Mijn Alles<3

49 7 2
                                    

Jai liep even op de gang en de zuster zei zachtjes je bent zwanger!!

Ik zei hoe kan dat!! zo snel !!

Ik schrok en huilde zachtjes en zei dit kan echt niet zo snel.

De zuster zei ik zie het echt lieverd.

Ik keek en zag dat er een 3ling in me buik zat en ik schrok en zei oml.

Jai kwam aangelopen en zei heey Sunshine hij zag dat ik huilde en kwam snel naar me toe en zei wat is er Sunshine?

De zuster liep opeens weg Jai vond het heel vreemd en keek haar na en zei schat wat is er?

Ik dacht in mezelf ik weet niet of ik het Jai gelijk moet vertellen,

Amber belde en ik nam niet op omdat Jai hem wegdrukte en zei schat vertel het me.

Ik huilde zachtjes en zei je gaat toch weg bij me!!

Jai zei doe niet zo gek schat waarom zou ik dat doen we hebben net weer met elkaar en ik wil je nooit meer kwijt.

Jai zei durf je het te vertellen of niet.

Ik schudde nee en zei maar het moet wel.

Ik zei zachtjes ik ben zwanger zei ik snikkend en Jai schrok best wel en hij moest het verwerken en hij ging uit de kamer en ik gilde Jai blijf bij me.

Jai liep de gang op en de zuster kwam aangerend en zei wat is er mvr wowor?

Noem me maar niet meer zo want ik ben geen mvr wowor niet meer ben ik bang.

Hij is weggelopen toen ik het vertelde.

De zuster kwam op het bed zitten en ik zei hopeloos ik wist niet wat handiger was om het te vertellen of niet maar heb het niet juist gedaan hij is nu weg.

Jai kwam terug en zei sorry ik moest even wandelen om het te verwerken Kaj vroeg wat te verwerken en die kwam aanlopen met Dioni.

Jai en ik zeiden nee niks.

Jai zei mogen Ciara en ik even praten met elkaar?

Ja natuurlijk en de zuster en Kaj liepen weg en Jai zei ik ben zo blij schat maar t is wel snel eigenlijk!!!

Ik zei ja klopt maar ik dacht dat je echt weg was gelopen bij me.

Nee Sunshine je bent mijn alles ik ga niet zomaar weg bij je.,

De zuster kwam kijken en zei Gaat alles goed met je Ciara?

Ik knikte en zei mag ik naar huis?

Jai zei zou je dat nou wel doen?

Ik knikte en zei ja ik wil naar huis.

Jai pakte al mijn spullen en hielp me om in een rolstoel te gaan zitten en Jai duwde mij en zei ik hou van je mijn mooiste meisje.

Jai zei kom jongens.

Dioni zei heey Ciara en Kaj keek mij aan hij was geschrokken en zei je mag weer naar huis.

Jai duwde me naar de auto en de meiden zaten te wachten en zeiden kom we gaan naar huis.

Kaj en de andere zeiden Jai wij moeten nog terug naar Curaçao.

Ik wil niet zei Jai ik wil met mijn vriendin mee naar huis en haar verzorgen.

Sanne en Lian en Amber belde en zeiden hee cutie hoe gaat het?

Ik mag naar huis alleen Jai moet naar Curaçao.

We reden naar de airport in Paris en we gingen inchecken en Jai zei schat ik kom snel naar huis om je te verzorgen.

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu