Schat we moeten de bruiloft gaan plannen.
Jai keek me aan en zei oké.
Maar hij zat met iemand anders te flirten en ik wist dat niet en kaj kwam naar me toe en zei is er iets?
Ik denk dat Jai niks meer voor me voelt ben bang dat die t wil uitmaken om weer naar iemand anders te gaan.
Maar ik ben zwanger van hem en dalijk heb ik het kindje zonder de vader zei ik huilend en ging weg ik liep weg bij iedereen.
Kaj rende achter mij aan en zei je gaat niet weg hij vind je vast nog wel leuk maar t lijkt er niet op.
Jai kwam aangelopen en zag dat ik huilde en zei wat is er?
Ik zei ik weet dat je het wilt uitmaken dus doe t maar maar vind niet kunnen omdat we net een kindje zouden krijgen en jij gaat dan weg bij me uit het niets.
Jai zei hoe kom je daarbij?
Ik zie het aan je jai dat je iemand anders wilt zo interessant ben ik ook weer niet voor je.
Ik zei doe wat je niet laten kunt maar je hoeft niet voor de zoveelste keer weer naar me toe te komen want je hebt beloofd dat je niet meer vreemd zal gaan.
Jai liep kwaad weg en gaf me een harde klap in me gezicht ik had een afdruk van zijn hand en het werd blauw. Kaj kwam aangelopen en zei kom we gaan naar huis.
Kaj had geen shirt aan en je kon zijn sixpack zien het was een super lekkere lichaam ik bleef staren en hij zei kom we gaan naar het huisje.
Ik zei nee ik ga nergens meer heen ik ga zelfmoord plegen.
Kaj schrok en zei doe dat nou niet je krijgt een kindje.
Nou en het betekent niks voor hem zei ik droevig.
Sanne kwam aangerend samen met brooklyn en Sarah en Lian en zeiden ben je zwanger?
Ik begon te huilen en zei ja maar ga t weghalen en Jai flirt met iemand anders dus ben niet interessant meer voor hem ik ga weg voorgoed.
Neee riep iedereen je mag niet weg.
En why heb je dit niet eerder verteld.
Sanne liep weg en kaj ging erachter aan en zei schat rustig het komt goed met der we moeten der steunen en zeggen dat alles goed komt.
Lieverd jai gaat niet meer naar haar toe ik weet het zeker.
Sanne had tranen en zei shitzooi waarom moet dit nou weer.
Ik belde sanne en zei schat zou je met mij naar de bios willen?
Ja natuurlijk zei sanne huilend.
Ik haal je om 6 uur op daarvoor gaan we nog even eten.
Sanne huilde nog aan de telefoon en zei sorry babeee dat ik niks heb gezegd. Sanne zei ik vind het zo erg voor je sis.
Het was 5 uur en wilde me even opfrissen en andere kleding aantrekken.
Ik liep samen met de andere meiden naar het huis langzaam en zag daar jai staan te zoenen in het zwembad met een mooi meisje.
Ze is mooier dan mij zei ik tegen mezelf en tegen de andere meiden.
Er rolde tranen langs mijn gezicht naar beneden en ik werd Door me vriendinnen naar binnen geduwd en zei je gaat het uitmaken nu!!!
Ik zei en de baby dan het is ook van hem 😕😢 schat dit gaat je echt kapot maken zo als je zo Door blijft gaan. Hij houdt niet van je als hij nu alweer iemand anders leuk vind en jullie toch samen zijn.
Lian knuffelde me en zei kom ga je omkleden en dan gaan we daarna met je beste vriendinnen naar de bios. Willen jullie niet bij je vriendjes blijven?
Lian zei jij bent nu belangrijker dan onze vriendjes nu.
Ik zei dat is niet zo blijf maar bij je schatjes.
Ik ga wel met Sanne.
Jai was nog steeds met dat meisje in het zwembad en ze zoende hem en je hoorde je bent fucking lekker ikwil je en je bent me alles zei dat meisje. Ik wilde haar zo hard slaan Sarah en Franca zeiden schat doe het nou niet wees nou iets beter en laat het gaan hij houdt echt niet van je als die dit. doet.
Dioni en Sam en Cassius en Lil Kleine kwamen aanlopen en ze zeiden van wij gaan met jullie mee naar de bios we hoeven jai niet te zien zoenen met die slet.
Ik werd woedend en zei stop alsjeblieft hiermee en ik rende naar de tuin en zag dat ze het deden het deed me super veel pijn en ik gleed uit en belande op het rand van het ligbed ik had me heup pijn gedaan en viel erg hard kaj kwam aangerend en schrok en zei je moet naar het ziekenhuis.
Jai keek geschrokken op en klom snel het zwembad uit en zei gaat het?
Je hoeft nu niet opeens bezorgd te gaan doen en eerst zoenen met die fucking slet.
Ga dan met haar en maak het dan uit als je wilt.
Oke het is uit Doei en ga dit huis dan ook uit dit is je huis niet meer.
Ik liep wankelend en met veel pijn de tuin uit en liep over straat met een gekneusde heup.
Kaj had een ambulance gebeld en zei we moeten haar vinden en haar naar het ziekenhuis brengen.
Jai was met het meisje naar zijn kamer gegaan en daar kleedde zij zich uit en Jai keek naar haar en zag dat ze te dun was en dat vond Jai eigenlijk nooit mooi bij een meisje en hij zei ik moet effe naar de wc en nadenken.
Waarover schat zei het meisje.
Jai zei raak me niet aan.
Het meisje schrok en zei oke ik ga al weg.
Jai wilde dat ze bleef en kuste haar opeens en pakte haar vast ze lag in de lingerie op zijn bed.
Kaj zei kom we gaan naar het ziekenhuis tegen de andere jai en het meisje bleven in zijn kamer.
Kaj zei ik maak me zorgen om der we moeten met haar ergens heen gaan waar ze rust heeft en niet meer aan hem kan denken.
Ik zag een mes liggen en sneed me zachtjes en dacht van wtf doe ik ik was helemaal klaar met me leven.
Ik hield van mijn zusjes en van Kaj en dioni en sammie en cassius en Lil kleine enz maar ik kan het niet meer.
Sanne zag mij liggen en gilde het uit.
Kaj pakte haar vast en zei het komt goed schat.
Ik werd wakker en zag dat me pols bloedde het was echt eng en ik wilde er niet meer zijn. Dioni zei we moeten ergens anders heen gaan waar je wel met ons kan wonen.
Ik zei nee dat hoeft niet meer ik ga weg van alles.
Doe niet zo raar zei Shivanie en Brooklyn en Lian.
Ik zei ik ben raar snap dat dan ik heb met de knapste jongen gehad die me laat zitten om een een of andere slet.
Ik ben overal klaar mee.Lian zei schat dit kun je ons niet aandoen.
Sanne en Kaj keken naar mijn pols die onder ht bloed zat en zei wat heb jij in vredesnaam gedaan ik trok mijn polsen naar binnen maar het deed pijn ik zei niks en kaj pakte het voorzichtig vast en de andere waren naar de wachtkamer gegaan omdat kaj met me wilde praten.
Kaj pakte voorzichtig mijn pols vast en zei je gaat dit echt niet meer doen oke?
Hij zag dat ik me zelf gesneden had en zei echt schat je gaat dit nooit meer doen.Opeens kwam Justin binnen en hij keek me aan en zei wat doe je hier?
Kaj zei ik ga even naar je zusjes en vriendinne want die zijn bezorgd over je babeee.
Justin liep naar mijn bed en pakte me voorzichtig vast bij mijn pols en zei wat is er allemaal gebeurt?
Ik vertelde dat ik zwanger ben van Jai en dat we verloofd zijn en nu zit die met een een of andere slet te flirten en t zoenen en ze hebben het gedaan in het zwembad en ik zag dat en ik heb me heup gekneusd
Auw zei hij hij keek mij aan en zag dat ik opnieuw tranen kreeg en hij ging op het bed zitten naast mij en keek diep in mijn ogen en kuste me.
Ik glimlachte onder de kus door hij streelde mijn wang en haalde een pluk haar weg uit mijn gezicht en er liep een traan over mijn wang en hij veegde die weg
Justin zei ik ben er voor je!
Dankjewel zei ik verdrietig tegen Justin.
Sanne en Lian en Sarah en brooklyn en Shivanie en Ameira kwamen binnen en zeiden hee Justin .
Hee knappe dames.
Justin keek in mijn ogen en zei ik blijf altijd bij je wat er ook gebeurd.
Justin pakte mijn hand vast en ik zei dankjewel. Ik dacht aan Justin dat ik stiekem wel bij hem wil liggen maar dat zou die toch nooit willen en doen.
Sanne zei iets maar ik was zo in mijn gedachten dat ik schrok toen kaj mij aantikte en zei ben je er wel?Volgens mij she liked Justin. Justin keek mij aan en bloosde en zei ik moet zo gaan want moet optreden.
Justin gaf me een kus op mijn wang en zei wees sterk liefje in mijn oor.Best wel erg van wat Jai gedaan hebt zomaar met haar gaan zoenen terwijl wij nog iets hebben en dan in het zwembad sex hebben 😡😡😡
Word ik nou opeens verliefd op Justin???
Je leest het in het volgende deel 💕
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...