Ik zei ja ik meen t wat ik net zei zei ik zachtjes en Verlegen Maar als jij het alleen wilt anders niet!!!
Kaj zei schat kom je we gaan?
Ik moet me alleen even omkleden als je het niet erg vind?
Kaj schudde nee en pakte ondertussen drinken en zei tegen de andere sorry maar wij gaan zo weg Brooklyn en Ashton kunnen hier blijven bij Machoo.
Shivanie vroeg mag ik hier ook blijven bij hun?
Ja tuurlyk alleen niet teveel mensen graag.
Ik was omgekleed en zei i'm ready bae wat gaan we eigenlijk doen?
Kaj zei dat zie je vanzelf liefje heb je ook een vestje bij je?
Ik knikte en Kaj kwam aangelopen en kuste me lang en zei je ziet er adembenemend uit ik kan mijn ogen niet van je afhouden je verleid me!
Kaj pakte mijn hand en we liepen naar de auto en we reden weg.
Kaj had mij geblinddoekt want ik mocht niet zien waar we heen gingen ik werd nerveus en zei schat please haal die blinddoek weg!!!
Kaj zei we zijn er bijna nog heel even schat.
Kaj had een hele mooie plek gereserveerd om te gaan eten en we keken op zee uit!
En er lagen allemaal roze blaadjes op het strand en er stond een tafel klaar om er te gaan dineren!!
Ze zou dit nooit geloven maar ze betekent echt heel veel voor me.
We waren gestopt en Kaj zei Je mag je riem uitdoen en wacht op mij dat ik je uit de auto help.
Kaj stapte de auto uit en liep naar mijn kant en ik kreeg weer pijn overal.
Kaj dacht nee he niet dit weer!!
Ik hyperventileerde en Kaj zei schat please rustig in en uitademen!!!
Mag die blinddoek af zei ik trillend en stotterend!!!\
Kaj haalde de blinddoek weg en ik keek Kaj aan en zei dankje schat,
Ik haalde rustig adem Kaj zei doe is rustig je ademt super snel en zwaar!!
Wat is er?
Ik heb weer last van die injectie van wat er gebeurd is schat zei ik met tranen in mijn ogen!
Kaj haalde mijn vestje en zei doe deze aan en kom uit de auto.
Ik deed mijn vestje aan en ik wilde de auto uitstappen en viel Kaj had me opgevangen.
Ik had dit aan.
Kaj kuste me en zei je bent mijn aller mooiste vriendin.
Kaj liep met mijn hand en zijn hand naar het strand en het zag er zo romantisch uit.
En even later liepen we verder en zagen we een mooie tafel staan met wijnglazen en etenswaren!!
Kaj zei ben je er blij mee liefje?
Ik knikte met een glimlach en kuste hem meteen en hij zei ik ben zo blij met je!!
Ik met jou bae je bent de leukste liefste mooiste vriendje op aarde.
Kim appte Kaj en zei hee wat ben je nu aan t doen?
Kaj negeerde het berichtje en focuste zich helemaal op zijn date met Ciara dit moest het worden en blijven.
Kaj zei uit het niets weet je dat ik nu hier ben op t strand met het meest mooiste meisje die ik ken en heb. Ik keek hem aan en er kwamen tranen op en ik wilde me niet laten kennen maar dat was al te laat er liepen tranen over mijn wangen en Kaj veegde ze weg en deed een lok van mijn haar naar achter en zei rustig maar babey ik wilde dit gewoon effe zeggen en ik zei weet ik schat maar zoiets liefs heeft nog niemand tegen me gezegd ik kuste hem en zei je bent en blijft altijd van me.
Ik kuste hem langer nu.
Kaj zei ik weet dat je graag kindjes wilt met me.
Ik keek hem vragend aan en zei what?
Schat ik zie het aan je zei hij zachtjes.
Ik keek blozend weg en zei zachtjes oke miss heb je gelijk maar ik wil er niet alleen op rekenen ook dat jij het graag wilt.
Maar als je het niet wilt dan niet want ik zie aan je dat je twijfelt.
Kaj zei het spijt me maar ik wil t wel met je dat zwz maar wat Jai heb gezegd zit nog steeds in me gedachtes t spijt me weet dat ik echt van je hou en omdat waar te maken kuste hij me super lang.
Sorry voor t korte stuk!!!
Morgen langer of woensdag!!!
Juliie zien t vanzelf
Never forget that i love my readers!!!
Ik hou van mijn boek
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
Roman d'amourCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...