To Vacation with my Mannetje<3

51 6 15
                                    

Het was erg gezellig nog bij Kaj zijn huisje en Jai en Shivanie kwamen naar ons toe en zeiden Heel veel plezier op vakantie wij passen wel op Charlotte en Mowgli.

Ik gaf iedereen een kus en een dikke knuffel en gaf Jai een dikke knuffel en zei doe voorzichtig.

Jij ook.

Jai en Shivanie liepen weg want ze gingen naar huis en Brooklyn bleef slapen en Sarah ook en de andere meiden en jongens zeiden hoelaat vliegen jullie morgen?

We vliegen vroeg in de ochtend dus als jullie ons willen uitzwaaien kan dat!!!

Iedereen zei ja dat gaan we zeker doen.

Ashton had ook een heel mooie verassing en hij zei schat ik heb je spullen al gepakt morgen gaan wij ook heel vroeg weg maar dat zie je vanzelf.

Brooklyn keek hem aan en dacht oke dan wat is er allemaal aan de hand met Kaj en Ashton.

Kaj en Ik en Brooklyn en Ashton en Sarah bleven nog bij ons en even later ging Sarah slapen en gaf ons allemaal een knuffel en een dikke kus en ze zei kijk je uit bae en je moet maar blij zijn met z'n vriend Ciara.

Ik keek haar aan en gaf haar een dikke knuffel en zei dat ben ik ook echt.

Brooklyn keek mij aan en er liep een traan over mijn wang en Brooklyn kwam naast mij zitten en veegde het weg en zei wil je even praten?

Ik knikte en we liepen samen naar de keuken en ik zei ik snap niet wat er met Kaj aan de hand is?

Weet jij het misschien zei ik zachtjes.

Hij is bang dat er iets met je gebeurd of gaat gebeuren.

Daarom is die zo en hij probeert alles goed te doen schat hij verdient het niet om Hoe jij af en toe raar reageert op hem hij heeft het beste met je voor lieffie.

Dat weet ik zei ik zuchtend alleen Sterre en haar neef willen dat ik doodga dus ik zei tegen hem bij het ziekenhuis dat ik wegga en dat ik nooit meer zal terug komen.

What zei Brooklyn waarom heb je dat gezegd tegen hem daarom is die zo hoor schat hij geeft heel veel om je.

Ik kreeg tranen en Ashton en Kaj kwamen naar ons toe en zagen dat ik aan het huilen was en ik zei tegen Kaj het spijt me zo hoe ik je behandelt heb het was niet mijn bedoeling.

Ashton kwam naar Brooklyn toegelopen en zei zullen we maar gaan slapen.

Brooklyn knikte en gaf mij nog een hele dikke knuffel en ik gaf haar een dikke kus op der wang en zei alles komt goed ik ben super blij met Kaj.

Kaj zei kom schat wij gaan ook want we moeten straks weer op.

Hij gaf me een kus en zei wat is er nou schat?

T is toch opgelost je hebt allang gezegd dat het je spijt hoe je soms reageert en ik snap het ook wel.

Kom je schat.

Kaj deed alle licht uit en kwam naar mij toegelopen ik schrok best wel want alles was uit en hij pakte me van achter vast en zei niet schrikken ik ben je vriendje.

Ik zei ja weet ik maar ik kan niks zien.

Kaj grijnsde en kuste me en pakte mijn hand en we liepen de trap op en naar onze kamer en er lag allemaal roze blaadjes en Kaj legde me op bed en ik keek hem aan en hij deed voorzichtig zijn knoopjes van zijn overhemd los en hij grijnsde alweer en hij bleef mij strak aankijken en ik keek even weg want het werd teveel en Kaj had zijn overhemd naar mij toe gegooid en ik betrapte me erop dat ik naar zijn sixpack bleef staren en hij kuste me Ik zei wauw je bent echt beeldschoon!!!

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu