Prima zi la facultate, a trecut, am pornit cu stângul, din prima zi am lovit o piți și unul din popularii facultății. Acum mă schimb și plec spre servis. Ajung acolo, cobor și intru în fugă în clădire, dar mă izbesc de un piept tare bine lucrat și cad în fund.
-Auuu...băga-mi-aș !
-Ce faci dragă ? ce-i cu graba asta, ha ?
-Vroiam sa ajung mai repede ca să scap de plimbarea cu motorul alături de Ramona (poza la media ), spun ridicându-mă de jos. Dar voi ? Ce arde de stați aici după ușă și șoșotiți ?
-Ai văzut pe drumul tău spre servis 3 motocicliști tatuați?
-Sunteți cumva pe invers? Nu am dat nas în nas cu asemenea persoane !
-Cum de nu au venit la facultate, acolo ar fi fost ușor pentru ei să ne prindă cu garda jos, spune Marco vizibil ingrijorat.
-Voi vorbiți serios ? Da, am văzut la facultate 3 motocicliști, care erau gata-gata să mă înhațe, cu greu am scăpat din strânsoarea lor, au pronunțat numele Marco, ceva de mafie rusească și cea din L.A. și ceva gen răzbunare. Am crezut că e o glumă din partea iubitei lui Dominik, dar văd că voi o luați serios. De ce? Am pierdut ceva?
-Să îi spunem sau nu ? îl întreabă Dominik pe Marco.
-Ce să îmi spuneți ? întreb eu confuză.
-Chiar dacă nu îi spunem tot află până la urmă, iar acum rușii cred că e una de-a noastră, spune Marco convins.
-Băieți, mă speriați rău de tot.
-Bine, îți voi spune eu, spune Marco, eu sunt șeful mafiei de aici, ei sunt prietenii și angajații mei de nădejde, cei care au vrut să te răpească fac parte din mafia rusească, ei probabil te-au văzut atunci când l-ai bătut pe Dimitri.
-Stați să înțeleg și eu. Tu ești șeful mafiei din L.A.,iar eu ce treabă am cu asta?
-Te-au văzut la facultate cu noi și probabil ei cred, că dacă te răpesc pe tine, vor avea un avantaj la următorul transport care e peste o săptămână.
-Tot am auzit de transportul ăsta al vostru, ce transportați așa de important cu acei ruși ?
-Arme si droguri
-What? Droguri ? Sunteți duși cu pluta !
-Suntem mafia din L.A.
-Și eu acum ce ar trebui să fac ?
-Alegi să stai departe de noi, să te vopsești blondă sau brunetă sau să te antrenezi cu noi. Să lucrezi la servis și vei sta mai mult pe lângă noi, chiar și la facultate, cât despre apartament, mă ocup eu de securitate. Deci?
-Să aleg între viața mea plictisitoare și o schimbare radicală, foarte complicat ! Oricum mă vor recunoaște de acum în colo, deci aleg varianta numărul 2, vreau să rămân cu voi și să lucrez la servis.
-Ai făcut alegerea corectă ! spune Dominik cu un zămbet până la urechi.
-Sper, acum să revenim la servis, ce am de făcut pe aici ? Mă întorc spre servis și ochii mei rămân ațintiți pe 3 motoare care arătau în ultimul hal, ca după un accident grav de circulație.
-WTF ! Ce s-a întâmplat cu motocicletele astea ? întreb eu.
-Ne-au atacat rușii când am plecat de la facultate, probabil când au vrut să te răpească pe tine.
-OMG ! Arată în ultimul hal, spun și merg spre ele. Astea sunt urme de gloanțe, model clasic dar îmbunătățit, clar un pistol rusesc M4 mini, portabil, nu vroiau sa atragă prea mult atenția asupra lor.
-De unde știi atâtea despre pistoale ?
-Să spunem că înainte de Facultatea de Drep vroiam la Colegiul de Poliție, deci am învățat totul despre pistoale, puști,mitraliere, chiar și bombe atomice.
-Bun, altceva ce ar trebui să știm ? întreaba Marco șocat.
-Sunt și un bun hacker, dar nu prea îmi este de folos, spun relaxată.
-Clar te potrivești de minune să faci parte din mafie, spune Dimitri, care abia acum am observat că era și el aici de față.
-Normal aș fi luat-o ca pe o jignire, dar de data asta am să o iau ca pe un compliment, mersi. Să ne întoarcem la motociclete, trebuie refăcute aproape în totalitate, deci nu are nimic dacă le fac niște modificări, nu?spun și mă uit la Marco.
-Ce fel de modificări ?
-Doar la motor, căci e cam avariat plus pe ici pe colo ca să fie mai aerodinamică, pot ?
-Sigur, simte-te ca acasă, ia tot ce ai nevoie !
-Mersi mult ! spun și ies afară, bag motocicleta mea înăuntru și iau geanta care se afla pusă în spate, în suportul special pus de mine, băieții vin spre mine și se uită șocați la motorul meu.
-Ce model e ăsta ?întreabă Dominik,nu am mai văzut nicăieri nicio o motocicletă care să arate așa.
-Inițial era un KTM 600 SMC R ABS, dar l-am modificat în mare parte cum mi-a plăcut mie, așa e mai util și mai sigur la viraje și coborâre, spun eu mândră.
-Și ce e asta? întreabă Dimitri și arată spre mini boxa amplasată de mine mai jos de coarne.
-Aia e legătura mea cu irealitatea, boxa e legată prin firele astea subțiri la un MP3 și tot odată la motorul motocicletei, e foarte utilă în plimbările mele prin pădure.
-Cum adică legătura ta cu irealitatea ?
-Muzica mi-e antidotul iar căștile perfuziile, dar în cazul de față e cam complicat să conduci și în același timp să îmi pun și muzică în căști, deci am schimbat căte ceva și acum am muzică peste tot cu mine.
-Dupa părerea mea e o idee foarte creativă, spune Marco, dar în geanta aia ce ai ?
-Aici am toate schițele necesare în modificarea unei motociclete, spun și scot foile din geantă. Dominik mi-le smulge din mâini și începe să se holbeze la ele.
-Eu unul nu văd decât niște desene și niște numere, spune bosumflat Dominik întinzându-mi foile
-Ai nevoie de multă minte ca să înțelegi codurile și ecuațiile făcute de mine aici, deci în locul tău nu mi-aș bate prea mult căpușorul, să nu faci cumva un scurtcircuit, da ?
-Hahah,am uitat să râd. Dacă din hărțoagele alea ies 3 motociclete, nu mă mai iau de tine.
-Atât ? Prea puțin, mai adaugă, mi-ai jignit invențiile, spun și îi fac semn cu două degete.
-Bine, ce spui dacă de acum îți voi spune Principessa della Mafia, ce zici ?
-Sună foarte bine, deci așa să fie, adaugă Marco.
-Dacă vă refac motocicletele și mă descurc în seara când are loc transportul, un astfel de nume se căștigă , nu îl primești așa cadou, spun eu sigură pe mine.
-Bine,fie cum spui tu,zice Dimitri.
-Bine, dacă vreți să mă ajutați ?accept orice ajutor.
-Sigur, zic cei 3 în cor.
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomanceRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...