P.O.V Dames
Hadassah Naomi Nikki kwamen naar Kaj en Ciaar's huis toe en belde aan.
Kaj deed open en zei hey girls hoe gaat het met jullie babes?
Goed hoor en met jou Kaj?
Ja ook goed hoor zin in deze week vroeg Kaj?
Ja zeker wel.
Ciaar is nog boven haar spullen pakken ze is bijna klaar hoor.
Nikki en Naomi gingen in de woonkamer op de bank zitten en Hadassah liep naar boven om haar zus te zien en helpen.
Ciaar zei hey babe en knuffelde haar.
Hadassah zei ben je bijna klaar en heb je er zin in?
Ja ben erg benieuwd wat we gaan doen!
Jaylinn was al aangekleed en zat in haar bedje.
Kaj kwam naar boven en zei tegen Ciaar ik breng Jaylinn straks naar mijn moeder ze wil graag oppassen!
Ciaar zei oh okey ik dacht dat ze mee ging met de meiden maar als dat al afgesproken en lukt dan is dat beter!
Natuurlijk lieve schat je hebt een paar dagen lekker vrij en ga zeker genieten Madame!
Ciaar liep naar Kaj toe en kuste hem op zijn lippen en zei jij bent mijn alles en dankjewel schat jij ook.Geen probleem liefje je verdient het!
Kaj kuste Ciaar terug en zei jij bent mijn Prachtvrouw.
Aehh jij bent mijn Prachtman die ik maar kan wensen..
Hadassah pakte Jaylinn uit haar bedje en hield haar vast en knuffelde met haar.
Kaj liep naar Jaylinn haar kamer en pakte een tas die die met kleding vulde voor het oppassen bij zijn moeder.
Daarna nam die de tas mee naar beneden en zette die op een stoel.
Samuel en Dioni zaten ook beneden in de woonkamer en zagen dat Kaj al de tas van Jaylinn klaar had en ging erbij zitten.
Samuel en Dioni zeiden hebben jullie er zin in?
Dat zeker zeiden de dames en gaan jullie nog wat leuks doen?
Wij gaan geloof ik naar Utrecht gezellig een mannen weekendje zei Samuel.
Gezellig hoor veel plezier jullie 3 zeiden Nikki en Naomi.
Ciaar en Hadassah kwamen naar beneden met Jaylinn in Ciaar's armen en Hadassah had Ciaar's tas vast en zette die in de gang vast voordat ze weggaan.
We gingen nog even eerst wat drinken en Hadassah zei ben je bijna zo ver?
Ja babe ben alleen wel wat nerveus voor wat we gaan doen maar ik Ben zo ver!
We pakten onze tassen en jassen en zeiden de 3 jongens gedag en Ciaar kuste Kaj snel nog.
Have fun Lovely en knuffelde haar nog snel.
Jij ook schat en jullie ook boys.
De andere dames deden de tassen in de auto en stapte erna in.
Ciaar stapte nu ook in en reden weg.
Ciaar zei okey babes waar gaan we heen?
Rij maar naar Apeldoorn daar hebben we een hotel voor een paar nachten.
Oehh dat klinkt heerlijk babes.
We reden weg vanuit Zandvoort en Hadassah zette de radio aan en we luisterde ernaar.
Toen we dichtbij Amersfoort aankwamen gingen we daar wat halen bij de Starbucks om te eten en drinken.
Na het gehaald te hebben reden we weer weg het was nu nog 42 kilometer rijden tot we aankomen bij Van der valk Cantharel..
We kwamen rond half 2 aan bij het hotel en we parkeerde de auto en stapte uit.
We konden nog niet inchecken dus gingen we eerst wandelen achter het hotel daar kan je het bos in.
Na het wandelen gingen we bij het restaurant wat drinken.
De ober kwam en we bestelde limonade en zaten wat te praten.
Erna vroeg Ciaar aan de dames van wat doen we hier precies babes!
Ontspan je en geniet ervan zeiden de 3 dames.
Je gaat het geweldig vinden en morgen gaan we shoppen.
Ben erg benieuwd lieffies.
Ciaar miste Jaylinn best wel erg maar probeerde wel te genieten van deze dagen.
We checkte in en liepen naar de suites.Ciaar en Hadassah zaten samen
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomansCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...