Do you think That Brooklyn Is Pregnant ornot

41 5 0
                                    

Brooklyn kreeg erge buikpijn en echt alleen ik wist wat er aan de hand was en Brooklyn zei bel naar Ashton dat hij naar t ziekenhuis moet komen.
Wat is er aan de hand Kaj flipte hem nu helemaal en Kaj zei zeg het me alsjeblieft dan kan ik helpen!!!
Bel als eerste Ashton alsjeblieft hij moet nu hierheen komen.
Hee Ashton met Kaj.
Waar is Brooklyn?
Ze is in t ziekenhuis we waren bij Ciara gaan kijken maar je moet nu erg snel naar ons komen want ze heeft erge buikpijn.
Hoe gaat het met Ciara?
Ze ligt nog steeds in een coma maar ze reageert af en toe op kneepjes maar ben zo bang dat ze er niet uitkomt.
Ik spreek je zo Kaj zei Ashton snel ik kom er aan!!!!
Brooklyn werd op een bed gezet en ze werd nu al onderzocht.
De dokter kwam binnen en zei je mag bij je vriendin blijven vanacht alleen echt vanacht.
Dankjewel dokter zei hij zacht en er werd een nieuw bed gebracht en kaj bracht me naar een nieuwe kamer en zijn bed werd mee gebracht en Kaj deed zijn overhemd uit en er zaten nog krassen en bloedplekken op zijn buik en hij wilde net gaan liggen maar hij zag dat Ciara haar hemdje  omhoog deed een klein stukje en hij zag die krassen van het mes op der onderbuik Kaj schrok heel erg en zei schat please beloof t me dat je hiermee stopt je kan als je je ader raakt er dood aan gaan en dan ben ik niks meer.
Ashton rende het ziekenhuis in en zag Kaj er staan en zei waar is mijn verloofde?
Ze word onderzocht maak je geen zorgen. Ashton liep naar mijn bed toe en zei waow wat heeft ze op der onderbuik geschreven dat is echt niet goed dat ze daar ook der snijd!!!!
Het is zwz niet goed dat je je snijdt je Kan zo in je ader komen en dan moet je echt naar t ziekenhuis en dan kan je doodgaan.
Kaj snikte en zei ik mag hier blijven maar ben echt op sorry ik ga slapen.
Brooklyn werd naar de kamer gebracht en Ashton die liep over de gangen en er kwam een zuster en zei kom je voor je vriendin?
Hij knikte en zei is alles goed met haar.
Ze had last van weeën maar t gaat beter met der ga maar naar der toe.
Ashton liep naar haar toe.

Kaj viel gelijk in slaap en ik werd een beetje wakker en mijn ogen waren nog steeds wazig ik riep schreeuwend Kaj ik ga volgens mij dood!
Maar t was een droom dar ik me ogen opende en wazig keek enz.
Kaj werd wakker en ging uit het bed en keek bij mij.
Kaj kuste me en zei zachtjes alles komt goed.

Ik schudde nee!
Kaj zei ja het komt goed je moet er vertrouwen in hebben en ik hou kapot veel van je ik zou echt niet zonder je kunnen leven.
Kaj zijn moeder had dit tegen zijn zussen verteld en zeiden we gaan wel even langs morgen en nemen wat lekkers mee.
Het was ochtend en kaj lag bij mij te slapen op 1 bed en Kaj werd wakker en er werd geklopt en Kaj zag dat het zijn zussen waren en zeiden hee broer Hoe gaat t. Je ziet er best wel slecht uit maar t komt goed met haar dat weten we zwz.
Kaj keek ze raar aan en denkt eerst hadden ze een hekel aan haar en nu komen ze in het ziekenhuis haar opzoeken.
Kaj bedankte ze en zei ik hoop het zei hij zachtjes.
Zijn zussen kwamen op hem aflopen en knuffelde hem en zei tuurlijk komt t goed ze is sterk en ze houd van je.
She is my everything  and then I lost her then I'm Nothing zei hij 😢

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu