Het was half 10 in de morgen we hadden al alles in dozen en koffers gedaan om naar het nieuwe huis mee te nemen,
Sanne Amber Samuel Dioni Mikey Naomi hielpen mee met het verhuizen die dag.
Het was best veel gelukkig hadden we die dag 2 autos waarmee we naar het nieuwe huis reden.
Ciaar had Jaylinn vast en knuffelde haar en zei we gaan het geweldig hebben in ons nieuwe huisje..Rond een uur of half 11 reden we weg bij het oude huis en namen nog even snel afscheid van onze mooie herinneringen die we daar hebben mee gemaakt.
We liepen naar de autos en stapte allemaal in en reden naar het nieuwe huis toe. Kaj reed en Ciaar zat naast hem en achterin zaten Sanne en Amber an Naomi.Achter Kaj reed Samuel naat het huis en naast hem zat Dioni en op de achterbank zat Mikey..
We waren er en zette de autos stil op de oprit en stapte uit en Amber pakte de buggy voor Jaylinn Ciaar zette Jaylinn erin en reed verder naar de tuin die adembenemend is.
Kaj kwam naar Ciaar toe gelopen en gaf haar een zoen op haar wang en zei met een glimlach hier gaan wij wonen met ons kleine meiske..
Amber Sanne Naomi Samuel Dioni Mikey kwamen aan lopen met dozen en vroegen aan ons waar het heen moest en waar het neergezet moest worden, we liepen met ze alle met spullen naar de mooie woonkamer en zette daar alle spullen neer en zette het ondertussen meteen in de woonkamer wat er hoort.
De rest van de spullen en meubels zette we gelijk boven neer wat er hoort. We waren klaar met alles uit de autos te halen en erna gingen we meteen alles uitpakken en op de plek zetten waar het hoort zoals in de keuken woonkamer wc badkamer slaapkamers tuin.
Kaj was er erg blij mee met ons nieuwe huisje en met Ciaar en Jaylinn.
Kaj is erg dolgelukkig hij wist niets meer te zeggen na alles op zijn plek stond hij was sprakeloos en gaf iedereen een kus en een hug.
Kaj liep naar Ciaar toe en gaf haar een lange kus en zei ik Ben blij met jou wil je met mij hier wonen en met ons prinsesje? Ciaar kreeg tranen want ze kon niet zoveel uitbrengen en knikte ja en zei zachtjes dat wil ik heel graag!
En kuste Kaj terug en Kaj tilde Ciaar op en omhelsde haar.
Ciaar zei na een uurtje na alles te hebben weggezet enz vroeg ze aan iedereen wie er wilt blijven eten?
Zwz wij zeiden Sanne en Amber Naomi Samuel Dioni Mikey tegelijk.
Dan ga ik zo wel even boodschappen halen want we hebben nu niet echt iets voor avond eten en drinken zei Ciaar.
Sanne zei zal ik mee gaan met je?
Ja gezellig Is goed babe.
We gingen lopend naar een supermarkt om boodschappen te halen voor de bbq want dat wilde Ciaar als afsluiter doen En voor al het harde werk.We haalden vlees en salades en sausjes en drinken en bier voor de boys natuurlijk en stokbrood.
Ondertussen bij het nieuwe huis waren Dioni Samuel Mikey Kaj alles nog aan het weg zetten wat nog in de woonkamer stonden en erna gingen ze de tuin bewonderen en de stoelen alvast neerzetten voor straks.
Amber ging naar de slaapkamers en badkamer en zette daar de spullen neer voor te douchen en in de slaapkamer van Kaj en Ciaar en 1tje voor Jaylinn.
Amber legde Jaylinn voorzichtig in haar bedje en zat er bij en keek hoe Jaylinn rustig in slaap viel. Mikey kwam voorzichtig naar boven gelopen en was op zoek naar Amber.
Mikey liep de slaapkamer binnen en zag amber liggen op het bed ze werd net rustig wakker Mikey kwam naar haar toe lopen en gaf haar een kus en Amber zei zachtjes Jaylinn slaapt. Jaylinn werd ook rustig aan wakker en maakte geluidjes. Amber pakte Jaylinn vast en nam haar mee naar beneden en gaf haar aan Kaj.
Kaj gaf kusjes aan Jaylinn en zei je bent mijn dochtertje en de liefste.Ciaar en Sanne kwamen terug met het eten en drinken en zei we gaan heerlijk bbqen met ze alle.
Amber had samen met Mikey en Dioni de tafel al gedekt buiten.Ciara legde alle boodschappen in de koelkast en liep naar buiten om Jaylinn een knuffel te geven.
Jaylinn zei Mama toen Ciaar aan kwam lopen en Ciaar stond versteld dat ze al zo snel mama kon zeggen en ze kreeg tranen en zei prachtig dit.
Kaj kwam naar Ciaar toe en Jaylinn zei Papa.
Kaj en Ciaar waren zo trots op haar dat ze al die kleine woordjes kon zeggen.
Amber en Sanne en Naomi knuffelde Ciaar meteen en zeiden Gefeliciteerd moppie en ze keken blij naar ons.
We gingen rond half 5 alles klaar maken voor te gaan bbqen. En namen eerst nog wat drinken voordat we het vlees op de bbq legde.
Ciaar gaf Jaylinn een kus en zei prachtige dochtertje van me.
We woonkamer ziet er zo uit
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...