I Don't Believe You Anymore Jai Wowor

55 6 8
                                    

Ik had dit aan<3

We gingen de volgende dag naar Starbucks met ze alle het was prachtig weer en we gingen wandelen en we kwamen daar aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We gingen de volgende dag naar Starbucks met ze alle het was prachtig weer en we gingen wandelen en we kwamen daar aan. We hadden besteld en we zaten daar en we maakten foto's en praatte super veel met elkaar.

Jai liep naar de bar om te kijken of hij het meisje achter de bar kent en zegt tegen mij Schat ik ga nog wat bestellen.

Ik zei ja is goed hoor en hij geeft me een kus en loopt weg.

Ze waren zo aan t praten en opeens zag ik Jai niet meer en keek overal heen en ging hem toch maar zoeken want maakte me zorgen en zag hem even later met een meisje achterin de hoek staan en het meisje zei je bent fucking leuk ik heb al paar keer gedroomd over je en ik wil met je!! ze kuste hem eerst op zijn wang en daarna op zijn mond en ze ging ook richting zijn nek ik werd woedend en rende de Starbucks uit en Brooklyn rende achter mij aan en ik liep door een steegje en er waren een grote groep jongens en ze keken allemaal naar me,

En ze zeiden waar gaat dit mooie meisje heen met tranen laat me los zei ik.

Brooklyn wachtte bij de ingang van het steegje en ze hyperventileerde helemaal en de jongens zaten aan me en ik zei huilend laat me met rust ik wil dit niet zei ik kwaad en huilend.

Ik gilde toen ze me betastte en Jai liep naar Brooklyn en ze hyperventileerde helemaal en zei Ciara ze laten haar niet met rust!!

Jai schreeuwde laat haar met rust hij liep richting de jongens en ze hadden mij nog vast en ze hadden mijn truitje uitgedaan ik stond daar te klapper tanden Jai kwam naar mij toegelopen en zei gaat het ik duwde hem weg en de jongen die mij nog vast had sloeg me bewusteloos.

Kaj kwam aangerend Jai liep weg en zei je kan haar beter met rust laten.

Kaj zei ja jij kan haar beter met rust laten.

Brooklyn en Lian en Amber hadden snel een shirtje gekocht en aan me gegeven ik had het zo  koud.

Shivanie kwam aangerend en begon me te knuffelen en Kaj zei zullen we naar een huis gaan?

Ik wil niet meer naar die van Jai hij kan t bekijken ik voel me zo bang Kaj.

Rustig maar lieverd ik ben bij je  en je vriendinnen ook.

Wat moest hij eigenlijk doen bij haar?

Ze flirtte met hem en ik was op zoek naar Jai maar ze zoende hem op zijn wang ne mond en in zijn nek en ze ging met haar vingers naar zijn buik.

Ik keek naar de grond en er kwamen allemaal tranen en ik zei ik ga wel weg van alles.

Kaj zei dat hoeft ook weer niet hij keek me aan en hij keek zenuwachtig naar mij.

Ik zei jawel nee dat ga je niet doen wat ga je met je kindjes doen dan?

Kaj ging met Sam praten en hij zei tegen hem ik vind Ciara super leuk maar ik wil haar vragen maar ze heeft het er moeilijk mee van Jai.

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu