Ciara OnTheStage

43 5 3
                                    


Jai zei kom hier bae Ciara!!

Ik durfde niet en iedereen keek haar aan en Lian duwde mij naar het podium en ik struikelde bijna ik liep met pijn in mijn heupen het podium op en Jai had een super glimlach op zijn gezicht en Iedereen die als publiek keken stonden te kijken van wat gaat er gebeuren en het is een mooi meisje.

Al die meiden werden jaloers en Sterre stond in het publiek en ze werd boos en liep uit het niets het podium op en pakte de microfoon af van Jai en keek hem kwaad aan en zei in de microfoon Dit meisje is een lelijke kreng en ze kan niks en ze is spuuglelijk en ze is een slet ze werkte als hoer in een stripclub Daar hebben Jai en zij elkaar gevonden.

Ik kreeg tranen en rende het podium af en Jai rende achter mij aan en Lian keek bezorgd naar der vriendinnen en zeiden we laten ze wel even.

Lian ging toch zoeken en ze zag mij nergens.


P.O.V Ciara

Ik rende naar het barretje en pakte een mesje en sneed mezelf zachtjes Jai kwam aangerend en schrok en zei doe dit niet babey.

Je bent me alles en en ik kan niet zonder je,

Jai pakte mij vast en knuffelde me stevig en zei ik laat je niet meer los.

Ik keek naar zijn overhemd en hij zat onder het bloed ik zei het spijt me zo erg ik kan beter weg gaan ik kan dit niet meer aan.

Nee zei Jai huilend als jij weggaat ga ik ook!!

Nee schat jij hebt nog een heel leven met je Boyband.



P.O.V Kaj

Kaj zei we onderbreken dit concert sorry!!!

Kaj liep naar Sanne toe en Sam naar Sarah.

Dionii naar Lian.

En vroegen wat is er gebeurt tussen Jai en Ciara?

Ze zijn weggerend!!

Shivanie is haar zoeken maar ze kon der niet vinden.


P.O.V Jai

Jai knuffelde me stevig en schattig.

Jai zei kijk is op je mobiel?

Ik keek hem vragend aan en ik deed wat hij zei en ik zag dat hij mij geappt had en er stond Ilove jou so much Beauty je bent echt mijn alles en ik wil je niet kwijt en je moet niet meer snijden doe dit voor mij en voor ons!!

Ik keek hem met tranen in mijn ogen aan en zei ik zal t niet meer doen maar ik kan het niet beloven babey.

Jai zei en ik wil eigenlijk nog wat maar dat komt vanzelf!! Ik keek hem aan en zei wat wil je dan?

Ik wil zwz jou terug ik heb zoveel gevoelens voor je & ik wil een kindje met je!!!

Ik keek hem aan met een what face ik zei echtwaar?

Ja echtwaar en ik wil zwz met je trouwen je bent en blijft mijn Echtgenote.

Jai zei ik wil je helpen ermee en met alles wij horen gewoon bij elkaar!!

Lian en Shivanie en Kaj en Dioni en Sam kwamen aangelopen en zeiden Ja dat klopt helemaal jullie zijn geweldig samen en schattig en jullie passen bij elkaar en neem weer met elkaar please jullie zijn het geweldigste stelletje!!!

Ik bloosde en Jai kuste me op mijn lippen en hij ging met zijn handen onder mijn shirtje en zei je bent en blijft altijd van mij.

Lian en Shivanie  zeiden oeeww Jullie zijn Cutee !!!

Jai ging op zijn knieën voor mij zitten en zei mijn mooiste liefste schatteke Will You Be My Beautifull Girlfriend!

Ik sprong in zijn armen en ik kuste hem en zijn overhemd zat onder het bloed en ik schrok en zei sorry!!!

Lian en de andere keken naar Jai zijn overhemd en zeiden wat is er gebeurt?

ik keek naar mijn polsen en Jai zei ze heeft haar gesneden in der polsen.

kijk uit bae.

Lian pakte me van Jai af en zei ik wil effe met der knuffelen!!!

Ik kreeg tranen en zei ik hou van je!!

ikookvanjou mop!!

Jai keek naar mij en zei we moeten nog verder met het concert!!

Kaj zei we hebben het afgelast!!!

WHY?

Omdat we niet willen dat onze fans zo doen tegen onze meisjes zei Dioni!!

Awwhh jullie zijn cuties we gaven onze vriendje een knuffel en we kuste elkaar.

We gingen met ze alle zwemmen in het zwembad van Preston Palace.

Jai zei kom we gaan zwemmen.

Ik kuste hem en zei nee gaan jullie maar ik kan niet zwemmen!!

Jai zei ik blijf wel bij me prinsesje gaan jullie maar!!!

Lian en Shivanie  zeiden we blijven wel bij jullie als jullie dat goed vinden!!

Wat wil jij doen Babey?

Ik zei ik weet niet wat wil jij doen.

Zullen we gaan bowlen met ze alle.

Ik zei ja leuk we gingen per baan en ik ging met Jai Kaj en Sanne.

En de andere groep waren Lian & Dionii Sam en Sarah Shivanie Brooklyn en de andere girls en Cassius.

Jai had gewonnen van onze groep en Jai zei ja schat wat krijg ik nu van je?

Ik bloosde en zei dat zie je vanzelf bae.

Ik kuste hem en zei gefeliciteerd schat.

Dankjewel lieffie.

Ik liep even naar het toilet en Jai kwam achter me aan en klopte op de deur en zei Schat gaat het?

Sorry ik maakte me zorgen en Ik deed de deur open en trok Jai naar binnen en hij begon me te kussen en het was super ik zei schat ik wil meer eigenlijk maar dat kan niet schat we zijn met ze alle hier en we zitten nu in een toilet.

Ik knikte en keek verdrietig en Jai kuste me en zei t komt goed schat,

Ik zei wat komt goed?

Dat je meer zult krijgen babey!!!

Ilovejou en Jai kuste me en hij deed zijn vingers onder mijn truitje en hij wilde het net uit doen toen Lian mij riep waar ik was!!

Ik zei ik kom zo ik kreunde zachtjes en dat hoorde Jai.

Hij draaide rondjes bij mijn bh en ze werde stijf ik zei schat dit kan nu niet in een Toilet je wilde het zelf niet!

Ik kreunde zachtjes door en Jai had me een tongzoen gegeven en hij maakte een zuigzoen in mijn nek ik zei nee schat ik wilde dat niet en hij zei oeps sorry bae!!

Ik liep de deur uit om te kijken hoe het is de zuigzoen en Jai zei sorry lieffie ik kon me niet meer inhouden ik wil dat je van en voor altijd van mij bent je bent mijn alles en ik hou teveel van je!!!






A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu