uit in Curaçao

42 4 2
                                    

We gingen met ze alle uiteten en daarna vroeg Kaj of het leuk was of we uit zullen gaan en we vonden dat allemaal een leuk idee,

Jai en ik zaten naast elkaar en we bestelde van alles van eten en Jai nam een cocktail en Sam ook. Cassius en Kaj en ik waren niet echt van plan om dronken te worden en Jai kuste me opeens en ik zei schat je bent een beetje dronken aan t worden.

Jai zei dat valt wel mee schatje en het eten was erg lekker alleen ik had niet z'n trek meer en Kaj keek mij aan en zei is er iets?

Ik zei sorry maar heb beetje buikpijn en zit vol.

Is het dan wel goed om uit te gaan zei Kaj tegen mij.

 Ja tuurlijk wil graag met jullie uit dus kom we gaan,

Jai liep met mij mee naar de ingang van de clubs en kuste me en zei je bent zo knap.

Er kwamen allemaal meiden naar Jai toe en ik stond er maar een beetje bij.

Kaj kwam naar mij toegelopen en vroeg vind je het wel leuk lieverd.

Ik knikte ja alleen ik dacht dat het wel leuker zou zijn ondanks dat Jai omringd is door meiden en ze wees naar Jai zijn richting en ik zei ik ga dan naar het appartement en liep weg en jai zag niks omdat hij bezig was met die meiden.

Ik liep het appartement binnen en zag dat Jai met iemand op het bed aan het zoenen was ik kreeg tranen en rende naar Kaj & Sam & Dioni & Cassius.

Ik wilde nu zo graag naar huis.

Ik zei tegen Kaj en Dioni en Sam en Cassius dat ik het allerliefst terug wilt naar Sanne en de andere meiden en ik ging inpakken om terug te gaan naar NL .

De jongens kwamen naar mij toe en zeiden Jai zal dat niet aankunnen als je weggaat na wat er is gebeurt tussen jou en Sterre.

Ik schrok en zei dan moet hij niet met iemand gaan zoenen op ons bed.

Jai kwam binnen en hij vraagt waar is Ciara.

Ze zeiden ze is even eten en drinken gaan kopen.

Jai zag mijn koffer open staan en er lagen kleren in.

Jai vroeg aan de jongens waarom heeft ze haar koffer ingepakt?

Wat denk jezelf zeiden ze een beetje boos.

De jongens zijn boos op Jai en Jai zei ik hou veelste veel van Ciara.

Ik kwam binnen en zei ik ga naar het vliegveld bye guys.

Jai hield me tegen en zei waarom ga je weg?

Wat denk jezelf Jij gaat vreemd terwijl wij iets hebben maar oke dat boeit je vrij weinig dus!!!

Ik zei verdrietig ik wou dat ik je nooit had leren kennen en nooit je had ontmoet Ik zei Kaj geeft meer om mij dan jij!!!

Kaj keek me aan en bloosde en ik zei sorry maar het is wel zo ik ga nu.

Jai barste in huilen uit en pakte mijn arm vast en ik trok mijn arm los en zei ik mis zo me vlucht.

Ik had tranen in mijn eigen ogen.

Jai zoent me en ik trek me los en ik ren met traanogen naar het vliegveld.

Er kwam een meisje aangerend en het was Shereen.

Shereen vroeg he wat is er meid en ik wilde het net zeggen maar Kaj en Sam kwamen aanrennen.

Shereen stelde zich voor aan mij en de jongens en toen gingen we praten en even later ging Shereen haar mobiel want haar broer belde waar ze bleef. Shereen zei sorry lieverds ik moet gaan me broer wacht op me en voordat ik wegging vroeg ik aan Ciara wat er was gebeurt? Ik zei het en Shereen zei omg so erg.

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu