Het was in de vroege morgen en we gingen heerlijk naar het strand. Het was heerlijk warm, we legde De badhandoekken op het bedje voor ons 3tjes en gingen zonnen en Kaj smeerde mijn rug in en ik deed mijn voorkant en Jaylinn smeerde ik ook in met zonnebrandcreme. Kaj zag allemaal bootjes op de zee en zei zullen we ook met het bootje mee varen Kaj ging informatie vragen en ze zeiden dat die naar de blauwe grotten vaarde en naar het Scheepswrak en naar de Caretta Caretta schildpadden.
Kaj zei in t engels What is that cool to see Turtles in the sea.
Kaj was heel blij en Wilde het super graag en keek zijn vriendin aan en zei zullen we alsjeblieft meegaan t is ook voor ons genieten schat.
Ciaar twijfelde en zei okey maar we gaan niet te Lang anders gaan we te laat lunchen enz.
We stapte aan Boord en t was echt prachtig Jaylinn keek haar ogen uit ze vond t so mooi en we zwommen af en toe bij de grotten en t was er erg populair en heel mooi. Ciaar had Jaylinn vast want ze kon nog niet zwemmen dus ik zwom met haar in mijn handen en we gingen weer aan boord en we vaarde langs een schildpad dat was echt heel mooi om te zien. Het was half 2 we gingen van het bootje af en we zeiden this was Gorgeous en we gingen aan t strand lunchen, Ciaar bestelde een fanta en Kaj Mythos en voor ons lieve kleine Prinsesje appelsap en we namen als eten een Griekse salade met pita Gyros dn dat gingen we alle 3 eten het was heerlijk en we zaten heerlijk in de zon te genieten van het eten en het zonnetje.
Zakynthos is heel groot en heel mooi je hebt er erg blauw water waar je heerlijk een frisse duik in kan nemen en foto's te maken en heerlijk te zwemmen en in de grotten zwemmen.
Jaylinn gaf Kaj een knuffel en zei zachtjes ik hou van jou papa en Kaj gaf Jaylinn een kus op haar voorhoofd en zei ik ook van jou lieverd. Jaylinn knuffelde met Ciaar en zei je bent de liefste mama die er is Ciaar kreeg tranen en zei dat is so lieff schat.
Het was alweer tijd om naar het appartement te gaan toen we daar aankwamen gingen we nog even war drinken en een ijsje eten en nog even bij het zwembad te zitten.
Daarna liepen we met de buggy naar ons kamertje en ging Ciaar Jaylinn douchen en daarna deed ik haar jurkje bij haar aan en toen ging Kaj zich douchen en pakte alvast kleding voor die avond want ze gingen naar een ander restaurantje en ergens wat drinken of iets erna.
Ciaar ging na Kaj douchen en Jaylinn Wilde van het bed en Kaj kwam aangelopen en knuffelde met zijn dochtertje en kuste haar zachtjes en zei je bent een heel mooi meisje.Ciaar deed dit aan
Kaj dit
En Jaylinn ditZe zag er prachtig uit en we zeiden wat Ben je toch een knapperd.
Kaj kuste Ciaar en zei we mogen trots zijn schat we hebben een prachtig meisje 💜 ze gingen heerlijk naar een restaurantje en daar hadden ze heel veel op het menu staan en we deelden dat weer met ze 3en .
We bestelde drinken eerst en ik nam cola zero en Jaylinn ook en Kaj nam fanta. En bestelde 3 dingen voor ons allemaal. Het is echt uit de griekse keuken allemaal en het is heerlijk
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...