Soarele de dimineață strălucește atât de puternic deranjându-mi ochii cu razele lui,încerc să mai dorm,dar nu am nici o șansă,mă ridic și privesc spre ceasul de pe noptieră care indică ora 7:10.
Mă ridic din pat și îmi fac rutina de dimineață,mă îmbrac cu o pereche de colanți negri,un tricou alb mulat cu o geacă de piele și îmi iau geanta cu căteva caiete,cheile și ies repede în parcare unde pornesc pe motor spre facultate.Ajung ocolo și îmi caut un loc de parcare,găsesc unul lângă un Porsche negru și cobor de pe motor.Stăteam cu spatele la mașina respectivă ,șoferul coboară și ajunge în spatele meu,atunci simt cum palma lui face contact cu fundul meu,mă întorc nervoasă spre el și să vezi cine era,Dominik.-Ce faci păpușă ? ai grijă să nu îmi zgârâi mașina.
-WTF,ce te apucă ?spun și îi dau o palmă cât pot de tare.
-Rose,tu ce cauți aici ?și îmbrăcată așa ?
-Asta e facultatea unde învăț și ce au hainele mele ?
-Scuze,dar mi-ai atras atenția cu geaca aia de piele,pe aici fetele nu vin îmbrăcate așa,și arată cu degetul spre mine.
-Mă bucur atunci ! scuză-mă dar sunt așteptată în biroul secretarei,dar tu ce cauți aici ?
-Și eu învăț tot la aceași facultate,sunt în ultimul an,spune el mândru,iar eu îmi dau ochii peste cap.
-Dacă tot ești aici,îmi poți spune unde e biroul secretarei ?
-Sigur,vino după mine,plecăm împreună spre intrarea principală.
Dar sunt prinsă de încheietura mâinii și sunt lipită de un piept bine lucrat,ridic privirea și dau de o pereche de ochi verzi superbi,mă trezesc din transă și încerc să mă trag din strănsoarea lui dar degeaba.-Ce ai puicuță ? de ce te zbați atâta,nu ai cum să îmi scapi,și chiar avea dreptate , atunci mi-a venit o idee dacă nu reușesc cu forța brută,reușesc sigur cu viclenia mea.
-Oh...scumpule,spun în timp ce îl mângâi cu 2 degete dea lungul maxilarului,nu mă mai strănge așa tare,dar dacă vrei, ne putem întâlni după ore,ce zici ?tipul se uita la mine victorios iar Dominik șocat .
-Ooo...deci te-am convins așa de repede,spune el cu un zâmbet pervers,iar în clipa următoare îmi dă drumul din strănsoare ca să îmi pună mâna pe fund.Când mă văd liberă din strănsoarea lui mă gândeam să fug,dar nesimțitul a avut tupeul să îmi pună mâna pe fund,până aici i-a fost,îmi îndoi genunchiul după piciorul lui,iar când vroia să mă sărute îl lovesc cât pot de tare în moștenitori. Imediat îi apare o lacrimă în colțul ochilor și se încordează ținându-se de pantaloni.Atunci îi scuip cuvintele în față cu scârbă.
-Poponarule,eu nu sunt vreo pipiță după care întorci tu capul,ăsta a fost doar începutul, dacă te mai apropi de mine te las fără moștenitori,deși nu ar fi rău, cei ca tine consumă oxigenul degeaba,clar ?
Dominik se uita șocat la amândoi ,chiar atunci apare și Marco care începe să râdă în hohote.-Ce s-a întămplar aici ? zice Marco socat
-Libidinosul ăsta a avut tupeul să se dea la mine.
-Marco,o cunoști pe curva asta ?întreabă tipul.
-Da,e noul mecanic de la servis, eu în locul tău nu m-aș mai lua de ea,deoarece ea o să repare de acum mașinile și motoarele noastre și nu știi când îți poate tăia frânele sau poate îți aranjează motorul ,nu ?
-Nu mă cobor la nivelul lui și nu sunt sinucigașă,am o viață plictisitoare dar nu merită trăită după gratii din cauza lui,și arăt spre tipul cu ochi verzi și păr șaten.
CITEȘTI
Destinul și iubirea ( Vol. 1 )
RomansaRose,inocentă și frumoasă. După cursurile la o post liceeală auto,urmată din dragostea ei pentru motociclete,primește un loc la o facultate de drept din L.A. Aici îl întâlnește pe Marco,șeful mafiei din L.A. Deși par compatibili, devin frați din alt...