco în timp ce mă îndreptam spre mijlocul sălii.
Mă opresc,îmi pun telefonul pe bancă la fel și bluza de treining , rămânând în bustieră,tricoul meu preferat strâmt, care se asorta cu blugi mei scurți alături de tenișii din picioare.

  -Dominik ! Lupte corp la corp, acum ! strig eu ca să mă audă și Dominik,care stătea degeaba pe o bancă în cel mai depărtat colț.

  -Iar ! Dar mi-a ajuns data trecută,fată fată,dar lovești tare !

  -Hai nu te mai plânge atât ! Fi bărbat, ce Doamne iartă-mă !

  -Bine ! Dar să fie clar,nu o să te iau mai ușor !

  -Mai veden noi cine pe cine ia mai ușor ! strig la el în timp ce se ridică și vine încet spre noi.
Se oprește la 2 metri distanță de mine,se pune în poziție de luptă în timp ce eu îl privesc plictisită. Pornește în fugă spre mine,mă feresc din calea lui,dar nu uit să îi dau un șut în fund,ceea ce îi enervează destul de tare ! Mai încearcă să mă lovească, reușind doar odată în abdomen,dar nu tare. De la mine a încasat doar un genunchi în burtă și o palmă după cap când nu era atent.

  -M-am plictisit ! Vreau un alt adversar ! Ce zici te bagi ? zic și arăt spre Alfonzo

  -Dacă te rănesc ! Mai bine nu !

  -Hai,măi, lașule ! Ți-e frică !

  -Ba nu !

  -Ba da !

  -Ba nu !

  -Dovedește-mi !
Atât a trebuit să zic că a pus mâna pe o frânghie din perete,s-a năpustit asupra mea atât de repede încât nu am apucat să reacționez. M-a lipit de perete, m-a luat pur și simplu prin surprindere, când mi-am dat seama,aveam mâinile legate strâns.

  -Poftim dovada ! Te-am legat în timp record !

  -Dezleagă-mă ! De NU ...

  -De nu ce ?

  -Eu sunt mecanicul ! Îți sabotez motocicleta ! Sau îți sparg leptopul ! Nu ai idee de talentul meu la a enerva lumea ! Pot să te sâcâi la cap până îți albește părul ! Mai ales că suntem colegi peste tot ,până și la facultate ! Dezleagă funia asta acum ! strig la el și bat cu piciorul în podea .

  -După ce te calmezi ! Dacă te dezleg acum,mă vei strânge de gât !

  -M-am calmat ! spun și zâmbesc

  -Dar eu tot nu te dezleg ! spune Alfonzo cu un aer de superioritate .

  -Cum adică ? Dezleagă-mă acum ! strig la el nervoasă.
Mă uit în jur și văd masa cu cuțite din fața țintei.O iau la fugă , când eram așa aproape,m-am trezit pe un umăr lat și eram ținută de două brațe bine lucrate, singurul lucru care îl vedeam era spatele și fundul lui Alfonzo, de unde știu ? Recunosc ,l-am mai scanat din priviri,sunt femeie, nu un robot ! Plus de faptul că parfumul lui îmi inundau nările, parfumul lui bărbătesc cu o aromă puțin înțepătoare,dar în același timp plăcută,mirosul lui mă relaxa mereu. Dar după 2 minute în care am stat în transă, am observat că Marco venea spre noi.Atunci am început să mă zbat ca o nebună.

  -Dă-mi drumul ! O să regreți amarnic ! spun și dau cu picioarele și pumnii în el,dar simt cum palma lui face contact cu fundul meu,atunci mă opresc și simt cu sângele s-a urcat în obraji .

  -Gata cu violența ! zice Marco , hai să ne ducem planul până la capăt !

  -Care plan ? Marco,asta a fost ideea ta ! O să regreți ! O să îți stric combinația cu Ramona ! Să nu zici că nu te-am avertizat !

  -Ramona știe că îți vreau binele, deci nu o să te bage în seamă, acum însă,voi doi,spune și arată spre Alfonzo și spre mine,care încă eram cocoțată pe spatele lui, o să mergeți să luați masa. Rose, nu ai mâncat de azi dimineață, știu prea bine asta,deci dacă te opui,vei mânca cu forța . zice și zâmbește ștrengărește.

  -Dacă vroiai o întâlnire,puteai să mă întrebi ! zic și mă ridic în palme ca să îl privesc mai bine

  -Nu prea e o întâlnire,dar dacă vrei să îi spui așa,bine !

  -Și unde mâncăm ? întreb și mă uit la Marco

  -Nu te uita la mine ! El o să îți gătească,la el acasă ! zice și zâmbește ca un tâmpit

  -Sper că îți place pizza ! spune și pășește spre ușă cu mine încă pe umărul lui.

  -Să nu faceți prosti ! strigă Marco în timp ce zâmbea ca un nătărău,iar eu mă tot depărtan de el,nu mă pot abține și îi arăt degetul din mijloc.Nici nu am observat când am ieșit în hol că Igor se holba la mâinile mele legate și la Alfonzo care era cu spatele la el.Eram atât de nervoasă încât îi arăt și lui degețelul magic în timp ce el se uită stupefiat . Am ieșit din clădire și mă așează pe bancheta din spate a mașinii lui,fuge repede spre portiera șoferului,se urcă și bagă cheile în contact. Se întoarce spre mine și îmi dezleagă mâinile. Se întoarce la volan și pornește mașina.

Destinul și iubirea ( Vol. 1 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum