Kaj zei sorry dat ik zo gemeen deed tegen je het was niet mijn bedoeling schat, Je moet weten dat ik altijd van mijn meisje zal en blijf houden.
"Michelle zei ik ga wel naar beneden komen jullie zo ook Dioni komt zo ook met Samuel en zijn vriendin.
Ik knikte en Kaj knuffelde mij en zei natuurlijk wil ik met je trouwen alleen me vader is er niet zo blij mee,
Dan trouwen we niet zei ik het maakt niet uit als je het niet wilt doen we t niet.
Kaj keek verdrietig naar beneden en ik zei als jij wilt trouwen doen we het maar wil geen boze blikken van je vader zien dan!!
Kaj zei ik weet het schat en ik vind het ook erg moeilijk maar ik wil gewoon gelukkig zijn met je.
'Michelle riep naar boven dat Dioni en Sam er zijn en Kaj kuste me nog vluchtig en we liepen hand in hand de trap af en hij zei je moet niet vergeten dat ik van je hou,
P.O.V Beneden met Friends.
Michelle en Brooklyn hadden lekker gekookt en we gingen met ze alle eten en het was erg gezellig,
Dioni vertelde dat Michelle en Dioni een relatie hebben en ze binnenkort op vakantie gaan en dat ze het leuk zouden vinden als wij met ze alle mee zouden gaan?
Ik knikte instemmend en keek de woonkamer door met wie er allemaal waren en zag dat Samuel er niet echt mee bezig was met opletten en hij er eigenlijk niet bij wilde zijn,
Ik keek hem aan en dacht in mijzelf met wie gaat hij dan?
En keek naar een heel mooi meisje die naast hem zat,'
Ze leken ruzie te hebben want ze praatte niet met elkaar.
Ik zag dat ze naar mij keek en ik liep even weg,
Ze kwam me achter na en zei wat kijk jij zomaar naar mijn vriend!!!
Sorry ik wou alleen kijken of jullie het leuk hebben maar dat blijkt dus niet?
Waar bemoei jij je mee trut!
Ik zei ga dan terug naar je vriend als je zo nodig bij hem moet zijn enz!
Ga toch wat doen zei ze.
Ik liep naar de tuin en ging er op een bank zitten en dacht na en zei tegen mezelf wat is er toch mis met me!
Michelle en Kaj kwamen naar me toe gelopen en zeiden waarom zit je hier het is koud buiten?
Ik moest even alleen zijn zei ik.
Samuel kwam er ook aan gelopen en zei sorry van mijn vriendin dat ze zo tegen je deed.
Ik zei ow het boeit me vrij weinig maar ik zie dat het niet goed gaat tussen jullie maarja is niet mijn probleem.
P.O.V Samuel.
Ik kijk Ciaar aan en zie dat ze wel verdrietig is ik loop naar der toe en zeg sorry van mijn vriendin en ze zegt ow het boeit me eigenlijk vrij weinig maar zie dat jullie het niet lang gaan volhouden zoals t nu gaat.
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...