Ceasul indică ora 15:45, tocmai făceam ultimele retușuri.Am hotărât să iau o fustă,dar nu una mulată,mă face să mă simt ciudat ,vreau să optez pentru ceva mai drăguț,cum ar fi fusta mea neagră,tip princess alături de un top mulat și elegant.(poză media)
Decid să îmi iau pantofii și geanta tip plic de culoare crem. Îmi aranjez părul și mă dau cu rimel și un ruj deschis,atât,nu suport să am tenul încărcat cu chimicale.Ies pe ușă,ajung la scări,privesc în jos și îl văd pe Alfonzo uitându-se la ceasul de la mână. Purta un costum negru,asortat cu o cămașă albă,era descheiat la sacou,ceea ce permitea vizibilitate asupra pieptului bine lucrat.Încă mă holbam la el, ridică privirea puțin încordat și atunci mă vede,se relaxează instantaneu și îmi zâmbește cald. Lângă el stătea Ricardo care se uita când la unul când la altul. Am început să cobor scările, ușor , nu aveam chef să iau scările în brațe.Ajung lângă ei,iar Alfonzo înghite în sec,mă uit cu coada ochiului la Ricardo care își dă ochii peste cap. Mă întorc spre Alfonzo,iar acesta reacționează.
-Ești cea mai frumoasă ființă din câte am văzut ! spune și îmi face cu ochiul.
-Ăăă...mersi...nici tu nu ești mai prejos ! spun bâlbâindu-mă și simt cum roșesc.
-Deși nu credeam că e posibil, ești și mai frumoasă când roșești.
-Ba nu. Ești doar puțin lingușitor.Nu e nimic bun în roșeala mea.
-Mie îmi place. Mergem ? întreabă Alfonzo.
-Sigur. spun,iar Alfonzo îmi întinde mâna lui,o strecor și eu după brațul lui puternic și pășim spre ieșire.
A condus destul de normal, ținând cont de dragostea lui pentru viteză,care nu se compară cu a mea,eu iubesc doar motocicletele.La restaurant totul a decurs perfect,după ce am ciugulit,m-a invitat la dans, un dans lent.
M-a prins de talie,ținându-mă lipită de pieptul lui,iar mâna mea dreaptă avea degetele încolătăcite cu mâna lui stângă, ne mișcam ușor pe ritmul sunetelor de vioară. Mi-am lipit capul pe umărul lui,oftând ușurată.Doamne,ce nod în stomac am ! - și totul numai din cauza poziției noastre, el ținându-mă în brațe,aici mă simțeam în siguranță.
Cina s-a terminat pe la ora 18:00, în timp ce ne îndreptam spre mașină,în parcare oprește o motocicletă,era chiar Ramona. Strig după ea și mă observă, se apropie de noi și mă ia în brațe. Se depărtează și ne analizează pe amândoi după care îmi face cu ochiul iar eu îmi dau ochii peste cap.
-Ce cauți aici ? o întreb eu
-Merg la o cursă ilegală , în port
-Cursă ilegală ? întreb eu
-Nici să nu te gândești . spune Alfonzo prinzându-mă de talie.
-De ce ? mă întorc la el și fac ochii de cățel.
-Nu ai voie să conduci. Dacă te gândești la asta,te încui în cameră .
-Bine. spun oftând.
-Ne mai vedem și îți mulțumesc că îmi trimiți lecțiile de la facultate. spun și o iau în brațe.
Ne-am urcat în mașină,a fost destul de liniște,niciunul nu a spus nimic. Acasă m-a atenționat să nu fac vreo prostie. Chiar a spus că vine peste jumătate de oră să mă verifice. Chiar nu aveam chef să merg,dar atenționările lui mi-au mărit pofta. M-am îmbrăcat în golanți negri,tăiați,teniși, un top negru și o geacă de piele. Am deschis fereastra, am ieșit pe balcon și observ streșina,trec gărduțul de la balcon, cobor pe streșină, iau motorul din garaj și merg pe lângă el,ținându-l de coarne până la poartă, trec de portar și pornesc spre port. Merg ca o nebună,mi-a lipsit adrenalina asta,viteza motorului meu . Ajung în port, toată lumea se uită la mine, dar cel mai tare sare în ochi Marco. Fir-ar să fie ! De ce tocmai acum și-a găsit să vină la cursă. Mă îndrept spre linia de start, dar Marco îmi taie calea .
-Ce faci ? Cum de ești aici ? Unde e Alfonzo ? El răspunde de tine . Nu știe că ești aici , nu ?
-Pot să îmi port singură de grijă.
-Îl sun chiar acum pe Alfonzo .
-Bine , mami ! spun și trec pe lângă el.
Mă așez la start, îmi trag mănușile, dar renunț la cască. Tipa care dă startul s-a pus la o distanță de 2 metri. Mă uit prin mulțime și la marginea terenului, care era ca o pistă , aranjată special, stătea Marco privindu-mă acuzator,iar Alfonzo era inexpresiv. Marco a dat din cap iar eu i-am scos limba ambalând motorul. Tipa dă startul și plec de pe loc, am ajuns a doua în rând, mă apropii de tip, dar acesta se bagă în mine, vrând să mă scoată din teren,dar eu am frânat și el a derapat, am accelerat și am ajuns în frunte. Măresc viteza, doi tipi vin din spate, ajung să fie în lateralele mele, se apropiau de mine, a pișcat frâna iar cei doi s-au izbit reciproc. Am ocolit cu precuzie grămada de fier și am rămas prima. La linia de finish, toți au început să mă aclame, îmi era dor de asta. Mă uit în mulțime după Alfonzo și îl zăresc,mă privea cu mândrie, i-am zâmbit și m-am dus spre el. M-a luat în brațe și m-a sărutat apăsat și senzual,parcă fiind pentru ultima oară. Rupe sărutul și mă ridică pe umărul lui , am început să îl lovesc cu pumnii dar nimic, am ajuns în parcare și m-a pus jos.
-Ce a fost în capul tău ? Să nu mă mai sperii în halul ăsta !
-Dar am avut totul sub control .
-Ce pățești acasă. spune acesta și îmi deschide portiera, intru iar până la conac nu vorbim niciunul. A coborât de la volan , mi-a deschis portiera și m-a luat stil mireasă.Am mers direct în camera mea,m-a pus jos și m-am dus direct în baie. M-am schimbat în pantaloni scurți și un tricou larg, când am ieșit din baie,am rămas șocată, Alfonzo stătea pe pat, fără tricou, doar niște pantaloni de pijama albaștri. Am înghițit în sec și m-am dus spre el.
-Ce faci ? îl întreb eu
-Mă asigur că nu fugi iarăși, ești pedepsită.
-Și ce pedeapsă am ? Mă pui să stau la colț ? întreb pe un ton ironic.
-Mai rău . spune și mă prinde de talie trăgându-mă peste el.
-Ce faci ? întreb eu.
-Te pedepsesc ! Să nu îmi mai faci asta niciodată . spune și mă întoarce în așa fel încât el ajunge deasupra mea.
A început să depună sărutări dulci pe linia maxilarului și pe gât, ținându-mi mâinile înlănțuite deasupra capului.
-Ddaa . încerc să spun dar afirmația mea iese mai mult ca un geamăt.
-Te iubesc și te vreau ! Te vreau doar pentru mine. spune Alfonzo înfundându-și nasul în părul ei
-Da ? întreabă aceasta
-Pot să ți-o demonstrez, vrei ? spune și mă sărută pe gât din nou.
-D-a . încerc să spun dar nu îmi iese,stomacul meu era mai mult în gât.
Alfonzo nu așteaptă mai mult, începe să o sărute ușor, bucuros că ea l-a acceptat și avea să fie a lui pentru totdeauna. Mereu a fost a lui.
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomanceRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...