True love never Ends <3

40 4 2
                                    

Jai zei ben zo trots op mijn mooiste vrouwtjee!!!

Lian kwam samen met Amber en Shivanie de volgende dag naar ons toe en Lian kwam aangerend en ik lag nog te slapen en Jai werd wakker en zei zachtjes ze ligt nog te slapen.

Ik werd zachtjes gekust en ik zei babey wat is er?

Je vriendinnen zijn hier dus word even wakker liefste Schoonheid.

Ik keek naar Lian & Amber & Shivanie en ze knuffelde me allemaal en zeiden gaat alles goed met je?

Jai zei ik ga even eten halen wil je ook Echtgenote??

Ja lekker doe maar iets.

Lian kwam naast me zitten en ik keek naar haar en ze zag er leuk uit ik zei wat zien jullie er prachtig uit en ik gaf ze allemaal een kus op de wang.

Lian zei gaan jullie trouwen??

Jai kwam binnen en zei ja zeker!!!

Jai gaf mij iets te eten en ging naast mij zitten en zei ik ga zo even bellen ik kom zo terug bae.

Er verliet een traan mijn ogen en hij rolde van mijn wang en Jai zei rustig schat ik blijf bij je en de kindjes ook!!

Lian  en Amber en Shivanie zeiden Huh hebben jullie kindjes???

Ik bloosde en knikte voorzichtig en Jai haalde de kindjes uit de couveuse en bracht Charlotte bij mij en ik knuffelde haar en ze zei zachtjes mama en Jai had Mowgli vast en gaf hem een kus en zei wil je hem beethouden Lian?

Lian knikte zachtjes ja en ze ging zitten en ze pakte Mowgli over van Jai en Jai zei schat ik ga even  bellen ik kom zo.

Jai gaf me een kus en zei maak je niet zo druk babey t komt allemaal goed wij blijven voor altyd bij elkaar.

Mowgli keek Lian aan en hij knuffelde haar en hij wilde steviger vast gepakt worden en Lian deed dat.

Ik zei lieve schatten ik heb een vraag aan jullie  jullie moeten zelf weten of jullie dat willen doen!!

Lian en Shivanie en Amber zeiden wat is er schat?

Ze keken me verbaasd aan en ik zuchtte even en vroeg willen jullie mijn bruidsmeisjes zijn Zei k zachtjes en de meiden zeiden Ja natuurlyk!!!

Tuurlyk willen we dat zijn van je.

Wanneer ga je trouwen?

Binnenkort in de Zomer!

Shit het is al zomer zei Shivanie.

Meen je dit zei ik.

Ja bae.

Jai ging alles vertellen en klaarmaken voor de mooiste bruiloft der tijden!!!

We mochten naar huis en ik pakte alle kleding en legde het in mijn tas en Jai was alles regelen voor het Bruiloftt!

het moest het mooiste trouwerij worden.

Jai had Kaj en Dioni en de andere gebeld en die zeiden willen jullie optreden en maar willen jullie de ring enz aangeven en me mee helpen met alles te verzorgen en me helpen met een mooie pak te kopen?

Ja natuurlyk zeiden ze?

Wanneer is t grote feest?

In Juni het word super lekker weer en het word een dag om nooit te vergeten.

Jai hing op en liep naar mij toe en zei wat doe je?

Ik mag naar huis dus zullen we gaan we hadden nog geen buggy dus we moesten Mowgli en Charlotte dragen en Jai had zijn auto hier gezet en zei stap in mijn mooiste.

Lian en de andere girls gingen achterin en ik zat naast Jai en ik kreeg weer een nare gedachten.

Ik keek Jai aan en zei gaat het?

Ik zei ja t gaat wel we reden naar de Villa en daar zaten de andere meiden en Kaj en de andere boys we liepen nar binnen en Jai gaf me een kus en zei kom maar binnen in je mooie huisje het was versierd en de andere hadden allemaal Cadeautjes gekocht en ze hadden muisjes en hapjes en drankjes gemaakt en het was super gezellig.

Ik ging even  naar boven en zag daar een mesje liggen en snee me en het was nu erg verkeerd het was in mijn ader gekomen Jai riep naar boven of t lukte en ik werd draaierig en ik viel op de grond mijn hoofd deed super veel pijn en Jai liep even later naar boven en zag mij er plots liggen op de grond ik werd wakker in zijn handen en hij legde me op bed en zei rustig aan jy.

Jai keek naar mijn pols en zag dat mijn ader super blauw was en het bloedde Jai zei wat heb je nu weer gedaan bae?

Jai had tranen en zei wil je dood ofs?

Het raakte me en zei niks meer er liepen alleen maar tranen over mijn wangen en ze bleven maar komen Jai troostte me en kwam naast me zitten en zei waarom doe je dit nou?

Je bent toch heel erg verlieft op me?

Jaaa schat maar ben gewoon zo bang dat je word afgepakt en dat Charlotte en Mowgli ook weg bij me gaan

nee lieverrt jij bent en blijft altijd van mij en ik blijf altijd van jou.

Jai kuste me en zei je moet dit echt niet meer doen bae.

Ik viel weer en jai zei ben bang dat je geopereerd moet worden hiermee.

Ik werd geschrokken wakkeer en Jai zei gaat het ik wilde weglopen en Jai zei jij gaat nergens heen jy blijft met mij.,

Charlotte en Mowgli zaten beneden op Lian en Amber der schoot en Jai en ik liepen voorzichtig naar beneden.





A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu