PoolParty<3

44 6 7
                                    


Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


De trouwjurk van Lian

Ik vroeg zullen we anders gaan zwemmen?

De andere juichte en zeiden jaaa.

We liepen naar onze kamers om bikini's enz te pakken en we deden alles in een grote tas en pakten de Buggy's en reden naar het Poolparty en we gingen omkleden en ik pakte Charlotte en Mowgli uit de buggy's en knuffelde met ze en we liepen naar de bedden en legde onze handdoeken daar en ik vroeg willen jullie wat drinken?

De meiden zeiden ja lekker en de jongens zeiden ook ja lekker doe maar iets.

Lian zei ik loop wel even mee en we stonden bij de bar en Lian zei gaat alles goed bae?

Ik knikte ja en het gaat goed bae.

Jai was zwemmen met de andere en hij lette op de kindjes.

Jai keek naar mij en Justin kwam aangelopen en zei hee Ciara hoe gaat het met je ik zie dat je allang het ziekenhuis al uit bent ik zei ja klopt en t gaat zeker goed met me en ik liep met Lian weer naar mijn schatjes en pakte ze op en kuste ze en Justin kwam meegelopen en zei wat een lieve schatten!!!

Dat zijn ze zeker zei Jai die naast me stond en Justin keek mij raar aan!!

Jai vroeg valt die jongen je lastig?

Ik zei nee lieverd ga maar lekker zwemmen ik let wel op de kindjes.

Hij kuste me liefdevol en sprong in het water.

Ik lag op het bed en lag lekker te zonnen en er werd muziek gedraait en opeens kwam VIVJ<3

Van Bbrave.

Ik zong zachtjes mee en keek naar mijn Crush en wilde naar het water lopen maar dat was al te laat ik werd erin gegooid door Sam ik schreeuwde nee laat me gaan maar t was al te laat.

Ik huilde onder water Lian wist alleen dat ik bang was van water doordat ik een trauma heb gehad ik proesste het uit en Lian kwam me helpen om eruit te gaan en Jai zei schat wat is er?

Ik heb een trauma sorry zei ik huilend.

Rustig bae en hij pakte me vast en kuste me zodat ik stopte met snel adem te halen het is goed schat.

Jai zei schat ik wil t je wel leren?

Kaj kwam aangelopen en zei kom we gaan met je zusjes zwemmen en Jai!!

Jai pakte mij stevig vast en ik was bang dat ik weer kopje onder ging maar ik zwom samen met mijn zusjes en Jai en Kaj.

Kaj keek mij glimlachend aan en hij knipoogde en ik dacht van zie ik dit nou goed wat hier gebeurt!!

Ze moest even goed kijken en ze dacht wauw ik weet niet wat ik moet doen maar t was al te laat Kaj kwam naar me toe gezwommen en hij zei je bent prachtig!!

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu