Ciara pakte Kaj zijn hand steviger beet. Kaj kreeg meer tranen en zei ik kan dit echt niet aan als ze weg is of wat dan ook ik kan niet zonder haar ze is mijn alles 💕
Brooklyn kwam naast hem staan en legde haar hand op zijn schouder en zei rustig maar alles komt echt goed de dokters gaan er alles aan doen om haar weer uit de coma te krijgen lieverd.
Wanneer wil je met Ciara gaan trouwen weet je dat al?
Kaj knikte en keek Brook aan en zei 24 augustus heb ik net bedacht.
Okay mooie datum maar weet je ook dat dan iemand jarig is!.
Ohja wie dan! Daar moet je zelf achter komen zei Brook.
Shivanie en Lian kwamen binnen en de dokter zei er mogen maar 2 mensen per keer naar haar toe dus Jullie moeten wachten want ze kan niet zoveel drukte aan.
Kaj en Brooklyn zeiden wij wachten wel buiten op hun gaan jullie maar jullie moeten ook Ciara zien. Lian 4 Shivanie gaven Kaj en Brooklyn een knuffel en zeiden tegen elkaar het komt echt wel goed lieve schat je moet gewoon rustig blijven enz.
Lekker makkelijker gezegd dan gedaan zei Kaj boos en liep weg.
Brooklyn rende achter hem aan en zei rustig nou maar lieverd Ciara zou ook niet willen dat je je zo opfokt enz. Brooklyn knuffelde Kaj en zei ze houd egt super veel van je ik kan t weten.Kaj zei jij weet hoe Ciara is als ik echt met haar trouw ze gingen zitten en Brooklyn zei ze wilt niet anders ze wilt jou en ze wilt jou vrouw zijn dat heb ik haar horen zeggen ze kan zelf ook niet zonder je.
Brooklyn zei ze is dan jarig als jullie gaan trouwen en dat is echt een suprise voor der ze zou het nooit verwachten of heb je het al verteld?
Ja dat ik wil trouwen op die dag en toen kneep ze in mijn hand ik zou echt niet weten of ze je gehoord heeft of niet maar ik wil echt van haar blijven ook al heb ik vanacht wat doms en fouts gedaan maar dat zal nooit meer gebeuren kaj kreeg opnieuw tranen over wat er gebeurt was die nacht hij had echt zoveel spijt hij kon t niet geloven dat hij dit heeft gedaan terwijl zijn meisje in het ziekenhuis ligt.
Wat heb je dan gedaan lieverd sorry dat ik zoveel vraag maar wil dat jullie het beste hebben met elkaar je hoeft het niet perse te vertellen hoor wat jezelf wilt en gaf hem een dikke knuffel.
Alleen als je het niet verteld tegen Ciara want ben bang dat ze weg gaat bij me en wil echt samen blijven dus je moet het beloven babe.
Ik beloof het ik zal niks vertellen tegen haar maar is er gisteravond iets ergs gebeurd dan in die club?
Nou uhm eigenlijk wel zei hij bedroefd ik heb ciara bedrogen ik heb een one night stand gehad met een meisje. Kaj dit had ik echt niet van je verwacht zei Brooklyn. T spijt me ik had het ook niet verwacht maar ik had gewoon teveel aan me hoofd daarom ging ik naar de club om te drinken maar dat was het dus niet alleen zei hij huilend op dat moment kwamen Lian en Shivanie terug en zagen dat hij huilde en hij veegde snel zijn tranen weg en zei hoe was t had ze nog wat gezegd of gedaan?
Nee ze slaapt nog steeds kaj zei dit is mijn schuld 😟😢.
Hoeso is t jou schuld zei Lian.
Omdat we ruzie hadden gemaakt over snijden omdat ze me echt van binnen kapot maakt als ze zichzelf snijd.Het is niet jou schuld Kaj zei Brooklyn.
Hoe weet je dat nou weer zei Kaj.
Omdat het niet zo is ze houd van je en ze wilt jou vrouw zijn en kindjes krijgen dat heeft ze me echt al heel lang verteld zelfs toen.
De dokter kwam naar Kaj toe en zei wil je nog bij je vriendin zijn?
Kaj knikte zachtjes en zei tot straks babes ik zie jullie zo wel.
Kaj liep rustig en versleten naar binnen en zag er mij weer liggen Kaj pakte mijn hand weer en zei zachtjes hee schat.
Ze kneep weer zachtjes in mijn hand en ik gaf haar een kus op haar voorhoofd ik zei zachtjes t spijt me van alles ik denk dat ik geen goede vriend ben voor je hij wilde zich om draaien en hij werd harder vastgepakt in zijn hand.
Kaj keek gelijk om en zei zachtjes liefje hoor je me! Ze knikte zachtjes en voorzichtig kaj pakte me snel vast om te knuffelen en de dokter kwam binnen en zei rustig aan jij ze ligt nog in coma.
Ze knikte net tegen me. De dokter zei ja dat kan ze wel maar praten en naar iemand kijken dat kan ze niet en ze heeft waarschijnlijk ook een hersenbeschadiging dus ze moet echt rustig aandoen Kaj legde haar hoofd weer neer en de tranen kwamen weer de dokter zei ze red het wel als ze rustig aan doet en rustig weer beter word. Kaj zei zal ze dan weer zo zijn als toen en red ze het echt wel zei hij met tranen. Dat zien we vanzelf zei de dokter zachtjes.
Kaj keek naar beneden en er rolde allemaal tranen vanuit zijn ogen naar beneden hij zei mag ik hier blijven vanacht?
Samuel kwam net binnen stappen en zei sarry kaj maar we moeten je meenemen je moet echt thuis gaan slapen en je opfrissen.
De dokter zei dat lijkt me het verstandigst.
Kaj brak in tranen uit maar zei en mijn meisje dan ik wil haar niet alleen laten ze is me alles.
Kaj zijn moeder stond bij het raam te kijken en ze kreeg zelfs tranen om dit te zien. Ze stond nu bij de deur en ze zei Kaj kom is.
Kaj liep naar zijn moeder toe en ze knuffelde hem gelijk en zei het komt echt goed met je vriendin.
Ik weet het niet mam ze is echt mijn alles als zij er niet meer zal zijn dan ben ik niks zei hij huilend.
Ssttt Kaj rustig alles komt goed en je vrienden zijn er en die steunen je.
Brooklyn en Samuel kwamen aangelopen en zeiden we weten hoe het is om iemand te zien liggen in een kale kamer in t ziekenhuis maar ze doen er echt alles aan om jou meisje weer gezond te maken.
Kaj zei ik hoop het Samuel kwam naar Kaj gelopen en gaf hem een bro knuffel en zei kom je moet echt wat slapen Ciara wilt ook niet dat je je zo opfokt enz ze houd echt super veel vanje.
De dokter zei wil jij nog even bij je zus kijken Brooklyn.
Brooklyn zei ja is goed.
Mag er wel iemand mee anders durf ik niet.
De dokter zei ja natuurlijk er mogen 2 mensen in de kamer.
Wil jy nog even Kaj of wil je dat ik alleen ga.
Kaj zei ga maar even alleen ik kom er zo aan.
Brooklyn liep zachtjes en met tranen naar binnen en ze keek mij aan en ze begon te snikken.
Ze zei schat word alsjeblieft beter en kaj kan echt niet zonder je ze zocht naar mijn hand en ze vond hem en ze kneep er zachtjes in en brook zei ik hoop dat jullie Kindjes krijgen en een super mooie huwelijk!
Ik knikte voorzichtig en brooklyn wist niet wat ze zag en op dat moment kwam Kaj binnen en zei is er wat gebeurd. Brooklyn was helemaal opgefokt en zei ze knikte net. Dat deed ze net ook bij mij rustig aan lieverd.
Ik ben zo bang zei Brooklyn tegen Kaj.
Ik ook maar we moeten haar nu echt verzorgen en elke dag komen. Ze betekent echt heel veel voor ons zei Brooklyn.
Dat klopt zei Kaj ze kwam dichterbij hem staan en hij legde zijn arm om haar heen en zei t komt echt wel goed ze is sterk schat dat weten we zwz.
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...