In t vliegtuig.

40 6 2
                                    


Het was tijd om te gaan vliegen.

Iedereen zat goed en we gingen opstijgen ik sms'te dat ik onderweg was naar huis naar Kaj en Shereen.

Jai vroeg ze is echt weg he?

Kaj knikte en zei sorry man maar jij hebt het ook wel verpest niet alleen zij.

Oke ik ook wel omdat ik haar gezoend heb maar ze had het nodig ik was er voor haar omdat jij zo raar doet tegen haar.

Jai keek Kaj verdrietig aan en zei ja je hebt gelijk ik deed ook best raar maar ik hou gewoon teveel van der dat ze nu weg is.

Kaj zei ja je kan er nu niks aandoen ze zit al in het vliegtuig.

Jai wilde alleen zijn om na te denken hij zei het is mijn schuld alles ik vind haar gewoon te leuk ik kan der niet uit mijn hoofd halen.

Kaj zei het komt wel goed.

Denk je vraagt Jai zich af.

Kaj gaf hem een bro knuffel en zegt ja tuurlijk komt het goed.

Het spijt mij ook dat ik haar heb gezoend maar ze had het nodig en ze kon het niet van jou krijgen daarom deed ik het.

En je moet niet jaloers op me zijn want jij had zelfs ook een mooie meid.

Hij huilde zachtjes en zei ja ik had nu is ze weg en het is uit.

Dioni en Sam en Cassius kwamen binnen en vroegen waar is Ciara?

Ze is weg zei Kaj zachtjes en Jai keek Kaj aan en probeerde te glimlachen en zei ja ze is naar huis en het is uit.

What waarom?

Lang verhaal zeiden Jai en Kaj tegelijk en moesten lachen.


In het vliegtuig:

De stewardess kwam om te vragen of ik wat wilde drinken en ik zei ja doe maar cappuccino en een broodje met eiersalade.

Ik betaalde en ik kreeg het eten en drinken.

Ik luisterde muziek

Ik keek naar de foto van Jai en mij samen, ik kreeg tranen in mijn ogen .

Ik ging eten en het was wel lekker en de stewardess kwam naar me toe en vroeg gaat alles wel goed.

Ik ben een beetje down en verdrietig en ben beetje misselijk.

De stewardess vraagt niet verder en zei oke als je iets wilt hebben druk op het knopje.

Ik zei is goed.

De stewardess gaat weg.

Er was opeens iets voor het vliegtuig gekomen en we hadden een Crash met het vliegtuig we gingen naar Frankrijk en daar werd alles nagekeken en we moesten eruit.

Ik zat helemaal onder het bloed de Stewardess kwam kijken bij iedereen en ze zag mij half verlamd en ik had het zo benauwd en toen zag ze pas dat ik onder het bloed lag en ik was bewusteloos en de politie en ambulance hoorde ik nog wel met sirenes naar het vliegveld komen maar ik was in coma geraakt.

Ik werd door vervoerd naar het ziekenhuis in Paris.

Ik werd anderhalf uur later wakker want ik heb super lang of uren in een coma gelegen.

Shereen was in het appartement bij Jai Kaj Sam Dioni Cassius want Sam had haar geappt dat ze gelijk moest komen naar het appartement want het gaat niet goed met Jai,

Shereen ging met Jai praten zodat Jai uit kan leggen wat er is gebeurd.

Shereen wilde mij bellen maar dat lukte niet.

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu