De girls waren thuis en ze missen Kaj en Brooklyn en mij en Ashton.
Shereen en Shivanie en Sanne en Jai miste Ciara heel erg en ze wilde naar ons toe.
Lian die appte me en zei hoe gaat het met jullie ik mis je super erg zusje.
Ik hou super veel van je en ik wil je snel weer zien.
Dioni belde Kaj en zei hee Kaj hoe is het met je?
Ja super goed en bij jullie.
Weet je wie er bij ons is!!!
Nee dat weet ik niet.
Kim Veenstra is bij ons op de set en ze is prachtig.
Kaj kreeg op dat moment een appje en keek snel op zijn mobiel en het was een appje van Kim.
Ze schreef hee wat ben je aan t doen wil je afspreken?
Kaj appte terug dat gaat niet want ik ben met mijn vriendin op vakantie.
Ow oke have fun appte ze terug en Kaj belde weer met Dioni en zei ga anders met haar uiteten ze is een topwijf,
Hij had het gesprek beëindigt en ik zei tegen hem wat is er aan de hand?
Nee niks zei Kaj Dionii en de jongens zijn op de set en ze hebben Kim Veenstra gespot.
Whattt hebben jullie contact met Kim Veenstra???
Kaj zei ja dat klopt wat is er dan?
Ze is super mooi en ze is mijn grootste voorbeeld maar heb der nog nooit gezien of wat dan ook ze is mijn favoriet.
En ik dan zei Kaj?
Jij bent mijn aller grootste Favoriete Beroemdheid.
Kaj kwam naar me toe lopen en kuste me.
Kaj wilde gaan zwemmen en Brooklyn stond naast Kaj en zei ja zullen we gaan zwemmen?
Ik zei ja is goed gaan jullie maar zwemmen ik ga wel zonnen.
Kom gewoon mee schat Kaj zijn handen lagen op mijn heupen en hij keek me diep in mijn ogen aan en kuste me en ik zei oke maar gooi me please niet meer in het water.
Ik had een mooie bikini aan en we liepen met ze 4e naar het strand en we gingen op het bedje liggen en Kaj en de andere gingen alvast zwemmen en ik lag een boek te lezen en Kaj zijn telefoon ging af met een appje en even later werd die alweer gebeld ik keek er op ne zag dat het van Kim was ze stuurde vind het wel jammer dat je weg bent maar komt nog wel XX K.Ik dacht na en keek daarna gelijk weer naar mijn boek en Brooklyn kwam aangelopen en zei hee wat is er waarom ga je niet mee zwemmen,
Ik wil niet zei ik en las weer verder.
Kaj kwam met Ashton aangelopen en ik zei ik ga vast naar het huisje ik zie jullie straks.
Ik pakte mijn spullen en wilde weglopen en botste tegen Kaj op en ik viel en zei sorry Kaj pakte mijn hand en zei gaat het Schat?
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomantiekCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...